Edit Crew: poll is aangepast. Iedereen die gestemd had voor 13u 27/04, zal opnieuw moeten stemmen.
Laatst bewerkt:
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Zo denk ik er ook over.Ja.
/care
![]()
bij mij gewoon omdat het niet gebeurd, gezien mijn vrouw eigenlijk geen mannelijke vrienden heeft waar ze frequent contact mee heeft. En ikzelf zou wel eens afspreken met een goeie vriendin maar dan zijn de partners eigenlijk altijd mee (en de kinderen)Zo denk ik er ook over.
Ik verschiet wel van die polluitslag. Wordt er massaal op 'nee' gestemd omdat jullie het verbieden, of omdat het gewoon niet gebeurt?
Ik denk dat volgens heel wat mensen een man en een vrouw ook niet bevriend kunnen zijn zonder dat een van beiden eigenlijk meer wil. Mijn vrouw is zo een paar keer met een vriend op stap geweest voor een dag, toen ik moest werken, en ik heb die commentaar nog van iemand gekregen.Zo denk ik er ook over.
Ik verschiet wel van die polluitslag. Wordt er massaal op 'nee' gestemd omdat jullie het verbieden, of omdat het gewoon niet gebeurt?
Toch ook kortzichtig van u. Ja er zijn veel die nee stemmen (ik ook) maar daarom wilt dat nt zeggen dat ze het nt zouden willen. Wij spreken meestal af als koppels en de kinderen erbij. Dus daarom nee maar ik zou er geen probleem mee hebben mocht mijn vrouw dit doen. Ze heeft er gewoon geenIk vond het al een totaal overbodig topic, en het zegt meer over de mensen zelf die stemmen op deze pol, dan over hun partner.
Toch ook kortzichtig van u. Ja er zijn veel die nee stemmen (ik ook) maar daarom wilt dat nt zeggen dat ze het nt zouden willen. Wij spreken meestal af als koppels en de kinderen erbij. Dus daarom nee maar ik zou er geen probleem mee hebben mocht mijn vrouw dit doen. Ze heeft er gewoon geen

Ja deze keuze is een moedwillige keuze van mij om een effectieve realitycheck te kunnen zien van in hoeveel relaties zoiets effectief gebeurt en hoe normaal dit is. Een andere poll zou zijn "zou jij dit OK vinden als uw vrouw dat zou willen?", maar ten eerste is het nogal gemakkelijk om te zeggen "ik zou niet jaloers zijn" als je toch niet in die situatie zit, en ten tweede kan uw vrouw ook opzettelijk dat soort contacten zelf vermijden omdat zij zelf vindt dat zoiets eigenlijk niet past in een vaste relatie, en dan kan je nog zoveel "het toelaten en elkaar helemaal vertrouwen" als zij het zelf niet wilt in een relatie zegt dat ook niks over de realiteit. Dus daarom is de vraag op die manier gesteld zodat tenminste kan gezien worden hoe vaak het effectief gebeurt.Dus we gaan @Five-seveN tegen zijn kloten moeten stampen voor de "kortzichtigheid" aan keuzes![]()
Als ze dat (natuurlijk) mag doen bij een vrouw, zie ik niet in waarom ze dat niet zou mogen doen bij een man. Mijn vrouw valt niet flauw van elke man die ze langer dan 5 minuten bij haar ziet of waar ze over emoties bij babbelt. Net zoals ik het normaal vind om over mijn vrouw te kunnen praten tegen anderen (ongeacht of ze borsten of piemels hebben) als ze me ergert.Maar waar leg je de grens? Puur bij "de daad"? Mag uw vrouw ook klagen over u bij haar guy-friend als het eens wat minder gaat in de relatie?