Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
als Courtois zelf aangaf dat ie verder kon dan laat je die toch altijd staan?Omg. Garcia heeft beslist dat Courtois eruit moest. Hij kon alleen niet uitsjotten. Foei foei...
Bon ja, dan moet je Lukaku ook niet inbrengen natuurlijk. Iets meer uit gaan van eigen sterkte is ook niet verkeerd.Trossard is belangrijk in de 16 en daar zijn we zo goed als niet geweest en geraakten we ook niet.
Trossard heeft dit toernooi getoond ook heel belangrijk te zijn buiten de 16.Trossard is belangrijk in de 16 en daar zijn we zo goed als niet geweest en geraakten we ook niet.
Gewoon Clement halen voor het EK, zonder De Bruyne en Witsel, maar met Godts en Keita er zeker bij en dat zit er wel muziek in het elftal.

Rond de 16. Hij is niet de man met de pass van 40 meter of de dribbel vanaf de middellijn of… Zijn sterke punten zijn infiltreren, voorzet trappen rand 16m,…. En daar zijn we gewoon niet geraakt omdat ons middenveld te zwak was (en onze spits geen bal kon bijhouden)Trossard heeft dit toernooi getoond ook heel belangrijk te zijn buiten de 16.
Akkoord met wat je zegt maar niet over GarcíaIk lees hier veel blabla maar wel respect voor Garcia hoor. Niet achteruit gekropen zoals Marokko gisteren maar gewoon neus aan neus met Spanje gaan staan. We hebben minder kwaliteit en het zat nogal tegen met blessures maar ik heb toch genoten van de strijdlust en dat we Spanje tot het uiterste hebben gedwongen.

Hier doe je Tielemans toch echt oneer aan. Was weergaloos tegen USA en zorgde voor de ommekeer tegen Senegal.Mechele, Ngoy en Trossard de beste van onze selectie dit tornooi. KDB en Doku de grootste teleurstellingen.
Eerlijk: Tielemans speelt zijn beste matchen bij de Duivels op die plek. En ook CDK is eigenlijk een CAM en geen spits. Minder spelverdelers dan De Bruyne en Vanaken natuurlijk, maar 't is dus niet dat we daar geen deftige opties meer gaan hebben. Trossard kan je daar in principe ook zetten.Godts had toch absoluut geen hol bijgebracht voor dit WK. Nederlandse competitie is nu ook niet bepaald de referentie qua strak verdedigen
Voor de toekomst lijkt me CAM grootste probleempositie, spoeling wordt toch wel heel dun met een De Bruyne die afzwaait,
Vanaken ook al 33![]()
Mja, we gaan hier weer dezelfde discussie hebben vrees ik. Dat zijn inderdaad kwaliteiten van Trossard, maar doet ook gewoon ongelofelijk veel nuttig werk dat minder zichtbaar is. Veel meer dan Doku, ook deze match. Terwijl hij dus alweer op zijn mindere flank stond. Ik wrijf dat Garcia echt wel aan. Je hebt spelers die al een heel WK aan het presteren zijn, en dan haal je ze toch weer van hun beste positie (Trossard) of zet je ze op de bank (Lukebakio) om een speler te zetten die al een heel WK aan het onderpresteren is. Los van het feit dat Doku in de tweede helft er wel degelijk wat door kwam, dat was gewoon niet de juiste zet.Rond de 16. Hij is niet de man met de pass van 40 meter of de dribbel vanaf de middellijn of… Zijn sterke punten zijn infiltreren, voorzet trappen rand 16m,…. En daar zijn we gewoon niet geraakt omdat ons middenveld te zwak was (en onze spits geen bal kon bijhouden)
Dat heeft voor alle duidelijkheid niet alleen met hem te maken. Ik zeg trouwens niet dat hij op topniveau zit, maar offensief zat iedereen vandaag onder de ondergrens.Doku is dan ook ons goudhaantje waar we heel veel van verwachten. Als er dan quasi niets uitkomt.