CerumenCrevice
Well-known member
nog steeds 28 graden hier binnen, ga een nachtje niet slapen vermoed ik.
gelukkig donderdag vrij.
gelukkig donderdag vrij.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hier nu 29°, het maximum dat ik hier binnen gezien heb was 34,5°.nog steeds 28 graden hier binnen, ga een nachtje niet slapen vermoed ik.
gelukkig donderdag vrij.
Bij ons is het 25 geworden binnen maximaal denk ik (beneden toch, boven misschien een graad of twee meer).Hier nu 29°, het maximum dat ik hier binnen gezien heb was 34,5°.
Inderdaad.Aan de zee dan? Hier is het niet onder de 22 gegaan vannacht.
Een thermische vore behorende bij een laag boven de Noordzee ligt boven het midden van het land en trekt noordoostwaarts. De vore verlaat later in de ochtend het noordoosten. Na passage draait de wind van zuidoost naar zuidwest. Tevens passeert vanaf de eerste helft van deze ochtend een occlusie van zuidwest naar noordoost. Vanavond en in de nacht naar donderdag trekt een hoogtelaag over Nederland, voorafgegaan door een trog. Aan het einde van de nacht bereikt een ingedraaide occlusie ons land van het westen uit. Deze occlusie trekt gedurende de dag langzaam oostwaarts over het land. Een daarop ingelopen koufront trekt eveneens over het land en ligt aan het einde van de dag boven het zuidoosten. Na passage stroomt met een noordwestelijke stroming drogere lucht uit over onze omgeving.
allemaal goed en wel als je die tips toepast en het nog 26 graden is in uw appartement, dan valt er gewoon niets te doen dan zweten.
hier is nu op de achtergrond een onweer aan het drukken, alle ramen open en een tochtje, dat doet al veel.
Hier ist toch nog altijd bakken in Pelt. Dicht tegen de 30 graden.Temperaturen rond 20°C nu op veel plaatsen in Vlaanderen. Groot verschil met gisteren. Toen zaten we al ruim boven de 30°C. In de Kempen en de Ardennen is het wel warmer, boven 25°C.