En de onschuldige Brusselaar? Die moest weer toezien hoe hun stad andermaal naar de kl*ten werd geholpen door een hoop marginalen die hun frustraties mochten uiten op kosten van de belastingbetaler.
Mijn woorden zijn nog niet koud en:
Voor inwoners van Brussel is zoveelste ravage de druppel: “Dit is niet meer leefbaar. Ik verhuis”
Beseft men eigenlijk hoe traumatisch dat dat is voor de bewoners? Laat staan als je daar met kleine kinderen zou lopen. Hoeveel betogingen worden er per jaar georganiseerd in Brussel? Ik dacht dat Verlinden gisteren zei: 900.
"Maar er is geen vrije meningsuiting meer! Er is censuur! We leven in een politiestaat!".

Het is niet omdat men in Vlaanderen Brussel tegenwoordig aanschouwt als dat groot bedrijvenpark door de week en die betogingsplaats in het weekend waar je gerust ongestraft de boel kort en klein mag slaan, dat dat daarom overeenkomt met de werkelijkheid hé. Er wonen daar toevallig ook nog een paar honderdduizenden onschuldige inwoners, die ook graag eens hun boodschappen doen zonder het risico te lopen om een bende losgeslagen marginalen te moeten kruisen op eigen risico.
Maar neen, nog steeds acht men het niet nodig om rubberen kogels en extra politiemanschappen te voorzien. Oef, er zijn toevallig weer geen doden gevallen dus we kunnen gewoon blijven niets doen en de situatie verder laten etteren!