Lost Ark

Lost Ark

Lost Ark kon je wel downloaden zonder VPN :) enkel het vinden in de store kon niet zonder VPN. Tijdens de download VPN afgezet om op full speed te kunnen downloaden.

Idd ze checken gewoon de IP prefixes en kom je vanaf een bepaald land dan blokkeren ze het bij Blizzard.

Ik zou niet inzien waarom Lost Ark dat ooit zou gaan doen, nu plots België en NL gaan blokkeren.

amazon probeert iets te doen tegen de bots maar faalt keer op keer, dat ze daarmee echte spelers raken interesseert hun geen reet..
dus ze gaan verder en verder proberen te gaan om die bots tegen te houden, dus regio block is een volgende stap (denk ik)
op zich mag het niet binnen de eu, maarja ... amazon zal zich daar niet veel van aantrekken ...

grappigste is dat ze bv. verleden week ofzo nog zitten stoefen hebben met de kr spelers die in na spelen ... zelfs een gans filmpje over gemaakt over etiquette binnen het spel ... een week later zijn die geblockt zonder warning ... etiquette enzo :D

Dat wordt morgen wel gefixt ofzo :)

Volgens mij bedoelen die dat niet zo, volgens mij zijn dat gewoon effectief debielen.

wat wordt gefixt de kr block?
is al bevestigd op forum dat die block effectief blijft ... ondertussen zijn de bots al vlotjes terug aan het komen

kr wordt nog altijd geblockt volgens wat ik lees
enigste wat opgelost is dat de bots een nieuwe manier hebben

Laatst bewerkt:
Zeals had net confirmed dat het gefixt is voor KR (15u geleden al), hij had Amazon aangesproken (heeft blijbkaar een rechtstreeks contact), het was ook enkel serviceprovider "KT" die geblocked werd, "SKT" heeft steeds blijven werken, nu werkt het blijkbaar terug voor beide.

het blijft toch een gedoe zenne

ik heb es geprobeerd een rmt'er te scammen maar is mislukt .. ik had ook een gem die aan 500k gold stond (tier 2 lvl 1 gem), heb die aan identieke prijs gezet, maar jammer niet verkocht :)

Laatst bewerkt:
het blijft toch een gedoe zenne

ik heb es geprobeerd een rmt'er te scammen maar is mislukt .. ik had ook een gem die aan 500k gold stond (tier 2 lvl 1 gem), heb die aan identieke prijs gezet, maar jammer niet verkocht :)
gewoon een random gem aan zoveel geld gezet op AH? hopend dat iemand zich zou miskijken en kopen?

gewoon een random gem aan zoveel geld gezet op AH? hopend dat iemand zich zou miskijken en kopen?
idd
want tis zo dat ze hun gold krijgen, een shit gem aan 300k zetten en dan krijgen ze hun gold van de seller :)
en was geen random gem, identiek de gem van wat er op de ah stond ^^

idd
want tis zo dat ze hun gold krijgen, een shit gem aan 300k zetten en dan krijgen ze hun gold van de seller :)
en was geen random gem, identiek de gem van wat er op de ah stond ^^

Is dat niet eerder iemand die third party gold koopt….
Op FIFA vroeger werkte dat ook zo, je moest een kakspeler listen aan een gigantische prijs en die gold seller kocht hem dan.
Je moest dan ook exact de remaining time en andere details meegeven…

Denk eerder dat het zo is.

Is dat niet eerder iemand die third party gold koopt….
Op FIFA vroeger werkte dat ook zo, je moest een kakspeler listen aan een gigantische prijs en die gold seller kocht hem dan.
Je moest dan ook exact de remaining time en andere details meegeven…

Denk eerder dat het zo is.
Gaat bijna niet anders als de gold seller op een andere server zit dan jij.
De AH is region wide, als je naar group finder gaat bij Velganos heb je mensen die boosts verkopen voor 200-500 gold en als jij op een andere server zit plaatst die dus een gem op AH en jij koopt die dan. Die geeft idd alle details mee. Maar ja als de gold seller niet goed oplet kan je misschien prijs hebben. Heb gisteren zo 3 gems geplaatst :lol:

Gaat bijna niet anders als de gold seller op een andere server zit dan jij.
De AH is region wide, als je naar group finder gaat bij Velganos heb je mensen die boosts verkopen voor 200-500 gold en als jij op een andere server zit plaatst die dus een gem op AH en jij koopt die dan. Die geeft idd alle details mee. Maar ja als de gold seller niet goed oplet kan je misschien prijs hebben. Heb gisteren zo 3 gems geplaatst :laugh:
laat weten als je sjans hebt
ik heb er 3 gezet, maar alle 3 niet verkocht ^^
zou wel epic zijn, scam de scammers

aaargh ik heb zo teveel zitten slacken met die rapport shit :p

ik zat in't begin zoveel voor op skillpoints, en dan heeft dat veel te lang stilgelegen... Maar goed nieuws voor mezelf, heb bijna alle Giant's Hearts en dus ook weer 6 skillpoints bij, en dan hopen op eindelijk die 6e omnium star.... heb die nog steeds niet van Moake, sinds fucking februari... dus zit alsmaar loot van thunderwings te mislopen voor die omnium star...

Verder ga ik ze dan wel allemaal unlocked hebben behalve de Ignea tokens greater skillpoints dusja daar moet ik binnenkort eens aan beginnen -_-
Ben ook bijna 59 dus das ook weer skillpoints bij xD

Verder stoort m'n card set ook nog wel wat, gebruik de HP cards... Lostwind Cliff heb ik nog niet (heb zelfs Kharmine nog niet 1 keer), en Light of salvation tja zit ik wel op 12 awakening maar das ook maar enkel goed voor bosses die vulnerable zijn voor light (enkel Vykas dacht ik)

aaargh ik heb zo teveel zitten slacken met die rapport shit :p

ik zat in't begin zoveel voor op skillpoints, en dan heeft dat veel te lang stilgelegen... Maar goed nieuws voor mezelf, heb bijna alle Giant's Hearts en dus ook weer 6 skillpoints bij, en dan hopen op eindelijk die 6e omnium star.... heb die nog steeds niet van Moake, sinds fucking februari... dus zit alsmaar loot van thunderwings te mislopen voor die omnium star...

Verder ga ik ze dan wel allemaal unlocked hebben behalve de Ignea tokens greater skillpoints dusja daar moet ik binnenkort eens aan beginnen -_-
Ben ook bijna 59 dus das ook weer skillpoints bij xD

Verder stoort m'n card set ook nog wel wat, gebruik de HP cards... Lostwind Cliff heb ik nog niet (heb zelfs Kharmine nog niet 1 keer), en Light of salvation tja zit ik wel op 12 awakening maar das ook maar enkel goed voor bosses die vulnerable zijn voor light (enkel Vykas dacht ik)
Kheb daar precies enorm veel sjans gehad, moake 2 keer gedaan en 2de keer was prijs :p

mijn paladin zit ook in tier 3 nu
3 chars in tier 3 en nog eentje in tier 2...
we zien wel of er nog ergens een power pass komt volgende week, zou graag nog es een destroyer lvlen
meer chars kan ik wel niet aan denk ik ... is nu al een gans "huiswerk" om alles te doen iedere dag

Laatst bewerkt:
mijn paladin zit ook in tier 3 nu
3 chars in tier 3 en nog eentje in tier 2...
we zien wel of er nog ergens een power pass komt volgende week, zou graag nog es een destroyer lvlen
meer chars kan ik wel niet aan denk ik ... is nu al een gans "huiswerk" om alles te doen iedere dag
Yeah ik heb me dees weekend in ne semi burnout gespeeld.

Ik zit met 6 in t3 en alle chaos en guardians gedaan. Gisteren dan ff me die mats zitte hone en kreeg pala maar naar 1405 terwijl em 1403 was en men ga 1425 van 1423... Was zo van "OK nop dees ist vandaag"

Goe spel daar ni van. Maar het deed me wel snappen waarom zoveel mensen het gewoon hebben opgegeven. Beke teveel moeite voor geen progression.

Ik ben die chaos dungs en guardians ook echt kotsbeu ze :) ik ben vooral bezig met andere content nu, completions enzo... mag je ook niet laten liggen en is echt wel eens een leuke afwisseling imo.

Hetzelfde?
Lost ark kon je enkel niet downloaden zonder vpn, maar wel spelen zonder vpn.
Diablo immortal kan je ook niet downloaden, maar ook niet spelen zonder vpn.

Maw Diablo server toegang zonder vpn word WEL geblokkeerd als het ip van belgie/nederland komt.
Ik speel hier nochtans dagelijks Diablo Immortal op mijn smartphone zonder vpn. Gewoon even de VPN opgezet bij release om het terug te vinden in een buitenlandse store en van zodra de download begon de VPN uitgezet en sindsdien die VPN niet meer gebruikt. Heb mijn account wel bewust nog niet gelinkt aan een battlenet account en speel gewoon onder een guest account. Dus dat de diablo servers ip's blokkeren klopt niet.

Terug
Bovenaan