We kunnen nochtans nog altijd verre van iets zinnigs zeggen over deze aanstelling hoor.
Ook dat hele Schreuder verhaal lijkt mij nogal vreemd, dat Sibierski met dezelfde kandidaat op
de proppen zou komen als Bornauw en Verschueren. En dan vraag ik mij af of onze vriend Verweij mss wat zaken door elkaar slaat. Maar goed, kan altijd.
Dat supporters zagen over een trainer als het minder loopt lijkt mij ook niet onlogisch. Er waren er zelfs die Kompany genoeg hebben buitengewest. Dus dat lijkt mij ook geen argument.
Wait and see, lijkt mij de enige juiste mindset, ipv alles al op voorhand met de grond gelijk te maken.
Kan een flop worden, maar lijkt mij op het eerste zicht een moderne trainer, en dat is al een verademing tov wat we kregen sinds het vertrek van Kompany.