Lost Ark

Lost Ark

Ligt het aan mij of is de guild van Sien niet erg actief? Ligt dit aan het feit dat iedereen al maxed out is en op de volgende update aan het wachten is? Is er momenteel nog niet voldoende endgame-content ofzo?
Actief op wa manier? Gisteren was er op een bepaald moment 8 tal man online.

De discord wordt ni echt gebruikt omdat een hoop volk daar ni op zit. Ik heb de guild tijd geleden publiek gemaakt en is redelijk wa volk gejoined maar veel mensen die op zich zelf bezig zijn.

Dus als je bedoelt dat er ni veel gezegd wordt, you're right. Ma ni actief is verkeerd. Er is gewoon niet zo heel veel group content en veel mensen zitten op andere stukken in het spel.

Kunt altijd wat proberen te zeggen ^^

heb het nu nog es gecheckt, op al mijn characters krijg ik enkel de unbound stones, geen enkele bound stone meer
vandaar dat opbrengt belachelijk laag is ... als ik op 3 chars speel heb ik op het einde 600 stones ofzo ..

heb het nu nog es gecheckt, op al mijn characters krijg ik enkel de unbound stones, geen enkele bound stone meer
vandaar dat opbrengt belachelijk laag is ... als ik op 3 chars speel heb ik op het einde 600 stones ofzo ..
Kheb er net 2 chaos dungeons gedaan met 1 char en 275 guardian stones 126 destruction. Not rested.

Zullen de rest zien straks. Waren de unbound ni enkel van guardians? Allee, van guardian krijgt ge de unbound red en blue maar tradeable leapstones, en andersom van chaos?

ik dacht dat je in chaos dungeons bound & unbound kreeg
bedoeling was toch dat je met alts de unbound gebruikt om je alt te lvlen en de unbound doorsluist naar je main
maar ik krijg nu alleen maar unbound, dus mijn alts sluizen alles door maar hebben nu zelf nix meer om up te graden

er zit wel bug in die chaos dungeons sinds de ark pass, misschien dat die bug dunno

bedoeling was toch dat je met alts de unbound gebruikt om je alt te lvlen en de unbound doorsluist naar je main
maar ik krijg nu alleen maar unbound, dus mijn alts sluizen alles door maar hebben nu zelf nix meer om up te graden

er zit wel bug in die chaos dungeons sinds de ark pass, misschien dat die bug dunno
Kan wel, op forums en reddit zijn ze er ook wel over bezig.

Ik heb op mijn berserker een 250 tal honor leapstones da ik is zou moeten gebruiken maar ni echt goesting om die verder te pushen. Zit nu op 1340.

Main eindelijk 1400, 1415 lijkt nog ver af wel :p

Bound stones droppen niet in chaos dungeons. Als er leapstones droppen (kleine kans), zijn die bound. De kans op extra stones op't einde zijn ook bound denk ik, al ben ik dat niet zeker.

Ik speel al meer dan een maand met verschillende alts, en ik heb zelden tot nooit bound stones gekregen. En dan is het prioriteiten stellen, alle unbound gaan bij mij in roster storage en dan zie ik wel wie ik wil gearen :p

Ligt het aan mij of is de guild van Sien niet erg actief? Ligt dit aan het feit dat iedereen al maxed out is en op de volgende update aan het wachten is? Is er momenteel nog niet voldoende endgame-content ofzo?
Dat is in zowat elke guild zo hoor, en ligt aan het (in mijn ogen) brakke guild-systeem.

Veel te beperkte aantal plaatsen in de guild, en alts nemen ook een spot in. Dus ofwel steek je alts mee in de guild en heb je een heel beperkt aantal effectieve spelers (die dan ook online zijn) of je weert alts maar dan zie je weinig volk online als men op alts aan het spelen is.

Dat is in zowat elke guild zo hoor, en ligt aan het (in mijn ogen) brakke guild-systeem.

Veel te beperkte aantal plaatsen in de guild, en alts nemen ook een spot in. Dus ofwel steek je alts mee in de guild en heb je een heel beperkt aantal effectieve spelers (die dan ook online zijn) of je weert alts maar dan zie je weinig volk online als men op alts aan het spelen is.
Yeah ik had een alt guild gemaakt, maar niemand gebruikte ze, dus nu zitten al men alts gewoon in de main. Because why not, we zijn ook maar me 2 de quests ant doen meeste van den tijd xD

Is idd die bug, er droppen veel minder mats van Chaos dungs. Hadden ze in Korea ook last van dus snap je niet waarom dat zo lang duurt om te fixen…

Ik kijk uit naar de patch van 19 mei, echt huge.

Zit op 1457,5.
Al redelijk wat attempts op een stuk gedaan, zal morgen of overmorgen hopelijk hitten en dan ben ik 1460. Heb wel nieveel alts xD
1380 glavier, 1340 berserker en 1340 gunslinger. Dat zijn mijn Lopang alts :p

Net een milestone bereikt op een alt :)
5pc Argos set
5AG9ZBh.png

Is idd die bug, er droppen veel minder mats van Chaos dungs. Hadden ze in Korea ook last van dus snap je niet waarom dat zo lang duurt om te fixen…

Ik kijk uit naar de patch van 19 mei, echt huge.

Zit op 1457,5.
Al redelijk wat attempts op een stuk gedaan, zal morgen of overmorgen hopelijk hitten en dan ben ik 1460. Heb wel nieveel alts xD
1380 glavier, 1340 berserker en 1340 gunslinger. Dat zijn mijn Lopang alts :p
1457 LOL
Kom wees is eerlijk hoeveel geld heb je erin gepompt no way dat je tot nu toe free to play bent :rofl:

ik zit nu op 1380 en heb eindelijk 3 engravings op max nu is het gwn honen zodat ik Argos alle phases kan doen.

1457 LOL
Kom wees is eerlijk hoeveel geld heb je erin gepompt no way dat je tot nu toe free to play bent :rofl:

ik zit nu op 1380 en heb eindelijk 3 engravings op max nu is het gwn honen zodat ik Argos alle phases kan doen.
Is perfect mogelijk f2p. Dat is +18 hé, vergeet niet dat +15 1415 is maar dan +16 1430, +17 1445 & +18 1460.

En er zijn ook paar mechanics die veel mensen niet kennen of snappen. Ik heb nooit de prijs van bv leapstones op AH gesnapt. Het is nu een beetje aan het gelijktrekken maar er zijn momenten geweest waar je ze x4 of x5 kon doen. Unbound leapstones op AH verkopen, met dat gold blue crystals kopen, dan (bound) leapstones in de shop kopen met die blue crystals... Momenteel is het voor honor leapstones nog steeds iets minder dan x2, great honor is x1.5 ongeveer.

Als ik nu kijk met wat ik nu weet naar het verleden, dan heb ik ook tal van fouten gemaakt die anderen misschien niet gemaakt hebben.

Neeko2lo heeft een goed filmpje op youtube met samenvatting van wekelijkse mats. Die gast is F2P en zit ook op 1450 ofzoiets. Heeft eigenlijk maar 1 alt in T3 en die is zelfs totaal niet hoog.

Ik ben niet F2P, koop af en toe wel eens wat royal crystals. Vooral uit die Mari shop haal ik wel wat mats en had ook wel redelijk wat gold gemaakt met skins te kopen en verkopen.

Neeko2lo heeft een goed filmpje op youtube met samenvatting van wekelijkse mats. Die gast is F2P en zit ook op 1450 ofzoiets. Heeft eigenlijk maar 1 alt in T3 en die is zelfs totaal niet hoog.

Ik ben niet F2P, koop af en toe wel eens wat royal crystals. Vooral uit die Mari shop haal ik wel wat mats en had ook wel redelijk wat gold gemaakt met skins te kopen en verkopen.
Eh, nothing wrong with spending money on a game you like ^^

Kheb er overlaatst nog is 100 euro in gepompt gewoon om wa blue crystals te kope en kwou geen gold erin steke :p

Ma ik vergeet constant die Mari shop.

Actief op wa manier? Gisteren was er op een bepaald moment 8 tal man online.

De discord wordt ni echt gebruikt omdat een hoop volk daar ni op zit. Ik heb de guild tijd geleden publiek gemaakt en is redelijk wa volk gejoined maar veel mensen die op zich zelf bezig zijn.

Dus als je bedoelt dat er ni veel gezegd wordt, you're right. Ma ni actief is verkeerd. Er is gewoon niet zo heel veel group content en veel mensen zitten op andere stukken in het spel.

Kunt altijd wat proberen te zeggen ^^

Ik denk dat het vooral ligt aan mijn beperkte ervaringen met MMORPG's. Ik heb vroeger enkel Silroad Online gespeeld, en daar had je "globals scrolls" waardoor er over heel de wereld kon gechat worden. Meerdere guilds konden zich ook samenvoegen tot een union, waar dan ook een aparte chat voor was. Hierdoor had je altijd wel wat gekletst tijdens het grinden door. 't Is een beetje een aanpassing :)

Het is confirmed door Roxx op forums btw. Dungeon loot is niet bugged. Just shitty rng xD
ik geloof er nog altijd nix van..
heb gisteren nog gecheckt, op mijn 3 tier 3 chars heb ik geen enkele armor stone meer die bound is ... alle stones die ik heb zijn bound to roster
resultaat van 2 dungeons op alle 3 de chars : 0 bound armor of weap stones

en laten we niet vergeten : mijn chars in t2 krijgen wel bound en unbound stones tijdens chaos dungeons ... ook het resultaat in t2 is veel hoger per run qua mats ...
dus enkel in t3 geen bound stones? nah, is verandert sinds de vorige patch en tegen dat amazon het door heeft zijn we weer 3 maand verder

gisteren paar guides bekeken van valtan ... pff dat ziet er als dikke wipefests uit :)

ik geloof er nog altijd nix van..
heb gisteren nog gecheckt, op mijn 3 tier 3 chars heb ik geen enkele armor stone meer die bound is ... alle stones die ik heb zijn bound to roster
resultaat van 2 dungeons op alle 3 de chars : 0 bound armor of weap stones

en laten we niet vergeten : mijn chars in t2 krijgen wel bound en unbound stones tijdens chaos dungeons ... ook het resultaat in t2 is veel hoger per run qua mats ...
dus enkel in t3 geen bound stones? nah, is verandert sinds de vorige patch en tegen dat amazon het door heeft zijn we weer 3 maand verder
Als ge appelen met peren blijft vergelijken, zal het nooit kloppen :p

t2 heeft altijd meer gedropped dan t3. Zeker de latere chaos dungeons. Punika chaos dungeons = yorn hé als ge t2 met t3 wilt vergelijken. En hoe hoger lvl chaos dungeon, hoe meer er dropped van alles.
Als ge reddit & forums checked, zijn ze hier al van maart over aan't klagen, sinds er meer mensen t3 bereikt hebben dus :p
Ik heb in t3 nooit bound stones weten droppen. Zelfs t2 niet, behalve kleine kans eens uw aura of resonance op is.

Hier een post van 14 maart:
Met het belangrijkste:
170 Guardian Stone, 60 Destruction Stone, 4 Leapstone is my average loot from my daily T3 1340 2 Chaos Dungeons.

Denk niet dat het nu minder is...

[edit]Net proef op de som genomen. Op een 1370 alt:
2 chaos dungeons, niet rested, niks dismantled: 281 guardian & 110 destruction & 5 bound leapstones.
Na dismantle: 359 guardian & 134 destruction
2 guardian raid, niet rested, niks dismantled: 207 guardian & 65 destruction & 7 leapstones.
Na dismantle: 219 guardian & 138 destruction
Totaal: 578 guardian & 203 destruction & 5 bound leapstones & 7 leapstones.

Lijkt mij in lijn te liggen met wat ik vroeger kreeg op main toen die 1370 was...

Laatst bewerkt:
pfff al mijn gold (30k gold) en mats erdoor van 2 weken ver ...
nog 4 updates om op 1415 te komen, maar zal voor deze week niet meer zijn ... alles is op :)
1 van de 4 updates zit wel al op 89% pitty ..

gaat er volgende week dan eigenlijk niets van event zijn? want anders zal mats farmen nog trager zijn

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan