Malaise bij Anderlecht

Onder Mazzu haalde we niet eens PO2. Dat was nog een graad erger. Maar feit is dat dit een grote crisis is. En het bestuur moet ingrijpen. Eerst Renard eruit gooien, deftige TD aannemen die trainer kiest en investeren in de spelersgroep. Anders komt het nooit meer goed
Dat is de "scorebordjournalistiek" die ik bedoel: Nu wordt veel verbloemd door die 4e plaats, maar eigenlijk is de kern nu zwakker dan ooit.

Zelfs het "supertalent" De Cat zou volgens mij bij Club momenteel gewoon op de bank zitten want minder goed dan Onyedika of Stankovic.
En wij hebben zogezegd geen deftige spitsen, maar Tresoldi/Vermant zijn wel >>> Bertaccini.

Renard eindelijk buiten 😍

Helaas wel eerst alle kwaliteit in de kern verpatst en brol in de plaats gehaald.
Het lijkt terug op dat eerste jaar onder Devroe

Witter kan een blad niet worden. Op naar de nieuwe organigram op de sportpaginas. Benieuwd hoelang die blijft staan...

Dat is de "scorebordjournalistiek" die ik bedoel: Nu wordt veel verbloemd door die 4e plaats, maar eigenlijk is de kern nu zwakker dan ooit.

Zelfs het "supertalent" De Cat zou volgens mij bij Club momenteel gewoon op de bank zitten want minder goed dan Onyedika of Stankovic.
En wij hebben zogezegd geen deftige spitsen, maar Tresoldi/Vermant zijn wel >>> Bertaccini.
Het jaar met Musona, Milic, Sanneh spant nog wel de kroon hoor

Ik hoop voor de RSCA fans dat het huidige beleid wel eens de juiste beslissingen neemt. Want het is nu toch al bijna 10 jaar van de ene crisis, met af en toe eens een opflakkering, naar de andere leven. De club gaat dat niet blijven te boven komen, de schade is nu toch al enorm als je kijkt naar Neerpede en co.

Still ook weg naar Watford.
Een halfuur geleden post DAZN nog een interview waarin Still staalhard staat te ontkennen dat hij op vertrekken staat :ROFLMAO:
De enige die nog overblijven zijn Jérémy Taravel en Justin Verlinden als staf.

Er is maar één manier om uit deze crisis te geraken: welkom speler-coach Romelu!
Zoiets inderdaad -> Dat zou wel een serieuze trigger kunnen zijn die goede spelers kan overhalen toch naar rsca te komen.

Want is een beetje de kern van het verhaal hé: welke goede speler wil momenteel naar rsca komen?

toplonen willen ze niet meer betalen, voor de coach moet je het niet doen, om kampioen te spelen al zeker niet en zelfs Europees voetbal is onzeker.

Renard eindelijk buiten 😍

Helaas wel eerst alle kwaliteit in de kern verpatst en brol in de plaats gehaald.
Het lijkt terug op dat eerste jaar onder Devroe
Ik snap niet dat ze Renard dan eigenlijk nog gehouden hebben tijdens het mercato? Dat van die algemene vergadering is zever als het urgent is alvast.

Je kon tenminste nog íets gedaan hebben...

Ik hoop voor de RSCA fans dat het huidige beleid wel eens de juiste beslissingen neemt. Want het is nu toch al bijna 10 jaar van de ene crisis, met af en toe eens een opflakkering, naar de andere leven. De club gaat dat niet blijven te boven komen, de schade is nu toch al enorm als je kijkt naar Neerpede en co.
Klopt, iedereen is wel blij met de leegloop maar ik vraag me oprecht af wat en wie er nu in de plek gaat komen. Ander is niet altijd beter al heeft Renard wel heel slecht werk geleverd. Maar of ze meteen een betere trainingsstaf gaan vinden die wel het vertrouwen krijgt? En met welke TD dan?
Eerst afwachten alvorens victorie kraaien lijkt me hier op zen plek, alsof Hasi zo een slechte coach is.

Ze mogen om te beginnen al eens beseffen dat ze geen topclub meer zijn dus dat je daar ook de verwachtingen sportief niet moet leggen.
Beetje zelfde verhaal als bij ons momenteel (antwerp). Er wordt sportief ook te veel verwacht voor die kern. Zie naar Genk, die hebben of hadden een kern die top 3 moet spelen maar zijn er ook nu pas beetje aant doorkomen. Het is niet enkel op anderlecht dat het slecht gaat. Realisme is nergens meer.

Zoiets inderdaad -> Dat zou wel een serieuze trigger kunnen zijn die goede spelers kan overhalen toch naar rsca te komen.

Want is een beetje de kern van het verhaal hé: welke goede speler wil momenteel naar rsca komen?

toplonen willen ze niet meer betalen, voor de coach moet je het niet doen, om kampioen te spelen al zeker niet en zelfs Europees voetbal is onzeker.
Zolang Romelu het idee heeft dat hij in de Serie A nog een rol van betekenis kan hebben als speler komt die niet terug naar RSCA.

Ik snap niet dat ze Renard dan eigenlijk nog gehouden hebben tijdens het mercato? Dat van die algemene vergadering is zever als het urgent is alvast.

Je kon tenminste nog íets gedaan hebben...
Wat ga je anders doen? Een nieuwe aanstellen vlak voor de mercato die dan Russische roulette gaat spelen en wat paniekaankopen doen?

alsof Hasi zo een slechte coach is.
Ja. En dat was bij zijn vorige passage al meer dan duidelijk geworden. Het was in zijn spelerscarrière een zeer nuttige speler die veel opruimwerk verrichtte voor de ballerina's. Dus veel creatieve oplossingen moet je daar niet van verwachten.

Begin er maar aan: nu op Antwerp een 0-1 achterstand ophalen en dan thuis tegen een stug La Louvière waar Club 0 op 6 tegen haalt en waar zelfs Union het lastig mee had.

Ik zou als nieuwe coach een weekje wachten alvorens te beginnen.

Terug
Bovenaan