Laptop adapter stuk ?

Obi Wan Kenobi

Well-known member
Mijn laptop batterij had het onlangs begeven en de laptop werkte enkel als hij in de lader zat. (Dat heb ik eventjes zo gedaan omdat ik hem tijdelijk niet veel gebruikte).

Ik heb de batterij nu vervangen, maar nu laadt de batterij enkel op als het scherm toe is , (als het scherm open staat laadt het niet) en valt hij gewoon uit als de batterij dan op is ook al zit hij in de lader.

Kan dit liggen aan de adapter ?
Of kan de oorzaak misschien intern liggen slecht contact ?

Nee,

De adapter is nog altijd het origineel. (HP omen (120 watt adapter))
Dus die zou normaal goed moeten zijn

Jammer genoeg nog niemand tegengekomen die soort gelijke adapter heeft.

Wanneer je de adapter inplugt, zie je dat ook in windows? normaal zou er zo'n bliksem icoontje moeten bijstaan.

probeer eens met een usb C charger? al moet je laptop dan wel 120w via thunderbolt ondersteunen.

120 watt is over het algemeen wel enorm veel voor een laptop. zit wss een gaming gpu in?

probeer eens met een usb C charger? al moet je laptop dan wel 120w via thunderbolt ondersteunen.

120 watt is over het algemeen wel enorm veel voor een laptop. zit wss een gaming gpu in?

Jup , hij is wel al enkele jaren oud ,maar met uitzondering van de batterij en de adapter (wrschlk) nu, werkt die nog perfect.
Nu ik heb een oplossing gevonden om het te testen of het effectief de adapter is.

Terug
Bovenaan