Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ik snap niet waarom ze die vendors hebben gelocked na x aantal aankopen moet je 7 dagen wachten maak die dingen dan duurder of lock ze voor 2 dagen ofzo maar voor een week....echtDoor gewoon meer te spelen als je er de tijd voor hebt.
En die alts op een iets trager tempo te levellen dan je main.
Ik heb 4 alts, en probeer zoveel mogelijk van dagelijks chaos runs te doen. Die resources doorsturen naar de eerste alt die ik wil verder levellen.
3 van mijn alts heb ik nog niet verder gegeared dan 340, de materials stuur ik al 10 dagen naar mijn alt die ik nu verder probeer up te graden en zo ook bijna 600 is. vanaf dat die tier 2 is doe ik hetzelfde met de volgende alt, als ik zelf nog tijd genoeg vind
Op dit moment krijgen we van die event tokens extra voor de meeste zaken die je doet ingame
Vergeet die ook niet te gaan ruilen want je kan ze ook weer ruilen voor veel extra materials, net zoals bij de ship vendors, guild shop of de chaos token exchanger.
Nee, da's omda ze eigenlijk verwachten da ge alts doet.ik snap niet waarom ze die vendors hebben gelocked na x aantal aankopen moet je 7 dagen wachten maak die dingen dan duurder of lock ze voor 2 dagen ofzo maar voor een week....echt
Lost Ark is een goede game maar zo van die zaken zijn dingen die je echt laten zien dat ze je meer naar de cashshop duwen om geld te spenderen.
Ik zit al een een week vast op T2 1093 momenteel vandaag een stuk of 6 fails na elkaar gehad, dan is mijn geduld ook wel op.

Ach ik heb denk ik 3 weken "vastgezeten" in T2Omdat er letterlijk nog geen chr tussen zit naast de shadowhunter dat mijn main is om te spelen.
Geen enkele class lijkt mij interessant om te spelen.
Kheb mijn Powerpass gebruikt om een berserker naar lvl 50 te boosen maar die zegt mij echt niets.
De classes die mij wel interesseren zijn Scouter en Reaper maar die moeten nog komen.
En de meeste mensen zitten met dezelfde gedachten, de leuke classen moeten nog komen en mensen willen geen tijd steken in een class die hen niet interesseert of niet leuk is.
Mijn 2de powerpass bewaar ik voor een class die ik leuk ga vinden om die gewoon te boosten.
Daarnaast heb ik niet zoveel tijd om nog is in een alt te steken zeker als je die vanaf 0 moet levellen.
Ook nadat ik met mijn main alles heb afgewerkt voor materials heb ik echt geen zin om op een alt te zitten en al die shit terug opnieuw te doen, bandenwerk waardoor ik rap afgebrand ga zijn op de game.
Guardian raids heb ik geen problemen mee, met randoms lukt dat perfect ik zit nu aan de laatste tier van Guardians waar ik ga beginnen als ik ilvl 1100 ben.
Abyssal raids wil ik wel doen.
Alts geprobeerd maar ik wacht ook op scouter voor een alt lol
)Maar nee als ik video’s zie van de classes die nog moeten komen wil ik echt wel een stuk of 3 classes proberen.Bwaaa, een alt zit rap in T2 hoor. Zeker met die honing buffs vanuit uw stronghold.
Ik heb nu ook T3 honing buffs al unlocked, dus als mijn berserker T3 is gaat die snel hoog ilvl hebben. (1370 zal wel moeilijk blijven)
Die wekelijkse caps vind ik toch wel normaal hoor. Ge hebt die week trouwens nodig om de currency te farmen om die vendor wekelijks leeg te kunnen kopen.
Zit vrij laag op pirate coins momenteel en die guild blood shards vliegen er ook door :/
Ik had gewoon een probleem met de Argos release, die was veel te vroeg en DAT gaf u het gevoel dat ze u naar de cashshop duwen.
Langs de andere kant hadden ze Argos al aangekondigd 1 maand na release, voor de release. Ook hebben ze hun fout ingezien. Het blijven mongolen dus ze zullen nog wel fouten maken, maar het is al goed dat ze dit erkend hebben.
Je kan ook gewoon een 2e shadowhunter maken als alt...
Trouwens "de leuke classes die er nog niet zijn" is echt subjectief. Destroyer is bvb een echte schijtclass, die komt als eerste uit. Arcana zegt mij persoonlijk ook niets... Ik heb zelf wel interesse in een Lancemaster maar denk dat ik toch vooral mijn Wardancer ga blijven spelen. Ook als je Korean streamers bekijkt zijn vaak hun main classes diegene die nu ook al beschikbaar zijn (bvb Zeals speelt gunslinger, wardancer en deathblade main in KR).
Reaper ziet er cool uit maar is bvb niet zo heel erg goed tenzij je die class perfect mastert. Volgens Zeals is er een hoge skillcap om het echt ook goed te maken.
1348 idd ^^1348 bedoel je hoop ik?
psh