Maatschappij

Feedback voor beurs
Ik merk dat hier weer een hoop posts zijn weggehaald, die nochtans een heikel punt aanhaalden.
Ik heb een heel deel posts verwijderd omdat er een aantal users gewoon op elkaar aan het kappen waren.

Ik kom van P&A en daar is het wat strenger, dus was in de veronderstelling dat het hij wat losser/vrijer mocht zijn. Als jullie dat liever niet hebben, kan dat natuurlijk ook. Desnoods zetten we specifieke regels op, gaan wel sneller optreden met warns, noem maar op, we hebben opties.

Wat me ook op valt is dat hier tegenover P&A amper gereport wordt, dus laat aub via reports weten als jullie dingen niet ok vinden. Dat is wat meer werk voor ons, maar dat helpt dan mss om dit deelforum weer naar een beter niveau te brengen.

Maar dit dan liefst allemaal in samenspraak met jullie, want we willen ook niemand weg jagen.

Deze post hoort trouwens eerder in feedback, waar we dan verder kunnen bespreken hoe we het in de toekomst willen. Maar ik laat hem nu nog even staan zodat iedereen dit kan lezen en dan verplaatsen we het later met een verwijzong naar feedback.

Terug
Bovenaan