Lost Ark

Lost Ark

Ik speel hier nochtans dagelijks Diablo Immortal op mijn smartphone zonder vpn. Gewoon even de VPN opgezet bij release om het terug te vinden in een buitenlandse store en van zodra de download begon de VPN uitgezet en sindsdien die VPN niet meer gebruikt. Heb mijn account wel bewust nog niet gelinkt aan een battlenet account en speel gewoon onder een guest account. Dus dat de diablo servers ip's blokkeren klopt niet.
Als je ook mijn eerst reply leest ipv enkel een quote op iemand anders, dan zou je lezen dat ik het over de battle net app PC heb,
en dat gaat NIET zonder vpn. ;)

Zonder VPN

Zonder.jpg

Met VPN:

Met.jpg

slen server voor de eerste keer sinds maanden "busy"
ik kan niet wachten op de queues :')
june update is ook niet voor morgen blijkbaar

Laatst bewerkt:
slen server voor de eerste keer sinds maanden "busy"
ik kan niet wachten op de queues :')
june update is ook niet voor morgen blijkbaar
whut? echt op busy?
damn bots incoming.

Gisteren ook een paar posts gezien op reddit hoe smilegate blij is dat ze tussen 600-800K concurrent players hebben, zijn die mannen blind of worden die voorgelogen door Amazon er zit massa's bots tussen.
ga gewoon naar Vern city en je ziet ze constant runnen lol.

meh, ik stop ermee
na 3 dagen zitten wipen op valtan en wat vids te bekijken van vykas, heb ik besloten dat dit niets meer voor mij is..
zonder die raids is er eigenlijk niets aan, maar altijd puggen is gewoon insane ^^

Laatst bewerkt:
meh, ik stop ermee
na 3 dagen zitten wipen op valtan en wat vids te bekijken van vykas, heb ik besloten dat dit niets meer voor mij is..
zonder die raids is er eigenlijk niets aan, maar altijd puggen is gewoon insane ^^
Stuur mij is uw gold op aub :p
@Affinity
Hij zit bij ons in de guild maar we hebben nog geen raids gedaan, maar ook voor de rest zie ik niet echt veel guilds op Slen die echt top zijn.
Alé ik zie weinig recruitment messages daar en degene die ik zie zijn dan Duits ook soms.

feit is ook dat de raids niet meer voor mij zijn, jammer genoeg wordt ik wat trager in de reflexen en raids zoals vykas zijn voor mij redelijk meh :p
en eigenlijk wil ik er geen tijd meer in steken, ik kon een guild joinen maar dat was dan weer 2 avonden per week een ganse avond zitten raiden ...
been there done that ... ik doe dat liever niet meer

en ik heb geen gold meer, was ook bezig met mijn weap naar +18 brengen ... grandioos gefaald uiteraard

gestopt als f2p (behalve battelepass) op 1457.5 en 3 alts in tier 3 ... not bad uiteindelijk :)

feit is ook dat de raids niet meer voor mij zijn, jammer genoeg wordt ik wat trager in de reflexen en raids zoals vykas zijn voor mij redelijk meh :p
en eigenlijk wil ik er geen tijd meer in steken, ik kon een guild joinen maar dat was dan weer 2 avonden per week een ganse avond zitten raiden ...
been there done that ... ik doe dat liever niet meer

en ik heb geen gold meer, was ook bezig met mijn weap naar +18 brengen ... grandioos gefaald uiteraard

gestopt als f2p (behalve battelepass) op 1457.5 en 3 alts in tier 3 ... not bad uiteindelijk :)
bwa reflexen en zo als je die raids vaak doet wordt dat toch een automatisme ik kan ondertussen Argos in mijn slaap doen...

Tijd is iets anders natuurlijk, en wat bedoel je met gestopt als f2p? Ga je ook volledig stoppen met Lost Ark je kan nog altijd wat casual content doen?

nope, ik stop er volledig mee, tijd voor iets anders
en trust me argos is niets tov vykas ^^

nope, ik stop er volledig mee, tijd voor iets anders
en trust me argos is niets tov vykas ^^
Gief gold pl0x

Spijtig om te horen wel maar ik snap het.

Wa ik nu doe is gewoon een valtan boost op mijn gunslinger omda het moeilijk is om daarmee een pug te vinden.

Me de pala ben ik sinds woensdagb1415 en ga vandaag eens kijken in group finder. Aangezien ik als support wel wa meer kans heb voor goeie groep.

Khad woensdag op donderdag nacht nog Gate 1 gedaan me ne party finder groep maar twas toen als 1.30 en khad geen goesting om nog Gate 2 te doen. Ma ging redelijk vlot.

Ben ook wel fan van pala support playstyle. Lekker chill.

Spijtige is da onze guild maar poverkes is tegen over sommige anderen. Heb al gedacht om met men main (da de pala gaat zijn) om een echte te joinen. Want ik zit enorm veel moeite te doen om mensen op discord te krijgen en ze doen het gewoon ni. Enorm frusterend aangezien da de enige manier is om tegoei te communiceren.

met uw pala kan je prolly in alle guilds terecht, dus zeker doen :)
Ja sowieso maar wil de beyond death dinge ook ni echt opgeven.

Maar pain in the ass xD.. Helpt echt ni da ge op geen enkele manier kunt communiceren. Zelfs geen guild mails fzo

Guild system suckt gewoon.

yeah guild systeem is echt shit in LA zelfs in KR klagen ze erover lol.
Tis inderdaad jammer van onze guild tis heel inactief maar denk ook dat onze server niet zo goed is.
Ik was ook aan het denken om op een nieuwe server te beginnen maar dan is de achterstand enorm want dat is vanaf 0 beginnen en dat zie ik ook niet zitten.
Misschien als ze ooit Server transfers opzetten dat ik weg ben, maar ik betwijfel het hard, transfers zijn nu pas in KR beschikbaar dacht ik, tegen dat het hiet mogelijk is.....who knows

yeah guild systeem is echt shit in LA zelfs in KR klagen ze erover lol.
Tis inderdaad jammer van onze guild tis heel inactief maar denk ook dat onze server niet zo goed is.
Ik was ook aan het denken om op een nieuwe server te beginnen maar dan is de achterstand enorm want dat is vanaf 0 beginnen en dat zie ik ook niet zitten.
Misschien als ze ooit Server transfers opzetten dat ik weg ben, maar ik betwijfel het hard, transfers zijn nu pas in KR beschikbaar dacht ik, tegen dat het hiet mogelijk is.....who knows
Ja nu op deze moment zedde beter op kadan of thirain I guess.

Ma zolang da ni het geval is, whatever. Tis nu ni da ge ni zo kunt party gebruiken ook.

Mss ne static zoeken die cross server gaan.

Ja nu op deze moment zedde beter op kadan of thirain I guess.

Ma zolang da ni het geval is, whatever. Tis nu ni da ge ni zo kunt party gebruiken ook.

Mss ne static zoeken die cross server gaan.
het ergste is, ik was in de tijd begonnen op Kadan

Terug
Bovenaan