Malaise bij Anderlecht

“Kerel” heeft even wat tijd genomen voor zijn gezin. Ondanks verschillende jobaanbiedingen.

Hein zit ook al even zonder club, is het dan ook zo een absolute prutser? ;)

Absoluut non argument. Zeker als je ziet dat prutsers als Hasi constant ergens terecht kunnen. Zegt meestal heel weinig over het niveau van een trainer.
Was precies wel hoognodig na zijn onafgebroken periode als trainer van welgeteld 7 maanden. :unsure:
 
Of die Portugees iets gaat worden is maar de vraag, maar als de eerste keuze Schreuder was, kun je beter blij zijn met die onbekende Portugees :unsure:
 
We kunnen nochtans nog altijd verre van iets zinnigs zeggen over deze aanstelling hoor.

Ook dat hele Schreuder verhaal lijkt mij nogal vreemd, dat Sibierski met dezelfde kandidaat op
de proppen zou komen als Bornauw en Verschueren. En dan vraag ik mij af of onze vriend Verweij mss wat zaken door elkaar slaat. Maar goed, kan altijd.

Dat supporters zagen over een trainer als het minder loopt lijkt mij ook niet onlogisch. Er waren er zelfs die Kompany genoeg hebben buitengewest. Dus dat lijkt mij ook geen argument.

Wait and see, lijkt mij de enige juiste mindset, ipv alles al op voorhand met de grond gelijk te maken.

Kan een flop worden, maar lijkt mij op het eerste zicht een moderne trainer, en dat is al een verademing tov wat we kregen sinds het vertrek van Kompany.
Niemand maakt hem hier met grond gelijk hé, maar is het niet logisch dat er wat bedenkingen zijn omtrent deze aanstelling?
 
Niemand maakt hem hier met grond gelijk hé, maar is het niet logisch dat er wat bedenkingen zijn omtrent deze aanstelling?
Maar bij eender welke aanstelling zullen er toch bedenkingen zijn? De toptrainers liggen niet voor het grijpen en al zeker niet in de situatie waar Anderlecht in verkeert.
 
Ik begrijp ook de reserves van sommigen onder ons. Vergelijk het alsof je plots Fréderic Frans als hoofdcoach inhaalt. Jonge trainer, al wat ervaring maar een groot vraagteken of hij over voldoende metier beschikt om Anderlecht te coachen. Ik mag toch hopen dat de ambitie van Anderlecht in het nieuw seizoen erin bestaat dat ze Europees willen doorstoten en kampioen willen spelen?
 
Ik begrijp ook de reserves van sommigen onder ons. Vergelijk het alsof je plots Fréderic Frans als hoofdcoach inhaalt. Jonge trainer, al wat ervaring maar een groot vraagteken of hij over voldoende metier beschikt om Anderlecht te coachen. Ik mag toch hopen dat de ambitie van Anderlecht in het nieuw seizoen erin bestaat dat ze Europees willen doorstoten en kampioen willen spelen?
kwestie van de lat niet te hoog te leggen :biglaugh:
 
Maar bij eender welke aanstelling zullen er toch bedenkingen zijn? De toptrainers liggen niet voor het grijpen en al zeker niet in de situatie waar Anderlecht in verkeert.
Klopt, maar een totale nobody halen die eigenlijk nooit T1 is geweest; is toch een groot risico nemen naar uw achterban waar het er nu al tegen zit. Verschueren zei vandaag in een interview ook dat die Portugees de Belgische competitie totaal niet kent. Ik vind dat toch maar zeer bizar. Er is geen enkele marge voor fouten aangezien je al Europa in moet voor de competitie is gestart. Als dit flopt heeft die nieuwe TD er al meteen gelegen.
 
Klopt, maar een totale nobody halen die eigenlijk nooit T1 is geweest; is toch een groot risico nemen naar uw achterban waar het er nu al tegen zit. Verschueren zei vandaag in een interview ook dat die Portugees de Belgische competitie totaal niet kent. Ik vind dat toch maar zeer bizar. Er is geen enkele marge voor fouten aangezien je al Europa in moet voor de competitie is gestart. Als dit flopt heeft die nieuwe TD er al meteen gelegen.
De Jean is terug dus de achterban is voorlopig even gepaaid :wink:
 
kwestie van de lat niet te hoog te leggen :biglaugh:
Ik ben zelf geen Anderlechtsupporter, maar Anderlecht is het aan haar stand en haar supporters verplicht om elk seizoen voor de titel te strijden en in functie daarvan een adequate kern én staf samen te stellen.

Zoals Sportinggboy schreef, geraak je niet voorbij Hammarby dan is uw seizoen al mislukt in augustus. Sportief, maar ook financieel en naar reputatie.
 
Zelfs al zóú Coucke morgen 50 miljoen euro cash aan de club willen schenken om spelers te kopen, dan nog mag dat niet zomaar van de UEFA en de Belgische licentiecommissie. De regels rond financiële duurzaamheid verbieden het dat een rijke eigenaar de verliezen van een club onbeperkt blijft dichtrijden met eigen zakgeld. Anderlecht moet structureel gezond worden en mag niet meer uitgeven dan er binnenkomt aan tv-gelden, sponsoring, ticketverkoop en uitgaande transfers.

Dit gezegd zijnde en wetende, Anderlecht zal wel blijven meedraaien in de competitie, maar brokken maken is een heel groot vraagteken. Het verleden en de zgn stand van Anderlecht zijn van geen tel. Prestaties in het verleden geven geen enkele garantie voor de toekomst. Het zal een sober feestje worden de komende 5j.
 
Terug
Bovenaan