Wat is het verschil tussen DS en DM?Akkoord. Lezen op papier is sowieso aangenamer, ook met boeken.
Hier abo op De Standaard, De Morgen & Krant van WVL, alles - uiteraard - op papier.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wat is het verschil tussen DS en DM?Akkoord. Lezen op papier is sowieso aangenamer, ook met boeken.
Hier abo op De Standaard, De Morgen & Krant van WVL, alles - uiteraard - op papier.
Dat de Standaard van Mediahuis is en de Morgen van DPG.Wat is het verschil tussen DS en DM?
God verbiedt dat die mensen een nog hogere werkdruk krijgen voor het kleine loon dat ze ontvangen.Gewoon online abonnement aangaan, artikel lezen, en abonnement opzeggen. (je hebt recht om binnen 14 dagen op te zeggen):Ik heb een abonnement op HLN via een soort koppelverkoop (anders had ik wel een andere krant genomen). Zo zou ik graag een abonnement hebben op De Tijd maar de kostprijs houdt me nog tegen.
Speaking of which, ik zag vandaag een erg interessant digitaal artikel op De Tijd verschijnen maar kan het dus niet openklikken. Als ik dat in de papieren krant wil lezen, moet ik dan de krant van vandaag kopen of die van morgen?
Javascript even uitzetten en je kan ook achter de paywall om het artikel te lezen.Ik heb een abonnement op HLN via een soort koppelverkoop (anders had ik wel een andere krant genomen). Zo zou ik graag een abonnement hebben op De Tijd maar de kostprijs houdt me nog tegen.
Speaking of which, ik zag vandaag een erg interessant digitaal artikel op De Tijd verschijnen maar kan het dus niet openklikken. Als ik dat in de papieren krant wil lezen, moet ik dan de krant van vandaag kopen of die van morgen?
Ik heb een abonnement op HLN via een soort koppelverkoop (anders had ik wel een andere krant genomen). Zo zou ik graag een abonnement hebben op De Tijd maar de kostprijs houdt me nog tegen.
Daarvoor bel je best naar de klantendienst. Telefonisch kan de abonneedienst meer toveren dan in de app.Dit topic even reviven met een vraagje:
Mijn moeder woont in het buitenland maar heeft een HLN (ja I know) abbo om het nieuws te lezen via de HLN app. Daar zit blijkbaar ook een weekend krant inbegrepen welke elk weekend in mijn bus beland, en vandaar recht naar het papier afval gaat.
Is er in de HLN app een optie om dit weekend krant op te zeggen? Volgens haar niet maar zo techsavvy is ze ook niet dus vandaar de vraag hier...
Hoe dan? Ik zie het alvast nergens staan?Ik lees De Tijd online. Via KBC mobile neem ik steeds een gratis abonnement voor 1 jaar en dat lukt mij nu toch al langer dan een jaar :-D
Als ik in de app doorklik op het Financieel nieuws, kom ik op de site van De Tijd om het artikel te lezen.Hoe dan? Ik zie het alvast nergens staan?
Of is dit gewoon het Financieel Nieuws aggregaat in de app?
Dit topic even reviven met een vraagje:
Mijn moeder woont in het buitenland maar heeft een HLN (ja I know) abbo om het nieuws te lezen via de HLN app. Daar zit blijkbaar ook een weekend krant inbegrepen welke elk weekend in mijn bus beland, en vandaar recht naar het papier afval gaat.
Is er in de HLN app een optie om dit weekend krant op te zeggen? Volgens haar niet maar zo techsavvy is ze ook niet dus vandaar de vraag hier...