Malaise bij Anderlecht

Dus het gesprek met de 2 Denen en de fans is gewoon in het stadion.

En zowel Verbeke als Vandenhaute kunnen niet aanwezig zijn. Na wat er nu gaande is kunt ge toch nie anders zeggen dat het hun niet interesseert
Als de geruchten over Verbeke en een soort burn-out juist zijn, dan zou ik hem nu wel nog pardonneren. Zo iemand moet je niet direct terug in grote stress-situaties plaatsen.

Gaf enkel antwoord op mijn vraag of de club failliet aan het gaan is. Natuurlijk niet was toch wel zijn duidelijke antwoord
In vereffening is nie hetzelfde, maar eigenlijk even erg.
Maar laat ons hopen dat hij dat niet bedoelde hè 😊

Ook op die vergadering geweest en Coucke ook aanwezig?
Als de geruchten over Verbeke en een soort burn-out juist zijn, dan zou ik hem nu wel nog pardonneren. Zo iemand moet je niet direct terug in grote stress-situaties plaatsen.
Heb al zoveel gelezen en gehoord wat hij gehad heeft. Wie weet het nog..

Gaf enkel antwoord op mijn vraag of de club failliet aan het gaan is. Natuurlijk niet was toch wel zijn duidelijke antwoord
Nu niet voor het een of het ander, maar zelfs als moest het wel zo zijn, waar ik effectief niet van uit ga, gaat die dat natuurlijk wel niet zo maar bevestigen als hij random die vraag krijgt.

In vereffening is nie hetzelfde, maar eigenlijk even erg.
Maar laat ons hopen dat hij dat niet bedoelde hè 😊

Ook op die vergadering geweest en Coucke ook aanwezig?

Heb al zoveel gelezen en gehoord wat hij gehad heeft. Wie weet het nog..
Nee nee ik ben 10 jaar geleden gestopt als fan delegatie van Anderlecht. Dus daar heb ik niks te zoeken. En Coucke is daar ook niet 😉

Het antwoord op mijn vraag is puur naar mij zonder dat daar iemand anders tussen zit.

Fredberg liet vallen dat Kindermans een nieuwe functie zou krijgen bij paarswit.

Wouter Vandenhaute zou voor zondag ook nog met een statement komen.

Er is echter een groot deel van de supporters die fan is van Anderlecht voor het DNA. Technische spelers, aanvallend voetbal, eigen jeugd.
Als men daar aan gaat raken, ga je die idd ook verliezen, die ben je na de prachtige trainerswissel al kwijt, nadat ze 3 jaar bewezen hadden dat wat er op het veld gebeurt voor hen belangrijker is dan de resultaten. Zie maar naar het covid jaar, waar toch veel fans, ondanks slechte resultaten , achter de ploeg bleven staan, omdat de intenties wel de juiste waren inzake de clubcultuur.

Neerpede was lange tijd DE plek waar ons DNA werd gekweekt en bewaard, wat er ook met de eerste ploeg gebeurde. Vooral dankzij de mensen die aan de top van de Academy stonden. Wat Vandenhaute nu wil doen, is je reinste waanzin, met zijn onnozel cultuuromslag. Door het DNA van Neerpede aan te passen, minder op techniek, meer op fysiek, wordt je jeugdopleiding eenheidsworst. En gaat de kwaliteit gewoon achteruit gaan.

Maar Hans, volgens jullie grootste clubicoon is dat helemaal niet het DNA van Anderlecht!

Kindermans belichaamde het Anderlecht-DNA, klinkt het. Maar wat is dat, het Anderlecht-DNA?

"Dat is volgens veel mensen fantastisch voetbal brengen, met een-tweetjes, hakjes en een omhaal. Met 5-0 winnen. Maar dat is voor mij niet het DNA van Anderlecht."

"Het DNA van Anderlecht is er elke wedstrijd opnieuw staan. Willen winnen en tot het uiterste gaan. En echt ontgoocheld zijn als je verliest."

Fantastisch voetbal brengen zat ook niet in zijn eigen DNA natuurlijk.

Onzen Oli deze zomer ook al heel slijmend over de voorzitter. Ik vermoed dat den Oli aan het hengelen is naar een jobke bij den Anderlecht. :)

Terug
Bovenaan