ik geloof er nog altijd nix van..
heb gisteren nog gecheckt, op mijn 3 tier 3 chars heb ik geen enkele armor stone meer die bound is ... alle stones die ik heb zijn bound to roster
resultaat van 2 dungeons op alle 3 de chars : 0 bound armor of weap stones
en laten we niet vergeten : mijn chars in t2 krijgen wel bound en unbound stones tijdens chaos dungeons ... ook het resultaat in t2 is veel hoger per run qua mats ...
dus enkel in t3 geen bound stones? nah, is verandert sinds de vorige patch en tegen dat amazon het door heeft zijn we weer 3 maand verder
Als ge appelen met peren blijft vergelijken, zal het nooit kloppen
t2 heeft altijd meer gedropped dan t3. Zeker de latere chaos dungeons. Punika chaos dungeons = yorn hé als ge t2 met t3 wilt vergelijken. En hoe hoger lvl chaos dungeon, hoe meer er dropped van alles.
Als ge reddit & forums checked, zijn ze hier al van maart over aan't klagen, sinds er meer mensen t3 bereikt hebben dus

Ik heb in t3 nooit bound stones weten droppen. Zelfs t2 niet, behalve kleine kans eens uw aura of resonance op is.
Hier een post van 14 maart:
forums.playlostark.com
Met het belangrijkste:
170 Guardian Stone, 60 Destruction Stone, 4 Leapstone is my average loot from my daily T3 1340 2 Chaos Dungeons.
Denk niet dat het nu minder is...
[edit]Net proef op de som genomen. Op een 1370 alt:
2 chaos dungeons, niet rested, niks dismantled: 281 guardian & 110 destruction & 5 bound leapstones.
Na dismantle: 359 guardian & 134 destruction
2 guardian raid, niet rested, niks dismantled: 207 guardian & 65 destruction & 7 leapstones.
Na dismantle: 219 guardian & 138 destruction
Totaal: 578 guardian & 203 destruction & 5 bound leapstones & 7 leapstones.
Lijkt mij in lijn te liggen met wat ik vroeger kreeg op main toen die 1370 was...