Lost Ark

Lost Ark

Ik was begonnen met alts, denk dat er ene juist tier 2 is , main is 1329 , dus ben er wat meegestopt en doe hetzelfde als Evilswordfish , mats verkopen :)
AByssals durf ik met pugs gewoon niet binnengaan
ik wacht op ranked pvp , toch meer men ding ^^

Abyss via party finder ipv mathmaking is nochtans al altijd goed gelopen als ik ze deed. (de tier 3 abyss nog niet gedaan).
Daar checked men wel even of je de mechs kent, en als je op goede zielen stoot leggen ze het ook wel uit ipv van je te kicken :)

Abyss hardmodes in T3 gingen wel nog cava... Denk wel eens 20 wipes gehad op een boss maar uiteindelijk toch doorgezet en gekilled. Ik ben wel wat progressie gewoon van op WoW dus tis niet dat ik stop na 5 wipes.
Tenzij de party hopeloos is...

Zoals in Argos pug gisteren, 7 mensen die eigenlijk wisten wat ze deden, maar 1 randdebiel die 4x na elkaar dood ging en alle resses opgebruikte. Ik had voorgesteld om een pre-made group te starten zonder hem, en dat ging eigenlijk verrassend goed. Iedereen joinde de premade group en we hebben die noob gewoon vervangen. Uiteindelijk Argos (phase 1) kunnen killen. Zalige fight wel, en toch echt niet zo heel makkelijk.

Andere pugs de dagen ervoor waren gewoon een ramp, die fight is te complex om te puggen. Ik had nu geluk met toch 6 degelijke randoms te hebben. Pre-made groups geraakte ik zelfs niet in.... 7 van de 10 groups zoeken enkel supports, 2 groups doen meerdere phases (heb de GS nog niet) en andere zijn gewoon elitist mongolen die het zelf nog niet gecleared hebben en enkel mensen zoeken die het wél al gecleared hebben om zich te laten carryen.

Ja ben feitelijk nooit echt nen Pveer geweest , levellen is leuk , paar dungeons maar dan neig ik toch meer naar pvp ze :)

Door gewoon meer te spelen als je er de tijd voor hebt. :biglaugh:
En die alts op een iets trager tempo te levellen dan je main.

Ik heb 4 alts, en probeer zoveel mogelijk van dagelijks chaos runs te doen. Die resources doorsturen naar de eerste alt die ik wil verder levellen.
3 van mijn alts heb ik nog niet verder gegeared dan 340, de materials stuur ik al 10 dagen naar mijn alt die ik nu verder probeer up te graden en zo ook bijna 600 is. vanaf dat die tier 2 is doe ik hetzelfde met de volgende alt, als ik zelf nog tijd genoeg vind :biglaugh:

Op dit moment krijgen we van die event tokens extra voor de meeste zaken die je doet ingame
Vergeet die ook niet te gaan ruilen want je kan ze ook weer ruilen voor veel extra materials, net zoals bij de ship vendors, guild shop of de chaos token exchanger.
ik snap niet waarom ze die vendors hebben gelocked na x aantal aankopen moet je 7 dagen wachten maak die dingen dan duurder of lock ze voor 2 dagen ofzo maar voor een week....echt

Lost Ark is een goede game maar zo van die zaken zijn dingen die je echt laten zien dat ze je meer naar de cashshop duwen om geld te spenderen.

Ik zit al een een week vast op T2 1093 momenteel vandaag een stuk of 6 fails na elkaar gehad, dan is mijn geduld ook wel op.

ik snap niet waarom ze die vendors hebben gelocked na x aantal aankopen moet je 7 dagen wachten maak die dingen dan duurder of lock ze voor 2 dagen ofzo maar voor een week....echt

Lost Ark is een goede game maar zo van die zaken zijn dingen die je echt laten zien dat ze je meer naar de cashshop duwen om geld te spenderen.

Ik zit al een een week vast op T2 1093 momenteel vandaag een stuk of 6 fails na elkaar gehad, dan is mijn geduld ook wel op.
Nee, da's omda ze eigenlijk verwachten da ge alts doet.

Het hele spel is net bedoelt om me alts te spelen. Die 7 day lock is character wide, ni roster wide. Dus da betekend da als gij alts hebt, ge die tradeable resources kunt doorfunnele.

Ge moet die hun statement maar eens lezen van smilegate, da ze het een beetje raar vinden da zo weinig mensen me alts werken.

Ik zit me 1 char in T3, 2 in T2 en 1 in T1

1 van die T2 chars is 820 den andere 1073. Als ik tower wa verder zou doen krijg ik die waarschijnlijk meteen in T3 maar beke te lui om tower te pushen.

Kijk minder naar u main, en speel ff me altje. En dan van zodra ge 1 alt in T2 hebt, dus als die 600 is en dan zijn 802 gear gekocht op AH ofzo. Meteen alle tradeable stuff naar u main sturen.

Ge gaat zien, ge zit meteen in T3

Daar bovenop, als ge issues hebt me raids ofzo, vraag in de guild. We zijn nu me een paar man al in T3 en ik wil gerust wel ne raid of twee kome helpe om het makkelijker te maken ;)

Gewoon ni tytalos, fuck that one

Omdat er letterlijk nog geen chr tussen zit naast de shadowhunter dat mijn main is om te spelen.
Geen enkele class lijkt mij interessant om te spelen.
Kheb mijn Powerpass gebruikt om een berserker naar lvl 50 te boosen maar die zegt mij echt niets.
De classes die mij wel interesseren zijn Scouter en Reaper maar die moeten nog komen.

En de meeste mensen zitten met dezelfde gedachten, de leuke classen moeten nog komen en mensen willen geen tijd steken in een class die hen niet interesseert of niet leuk is.
Mijn 2de powerpass bewaar ik voor een class die ik leuk ga vinden om die gewoon te boosten.

Daarnaast heb ik niet zoveel tijd om nog is in een alt te steken zeker als je die vanaf 0 moet levellen.
Ook nadat ik met mijn main alles heb afgewerkt voor materials heb ik echt geen zin om op een alt te zitten en al die shit terug opnieuw te doen, bandenwerk waardoor ik rap afgebrand ga zijn op de game.

Guardian raids heb ik geen problemen mee, met randoms lukt dat perfect ik zit nu aan de laatste tier van Guardians waar ik ga beginnen als ik ilvl 1100 ben.
Abyssal raids wil ik wel doen.

Omdat er letterlijk nog geen chr tussen zit naast de shadowhunter dat mijn main is om te spelen.
Geen enkele class lijkt mij interessant om te spelen.
Kheb mijn Powerpass gebruikt om een berserker naar lvl 50 te boosen maar die zegt mij echt niets.
De classes die mij wel interesseren zijn Scouter en Reaper maar die moeten nog komen.

En de meeste mensen zitten met dezelfde gedachten, de leuke classen moeten nog komen en mensen willen geen tijd steken in een class die hen niet interesseert of niet leuk is.
Mijn 2de powerpass bewaar ik voor een class die ik leuk ga vinden om die gewoon te boosten.

Daarnaast heb ik niet zoveel tijd om nog is in een alt te steken zeker als je die vanaf 0 moet levellen.
Ook nadat ik met mijn main alles heb afgewerkt voor materials heb ik echt geen zin om op een alt te zitten en al die shit terug opnieuw te doen, bandenwerk waardoor ik rap afgebrand ga zijn op de game.

Guardian raids heb ik geen problemen mee, met randoms lukt dat perfect ik zit nu aan de laatste tier van Guardians waar ik ga beginnen als ik ilvl 1100 ben.
Abyssal raids wil ik wel doen.
Ach ik heb denk ik 3 weken "vastgezeten" in T2 :) Alts geprobeerd maar ik wacht ook op scouter voor een alt lol
ik snap de "frustratie" dus , maar zet het uit uwe kop , chill want hoe hoger je wil gaan hoe meer gold het gaat kosten in T3
ik ben tradeskills aant doen , pvp ( je kan al tokens verzamelen maar nog niks kopen , no vendor yet) , ect

Bwaaa, een alt zit rap in T2 hoor. Zeker met die honing buffs vanuit uw stronghold.
Ik heb nu ook T3 honing buffs al unlocked, dus als mijn berserker T3 is gaat die snel hoog ilvl hebben. (1370 zal wel moeilijk blijven :D)

Die wekelijkse caps vind ik toch wel normaal hoor. Ge hebt die week trouwens nodig om de currency te farmen om die vendor wekelijks leeg te kunnen kopen.
Zit vrij laag op pirate coins momenteel en die guild blood shards vliegen er ook door :/

Ik had gewoon een probleem met de Argos release, die was veel te vroeg en DAT gaf u het gevoel dat ze u naar de cashshop duwen.
Langs de andere kant hadden ze Argos al aangekondigd 1 maand na release, voor de release. Ook hebben ze hun fout ingezien. Het blijven mongolen dus ze zullen nog wel fouten maken, maar het is al goed dat ze dit erkend hebben.

Je kan ook gewoon een 2e shadowhunter maken als alt...

Trouwens "de leuke classes die er nog niet zijn" is echt subjectief. Destroyer is bvb een echte schijtclass, die komt als eerste uit. Arcana zegt mij persoonlijk ook niets... Ik heb zelf wel interesse in een Lancemaster maar denk dat ik toch vooral mijn Wardancer ga blijven spelen. Ook als je Korean streamers bekijkt zijn vaak hun main classes diegene die nu ook al beschikbaar zijn (bvb Zeals speelt gunslinger, wardancer en deathblade main in KR).

Reaper ziet er cool uit maar is bvb niet zo heel erg goed tenzij je die class perfect mastert. Volgens Zeals is er een hoge skillcap om het echt ook goed te maken.

1248 atm, maar nu gaat het prolly wel enorm traag beginnen gaan
15% kans op slagen ... zelfs met veel extra mats die beschikbaar "zouden" komen, gaat dit heel lang duren :)

Bwaaa, een alt zit rap in T2 hoor. Zeker met die honing buffs vanuit uw stronghold.
Ik heb nu ook T3 honing buffs al unlocked, dus als mijn berserker T3 is gaat die snel hoog ilvl hebben. (1370 zal wel moeilijk blijven :D)

Die wekelijkse caps vind ik toch wel normaal hoor. Ge hebt die week trouwens nodig om de currency te farmen om die vendor wekelijks leeg te kunnen kopen.
Zit vrij laag op pirate coins momenteel en die guild blood shards vliegen er ook door :/

Ik had gewoon een probleem met de Argos release, die was veel te vroeg en DAT gaf u het gevoel dat ze u naar de cashshop duwen.
Langs de andere kant hadden ze Argos al aangekondigd 1 maand na release, voor de release. Ook hebben ze hun fout ingezien. Het blijven mongolen dus ze zullen nog wel fouten maken, maar het is al goed dat ze dit erkend hebben.

Je kan ook gewoon een 2e shadowhunter maken als alt...

Trouwens "de leuke classes die er nog niet zijn" is echt subjectief. Destroyer is bvb een echte schijtclass, die komt als eerste uit. Arcana zegt mij persoonlijk ook niets... Ik heb zelf wel interesse in een Lancemaster maar denk dat ik toch vooral mijn Wardancer ga blijven spelen. Ook als je Korean streamers bekijkt zijn vaak hun main classes diegene die nu ook al beschikbaar zijn (bvb Zeals speelt gunslinger, wardancer en deathblade main in KR).

Reaper ziet er cool uit maar is bvb niet zo heel erg goed tenzij je die class perfect mastert. Volgens Zeals is er een hoge skillcap om het echt ook goed te maken.
Maar nee als ik video’s zie van de classes die nog moeten komen wil ik echt wel een stuk of 3 classes proberen.
Destroyer zegt mij ook niets.

Welke currency farmen? Gold? Ik vind amper dingen om te verkopen buiten mats.

ik ben 1302 voorlopig ga ik gwn chaos dungeon effe farmen met mijn shadowhunter tot donderdag vanaf donderdag zouden we meer mats krijgen voor T3 en dan ga ik proberen te stijgen.
Mss wa abyssal raids proberen met randoms van de vorige level. hopelijk dropt er goeie stuff dak ka verkopen.

Laatst bewerkt:
1302 kan je instant naar 1304 doen door uw vorig gear te transferen he.

Mijn berserker zit ook in T3 zie :)
Meteen full set van Chaos gelukkig.

Echt kotsen zo lange downtime -_-
Das wel zware tegenvaller aan dit spel.

Ik zit wa voor op maten en guildies, das echt zot worden. Ik wil endgame pushen en hang volledig van de matchmaking af. Hopelijk krijgen we veel mats nu met die extra event enzo dat de rest snel wa inhaalt.

Terug
Bovenaan