Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Die bekerreturn moeten ze niet meer naar kijken; dat is over. Je scoort al bijna 500 minuten niet meer en op verplaatsing ben je al een gans jaar enorm zwak, dat gaat nu niet ineens veranderenBegin er maar aan: nu op Antwerp een 0-1 achterstand ophalen en dan thuis tegen een stug La Louvière waar Club 0 op 6 tegen haalt en waar zelfs Union het lastig mee had.
Ik zou als nieuwe coach een weekje wachten alvorens te beginnen.
Neen.Hebben de Anderlecht fans echt het idee dat Lukaku terugkomen naar het huis dé oplossing voor alle ellende wordt?
Mijn post om Lukaku speler-coach te maken was niet serieus hé, ik dacht dat dat wel duidelijk zou zijn..Hebben de Anderlecht fans echt het idee dat Lukaku terugkomen naar het huis dé oplossing voor alle ellende wordt?
Die heeft toch nog op geen enkel vlak bewezen iets van management en/of trainerschap in zich te hebben?
Beetje snakken nostalgische vedetten maakt je niet plots terug een topclub he...
Club heeft dat ook gedaan in't begin met Degryse en Ceulemans en dat was indertijd (op Emilio Ferreira na) het slechtste wat ik ooit van Club gezien heb. (op Scott Parker na dan, maar dat was nadat Club al helemaal gereanimeerd was tot absolute topclub)
Lukaku zalezie ik (hier) nooit trainer worden. Kan wel zijn waarde hebben (hopelijk) als speler. En op Neerpede.Hebben de Anderlecht fans echt het idee dat Lukaku terugkomen naar het huis dé oplossing voor alle ellende wordt?
Die heeft toch nog op geen enkel vlak bewezen iets van management en/of trainerschap in zich te hebben?
Beetje snakken nostalgische vedetten maakt je niet plots terug een topclub he...
Club heeft dat ook gedaan in't begin met Degryse en Ceulemans en dat was indertijd (op Emilio Ferreira na) het slechtste wat ik ooit van Club gezien heb. (op Scott Parker na dan, maar dat was nadat Club al helemaal gereanimeerd was tot absolute topclub)
Hebben de Anderlecht fans echt het idee dat Lukaku terugkomen naar het huis dé oplossing voor alle ellende wordt?
En dan commentaar geven dat Biglia vertrekt wegens zijn band met Hasi...Blijft maf hoe die zijn vriend Vandenhaute blijft buiten schot houden. Goed, deed ook hetzelfde met Van Holsbeeck he, waren ook vrienden.
Ik ben er nochtans allesbehalve gerust in, wedstrijd ligt nog helemaal open. Ik ken persoonlijk geen enkel van men medesupporters dat denken dat het kat in bakkie is.Die bekerreturn moeten ze niet meer naar kijken; dat is over. Je scoort al bijna 500 minuten niet meer en op verplaatsing ben je al een gans jaar enorm zwak, dat gaat nu niet ineens veranderen
Ja maar dat heeft in se niets met de club te maken of die hun cijfers. Dat zijn de centen van Coucke zelf, ik hoop dat hij 5 miljoen kan recupereren van die bandietenEn dan start donderdag nog eens die rechtzaak over de verkoop.
Plus artikel, kan het wel delen in screenshots.
Peter VDB is gewoon veel van zen pluimen verloren. Twee weken geleden zat er 100 man met spandoeken te zwaaien en ineens was het de mening van de supporters en was er een megaprobleem, niet bij anderlecht.Die analyse van Peter VDB is toch ook om van te huilen. Het enige wat hij zegt, is dat het bestuur veel werk heeft.
Niets over:
- Renard die met 50 mio transfer inkomsten over anderhalf jaar pure middelmaat heeft gehaald
- Mismatch Hasi
- Zware contracten die verkommeren / niet renderen
- Vandenhaute zijn brokkenparcours
Kunt evengoed Oli nog eens vragen naar zijn analyse
Wat zou Anderlecht nu ineens met 2 goals verschil een uitmatch komen winnen. Dat konden ze nog niet als iedereen fit was. Laat staan in deze omstandigheden nu. Geen TD, Veel blessures, schorsingen, geen coach, werkelijk iedereen uit vorm. Antwerp gaat meer last hebben tegen Ninove dan tegen dit AnderlechtIk ben er nochtans allesbehalve gerust in, wedstrijd ligt nog helemaal open. Ik ken persoonlijk geen enkel van men medesupporters dat denken dat het kat in bakkie is.
Absoluut niet de ambitie om Renard te verdedigen, maar het idee dat die 50 miljoen unisono gebruikt kan worden om nieuwe spelers te halen is wel gewoon quatsch. Dat geld dient waarschijnlijk gewoon voor een heel groot deel om de financiële putten dicht te gooien.Die analyse van Peter VDB is toch ook om van te huilen. Het enige wat hij zegt, is dat het bestuur veel werk heeft.
Niets over:
- Renard die met 50 mio transfer inkomsten over anderhalf jaar pure middelmaat heeft gehaald
- Mismatch Hasi
- Zware contracten die verkommeren / niet renderen
- Vandenhaute zijn brokkenparcours
Kunt evengoed Oli nog eens vragen naar zijn analyse
Ik kom aan 30 miljoen:Absoluut niet de ambitie om Renard te verdedigen, maar het idee dat die 50 miljoen unisono gebruikt kan worden om nieuwe spelers te halen is wel gewoon quatsch. Dat geld dient waarschijnlijk gewoon voor een heel groot deel om de financiële putten dicht te gooien.
| Speler | Vorige Club | Periode | Geschatte Transferprijs |
| Adriano Bertaccini | STVV | Zomer 2025 | €5.200.000 |
| Ilay Camara | Standard Luik | Zomer 2025 | €4.500.000 |
| Danylo Sikan | Shakhtar Donetsk | Winter 2026 | €4.000.000 |
| Mihajlo Cvetkovic | FK Čukarički | Zomer 2025 | €3.200.000 |
| Lucas Hey | FC Nordsjælland | Winter 2025 | €3.000.000 |
| Cédric Hatenboer | Excelsior | Winter 2025 | €2.100.000 |
| César Huerta | UNAM Pumas | Winter 2025 | €2.000.000 |
| Nathan Saliba | CF Montréal | Zomer 2025 | €2.000.000 |
| Enzo Sternal | Marseille (Futures) | Winter 2025 | €1.150.000 |
| Ibrahim Kanaté | Onbekend (Futures) | Winter 2025 | €1.150.000 |
| Enric Llansana | Go Ahead Eagles | Zomer 2025 | €1.000.000 |