Malaise bij Anderlecht

Het feit dat RSCA een speler als De Cat op zijn 17de laat gaan is het grootste teken dat het gewoon nog steeds niet goed zit daar.

Dat is net het soort speler dat je tot zijn 20 of 21 moet kunnen houden, het soort speler dat je gedurende die periode aan prijzen kan helpen en daardoor een mooie transfer kan verdienen. Dat is goed voor de club én de speler, want hun overstap naar een nieuwe club wordt daardoor ook makkelijker, ik wil het nog zien of De Cat het nu gaat waarmaken in het buitenland.

Waarom zijn ze er eigenlijk niet uitgeraakt met De Cat?
Dat het nog altijd scheef zit bij Anderlecht, is een feit, maar ook bij de goede clubs vertrekken wel eens talenten veel te vroeg. Bij ons vertrekt zo'n Steur naar Newcastle omdat zijn vader hem gek heeft gemaakt. Dat heb je niet altijd in de hand.

Club Brugge verliest ook bv. Furo en Bisiwu in het afgelopen half jaar aan Brentford en Barca. Die speelden zelfs geen tot amper minuten bij het A-team. Vaak hebben jonge spelers en hun entourage geen geduld, en willen ze het ijzer smeden als het heet is. Dat is nu niet echt een Anderlecht gegeven.

ik kan de jongen geen ongelijk geven. Een ploeg uit de linkerkolom van de Bundesliga is ideaal om je in de kijker te spelen, terwijl je en passant zeer goed verdient.
Hopelijk krijgt/verdient hij er een basisplaats in zijn eerste seizoen.

Dat het nog altijd scheef zit bij Anderlecht, is een feit, maar ook bij de goede clubs vertrekken wel eens talenten veel te vroeg. Bij ons vertrekt zo'n Steur naar Newcastle omdat zijn vader hem gek heeft gemaakt. Dat heb je niet altijd in de hand.

Volg Ajax niet genoeg, maar Steur leek me volgens de cijfers niet onbetwist basisspeler? Dat was De Cat bij RSCA toch meer dacht ik.
Club Brugge verliest ook bv. Furo en Bisiwu in het afgelopen half jaar aan Brentford en Barca. Die speelden zelfs geen tot amper minuten bij het A-team. Vaak hebben jonge spelers en hun entourage geen geduld, en willen ze het ijzer smeden als het heet is. Dat is nu niet echt een Anderlecht gegeven.

Is natuurlijk anders dan met De Cat. Die zou de komende 2 of 3 jaar onbetwist titularis zijn bij RSCA, itt deze 2 die zelf niet meteen uitzicht hadden op een deftige plaats in de A-kern.

Mooiste voorbeelden bij hoe het eigenlijk zou moeten zijn De Cuyper en Seys (mocht die nu ook vertrekken).

ik kan de jongen geen ongelijk geven. Een ploeg uit de linkerkolom van de Bundesliga is ideaal om je in de kijker te spelen, terwijl je en passant zeer goed verdient.
Ja, maar er zijn toch iets leukere clubs daN Hoffeheim? Dat is een boerengat waar er ooit een mecenas geld heeft gestopt in de lokale club. ( of trek ik het te veel op flessen?)

Ja, maar er zijn toch iets leukere clubs daN Hoffeheim? Dat is een boerengat waar er ooit een mecenas geld heeft gestopt in de lokale club. ( of trek ik het te veel op flessen?)
Die leukere clubs moeten natuurlijk ook wel de vraagprijs willen betalen, de speler een interessant project kunnen voorstellen en hem voldoende speelminuten garanderen.

Of het jaar ervoor net niet gedegradeerd natuurlijk

Terug
Bovenaan