GodLikeBE-v2.0
Active member
Je hebt :
Citadelpark
South Park
Ji Sung Park
Vondelpark
Wat is uw favo park
Citadelpark
South Park
Ji Sung Park
Vondelpark
Wat is uw favo park
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dus jij zijt zo een vrouwtje die voorovergebogen loopt ,die aan restaurants op zoek is in de vuilbakken naar iets eetbaars .Het containerpark, daar snuister ik ook wel eens graag rond, maar ze zijn streng tegenwoordig.
Mijn vriend heeft me een tijd geleden (figuurlijk) verboden om nog naar het containerpark te gaan om rommel te gaan wegbrengen.
Ik bracht meer mee VAN het containerpark dan dat ik er achterliet. O.a. grenen kastje dat hij later nog zelf heeft opgemaakt en ijzeren sierhekje. Ik heb ook al eens een oud plaasteren jezusbeeld (met kind) zonder kop uit een container opgevist. Staat hier tof op vensterschab van schuurtje achteraan.
Containerpark = voor mij soort pretpark

Moest er in de vuilbakken van de restaurants iets brocants-achtig te vinden zijn, dan zou ik dat zeker doen, maar daar zijn die vuilbakken te klein voor. En eten, dat heb ik thuis genoeg, dus: neen.Dus jij zijt zo een vrouwtje die voorovergebogen loopt ,die aan restaurants op zoek is in de vuilbakken naar iets eetbaars .![]()
@MiniJeffrey en ik houden van Citadelpark.. 's avonds