Mag gerust mee naar het WK om te knechten.
We hebben veel betere knechten dan Keukeleire hoor.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Mag gerust mee naar het WK om te knechten.
...Ging beter naar EK mee danHet was wel in een bergrit, die snel werd betwist. Welke Belgische knecht kan dat zeggen, op dit moment?
Parcours WK pleit in het voordeel voor anderen, daar geef ik jullie gelijk in, maar hij komt uit de Vuelta en met Michel zijn 'supercompensatie'...

Het gekende Spaans vlak. Heerlijk, toch? Uiteindelijk won er toch een sprinter.amai is dat een sprinters rit? toch redelijk lastig en die slotkm hoeveel bochten zaten daar niet in
.Ze moeten beiden gewoon rijden. Roglic om Mas & Lopez op achterstand te rijden, je weet nooit dat het anders toch nog ne nipte wordt zoals vorig jaar tegen Carapaz. En als Roglic rijdt moet Bernal uiteraard gewoon meerijden, kan recht naar de 2de plaats rijden en dan sta je toch op de eerste plaats om te profiteren als er toch nog iets moest misgaan bij Roglic (off-day, val...)Het perfekte scenario wél voor Roglic. In de afdaling gewoon netjes Bernal volgen en voor de rest niks doen.
Hij gaat zeker de opdracht krijgen van de ploeg om mee te rijden met Bernal op het vlakke.
Ik zie daar géén enkel nadeel in .. juist in tegendeel ..
En Bernal? OK hij wint momenteel niks op Roglic, maar wel op alle anderen, dus die moet ook gewoon mee doorrijden.
Ik denk dat hij ook zijn tactiek serieus heeft bijgeschaafd.Ik had het niet voor Roglic de afgelopen jaren (als coureur, tactisch gezien).
Vaak de beste klimmer maar deed er nauwelijks iets mee behalve in de laatste 1-2km wegspringen (en zo te weinig voorsprong opbouwde voor zijn mindere dag). (zie bv. Vuelta vorig jaar (en mss ook wel zijn tour)
Dit jaar durft hij af en toe van verder te vertrekken en dat wordt dan ook mooi beloond.