Graag citaat zoniet graag uw leugens verwijderen.Denk jij nu echt dat met uw vraagstelling de mensen die nee geantwoord hadden er problemen mee hadden moest de partner het wel doen? Want dat zat je ook te verkondigen.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Graag citaat zoniet graag uw leugens verwijderen.Denk jij nu echt dat met uw vraagstelling de mensen die nee geantwoord hadden er problemen mee hadden moest de partner het wel doen? Want dat zat je ook te verkondigen.
Dat we daar niet eerder aan gedacht hadden. Generaties lang overspel had vermeden kunnen worden door af te spreken van dat niet te doen.Waarom heb je dan gewoon niet afgesproken van geen overspel te plegen, dan kon je de kat bij de melk zetten zonder je zorgen te maken.
Weet ge wat, knal direct uw vrouw af, kwestie van genoeg zout door de aarde te mengen. Ge begint degoutanter met de minuut te worden. Wat gij hier zit te zeggen is geen liefde maar een eis dat iemand u lief heeft.Dat we daar niet eerder aan gedacht hadden. Generaties lang overspel had vermeden kunnen worden door af te spreken van dat niet te doen.
Nesty, love is a battlefield. Ge kunt niet kiezen op wie ge verliefd wordt, maar door genoeg zout in de aarde te mengen kunt ge wel vermijden dat er de komende 50 jaar nog iets kan groeien.
Waarom zit je dan zo te strijden tegen de nieuwe vraagstelling waar wel gezegd wordt of je er problemen mee hebt of niet?Graag citaat zoniet graag uw leugens verwijderen.

Toen ik in een duurzame relatie zat met mijn ex heb ik meermaalsDenk jij echt dat 48% van de koppels hun partner 1-1 etentjes doet buiten het werk/familie om met iemand van het andere geslacht? Want dat is de aangepaste poll nu eh. Denk jij dat echt ja? Of is de nieuwe vraagstelling misschien ruk?
Hier ook even ter contextIk ben ondertussen 18 jaar samen met mijn vrouw, en we hebben 2 kinderen, gewoon ter info.
De mensen hebben mijn poll correct en overvloedig ingevuld. Daarna zagen ze dat er nogal veel koppels waren waar de partner inderdaad geen 1-1 afspraakjes had met mensen van het andere geslacht, meer dan 80% zelfs over bijna 200 stemmen. De boel is dan ontploft als zijnde dat moraalridders hier iedereen blijkbaar kortzichtig en idioot begonnen noemen, dat mensen geen leven hadden enz. Ik heb dat niet laten ontploffen he dat gebeurde vanzelf. Nochtans heb ik meermaals zelfs komen zeggen dat de poll gebasseerd is op realiteit en niet op "toestemmingen / acceptaties" etc.Waarom zit je dan zo te strijden tegen de nieuwe vraagstelling waar wel gezegd wordt of je er problemen mee hebt of niet?
Wat een toon ...Weet ge wat, knal direct uw vrouw af, kwestie van genoeg zout door de aarde te mengen. Ge begint degoutanter met de minuut te worden. Wat gij hier zit te zeggen is geen liefde maar een eis dat iemand u lief heeft.
Ge moet de dingen durven benoemen heWat een toon ...
Awel, speciaal voor u maak ik een uitzondering. Gij moogt wekelijks met mijn vrouw gaan dineren. Ik heb er alle vertrouwen in dat ze na een half uur al een vleesmes in uw ribben geplant heeft met die vijandige houding.
Dan was het een reactie op moonblade veronderstel ik.Maar ik heb dat dus niet gezegd é. Lees eens wat verder terug. Ik begin te vermoeden dat wij zelfs op dezelfde lijn zitten.
Ik had dat oorspronkelijke bericht moeten quoten, maar jouw reactie kwam er dan al tussen...
Extensive interview and survey results from essentially even figures of married or previously married women and men, collected from both instigators of extramarital affairs as well as victims, provide overwhelming large measures of responses indicating they, or, their spouse, participated in either an emotional (i.e. disclosing intimate, personal details normally reserved for a spouse, either face-to-face or through texting or social media) and/or sexual (i.e. face-to-face sexual affair and/or “sexting”/social media) extramarital affair, with a woman or man of the opposite sex that they considered to be a close friend. More specifically, a man or woman they devoted personal, one-on-one time with away from their spouse, either in a face-to-face venue in public or private or, digitally, through texting or social media.
It must be illustrated that research does submit there are many married women and married men capable of refraining from developing romantic emotional and/or sexual attachments and connections with an opposite-sex person, as being part of the human race, we are incessantly mixed with members of the opposite sex, regularly participating in opposite-sex activities at work, school, and leisure.
However, massive research clearly indicates one-on-one opposite sex friendships have a heightened likelihood of developing emotional and/or sexual connections, regardless of initial intent for a strictly platonic relationship. Though you may find you’re quite capable of stewarding well emotional feelings and sexual desires, your friend in that one-on-one opposite-sex friendship may be developing feelings and desires unbeknownst to you. In turn, causing problematic friendship turmoil down the road.
If you have more or better, please share.If you’re currently married and have decided with your spouse that one-on-one opposite-sex friendships may indeed be a hindrance to your relational growth, and you (or your spouse) have a one-on-one opposite sex friend (or many), have a sit-down heart-to-heart with them and your spouse. Discuss with them openly and transparently your reasoning for choosing to discontinue the one-on-one friendship. They may be married as well, and if so, include their spouse in the discussion. Maybe you and your spouse and them and their spouse can develop a couple's friendship. If for whatever reason that isn’t a possibility, discuss forgoing the friendship any longer altogether. You must be willing to place the success of your own marriage relationship before other relationships.
Nesty, love is a battlefield. Ge kunt niet kiezen op wie ge verliefd wordt, maar door genoeg zout in de aarde te mengen kunt ge wel vermijden dat er de komende 50 jaar nog iets kan groeien.
Echte alfa's met een ruggengraat hier sè.Nope, haar mannelijke vrienden heb ik in het begin van onze relatie weggewerkt. (En zij begreep waarom,)
Wanneer komt dat er nu eens van hé, met al uw beloftes!Ik weet niet wat uw definitie is van een "etentje", maar tenzij je daar een vijfgangenmenu met aangepaste wijnen, kaarslicht, rozenboeketten en een privé-serenade van de lokale mariachi-band onder verstaat vind ik 48% zelfs nog steeds aan de lage kant.
Is het zout in de aarde beeldspraak voor uw partner zijn /haar vriendschapsrelaties of zijn/haar persoonlijkheidDat we daar niet eerder aan gedacht hadden. Generaties lang overspel had vermeden kunnen worden door af te spreken van dat niet te doen.

Ge beseft dat er evengoed digitaal contact wordt aangehaald hé. Misschien daar een poll voor openen. Want hoewel ik niet meer 1 op1 afspreek met mannen (door omstandigheden, geen bewuste keuze), heb ik anders wel genoeg digitaal 1 op 1 contact.Extern arikeltje gerelatteerd aan dit onderwerp.
![]()
1-on-1 Opposite Sex Friends: A Blind Spot Threat to Marriage
Check your mirrors. Giving up friendship freedom may save your marriage. Here are five tips to manage friendships with the opposite sex without compromising your marriage.www.psychologytoday.com
If you have more or better, please share.
In dat artikel staat wel niks over een jaren 50 mentaliteit ofzo.
Mag uw vriend sexten met andere vrouwen en indien neeGe beseft dat er evengoed digitaal contact wordt aangehaald hé. Misschien daar een poll voor openen. Want hoewel ik niet meer 1 op1 afspreek met mannen (door omstandigheden, geen bewuste keuze), heb ik anders wel genoeg digitaal 1 op 1 contact.
Vinden de mensen die vinden dat afspreken niet mag dat ook voor digitaal contact? Verbieden ze dat? Als het gaat om die emotionele connectie waar ze zo bang voor zijn dank zou ik gokken van Ja want met digitaal contact is het nogal eenvoudig snel diepgaande gesprekken te hebben en veel contact te onderhouden. Hell, tis zelfs veel laagdrempeliger om gauw wat berichtjes heen en weer te sturen als ge slecht in uw vel zit dan dat het is om effectief een 'date' in uw agenda te prikken.
Gaat in beide richtingen.Iedereen maakt afspraken zoals hij/zij zelf wilt en daar heeft niemand en al zeker geen vreemde op een internet forum daar over te oordelen.