Karton
Well-known member
Deze topic is zo verpest en zelfs de poll aangepast dat zelfs ik nu JA zou stemmen als we van 0 beginnen. (Cancel culture?)
Mijn uitspraak ‘de kat bij de melk zetten’ ga ik op een t~shirt laten drukken en aandoen, herkent iedereen mij meteen op een forummeeting.
Mijn vrouw is mijn beste kameraad/partner/soulmate. Ik heb blind vertrouwen in haar, maar stiekem is dat MIJN vrouw. Ik ben daar mee in een kerk getrouwd, en heb afgesproken om daar samen onze dochter mee groot te brengen. (We hebben letterlijk afgesproken, dat zelfs in worst case scenario onze dochter tot haar 18 niet met gescheiden ouders zit) kind laten primeren boven de ouders.
En stel nu dat zij met wat issues/sleur in ons huwelijk zit, en wegens tijdelijke absurde werkdruk geef ik haar geen luisterend oor, maar buddy X zit klaar…. Nope, haar mannelijke vrienden heb ik in het begin van onze relatie weggewerkt. (En zij begreep waarom,)
Zij heeft 4~5 beste vriendinnen, en een hoop vrouwelijke ex collega’s die vriendschappen onderhouden is al druk genoeg.
Je kan modern en ruimdenkend zijn in relaties leuk tof, maar ik heb daar geen boodschap aan, Van mij mag de wereld iets meer John Wayne zijn en iets minder Bo van spilbeeck.
Groetjes uit de fifties!
Ik krijg bijna medelijden met uw vrouw. Je hebt "blind vertrouwen" in haar, maar...
... je hebt haar mannelijke vrienden in het begin van de relatie weggewerkt
... je bent overeengekomen dat ze niet van je mag scheiden tot de dochter zeker 18 is (... in het belang van het kind?)
... je ziet ze duidelijk als jouw bezit ("het is MIJN vrouw")
Veel succes ermee. Een lange relatie staat niet gelijk met een gelukkig leven en achter uw rug kan er zeer veel gebeuren. Wie weet met wie je soulmate allemaal contact heeft...