Liefde voor muziek 2024

Een van de meest onderschatte rockgitaristen in België, en een ontzettend goede songschrijver. Ik haat dit programma (met een passie) vanwege het dikke pastiche, maar ik ben wel benieuwd naar hoe FvdL nummers naar zijn hand gaat zetten.

Ik heb LDVD naar een goed seizoen van LVM. Vond het verleden jaar niet zo memorabel eigenlijk, is moeilijk om de format vernieuwend te houden, maar muzikaal wat op mijn honger gezeten, ondanks goede muzikanten wel...

En @dr.sheldon cooper has left the building? Ik kan hem zelfs nimeer taggen... Ik wou steekje geven dat Regi zou meedoen 😢

2de aflevering een paar (veel) niveautjes hoger dan de eerste...

Niet moeilijk met Hooverphonic materiaal...

Er sprong er wel weer eentje bovenuit :

FRANK

he-nailed-it-joel-madden.gif

Er zijn er dit seizoen toch wel 3 die er serieus boven uitsteken en dat zijn Barbara Dex, Guus Meeuwis en Maxim
Barbara Dex zo een mooie vrouw.

Luc Steeno zit er echt maar voor spek en boonen bij.
Hooverphonic is een flauw afkooksel van het ooit geweest is.

Laatst bewerkt:
Ik vind het persoonlijk het zwakste seizoen tot nu toe.

Ligt het aan mij of klinkt Luc Steeno totaal anders dan vroeger? Zou dat Turks gebit er voor iets kunnen tussen zitten?
Ik had ook nog nooit van Kids With Buns gehoord en wat mij betreft mocht dat zo blijven. Totaal geen fan van hun sound. Elk nummer dat ze brengen lijkt ook keihard op het vorige ofzo.

Gelukkig krikken Barbara, Guus en Maxim het niveau op want voor de rest is het maar flauwtjes...

Laatst bewerkt:
Dayum son, Guus zijn song is instant radio materiaal, en was wel eventjes stil van liedje van Barbara Dex. Beiden nog eens opzoeken straks

Terug
Bovenaan