BonIver
Well-known member
Ja man.Mariman zat 12 jaar geleden bij de opstart van ons project nog bij club.
Moeten we bij elke Belg binnenkort gaan kijken of hij geen blauw-zwarte pennenzak in de lagere school had ook?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja man.Mariman zat 12 jaar geleden bij de opstart van ons project nog bij club.
Was dat niet gewoon Hein?Ja man.
Moeten we bij elke Belg binnenkort gaan kijken of hij geen blauw-zwarte pennenzak in de lagere school had ook?

Hebben toen in onderling overleg contract verbroken ( oa door pest gedrag en ongepaste smsjes etc )Mariman zat 12 jaar geleden bij de opstart van ons project nog bij club.
Ja en het feit ook dat die mens ook niet meer van de jongste is hè. Anderlecht is overal in de lonen aan het snoeien. Dus vind ik dat in zijn geval ook terecht.Het is sowieso dubbel hè want op een bepaald moment werd hem dat contract toch zo geoffreerd. Dan kan je moeilijk als bestuur zeggen dat het niet conform is, zeker omdat een bonussysteem erop gericht is resultaten te doen halen.
Jullie niet-uitvoerend voorzitter harkt ook nog altijd 500k per jaar binnen .
Maar ik begrijp ook de nuance dat Kindermans niet foutloos is. Dat klopt zeker. Je gaat altijd talenten missen, ook al passeren ze onder jouw toezicht.
Eerst Rits nu Mariman, kijk eens naar een andere ploeg he
Ik vind 250k per jaar voor die functie bij wat toch één van de betere opleidingscentra in Europa is of was nu niet echt overdreven eerlijk gezegd.Ja en het feit ook dat die mens ook niet meer van de jongste is hè. Anderlecht is overal in de lonen aan het snoeien. Dus vind ik dat in zijn geval ook terecht.
Die zou 21.000 euro bruto verdienen per maand en door die bonussen loopt dat soms op tot X3. Das gewoon een enorme dure vogel dan. Die wandelt uiteindelijk buiten per seizoen met over de 250.000 euro. Das echt zot:
De jeugddirecteur had van het oude bestuur een maandloon van 21.000 euro bruto gekregen, maar aangezien hij ook bonussen kreeg – onder meer als er talenten doorstroomden naar de A-kern – werd zijn jaarsalaris soms meer dan verdrievoudigd.
Nu, ik denk dat daar ook niets mis mee is. Als Anderlecht terug naar de top wil, dan zal het niet anders kunnen. Zeker gezien de andere clubs ook niet stilzitten, met Antwerp op kop.
Hij heeft de club een pak meer opgebracht dan gekost hoor.Gohja Kindermans. Dat zat er wel aan te komen. Maar sommige maken die toch ook groter dan dat hij is. Je mag niet vergeten dat die de club ook veel geld heeft afgetroggeld door zijn bonussysteem door op elke transfer ook nog te cashen. Voorts is het ook zo dat de laatste jaren ook heel veel jeugd is vertrokken toen hij nog aan het hoofd stond. El Kanous is zo het beste voorbeeld. Die heeft hij zelf afgeschreven. Iedereen is vervangbaar, ook hij.
Wel voor de tijden waarin Anderlecht zich financieel bevind.Ik vind 250k per jaar voor die functie bij wat toch één van de betere opleidingscentra in Europa is of was nu niet echt overdreven eerlijk gezegd.
Mjah, als je zoiets moet lezen dan houdt de discussie op he.Gohja Kindermans. Dat zat er wel aan te komen. Maar sommige maken die toch ook groter dan dat hij is. Je mag niet vergeten dat die de club ook veel geld heeft afgetroggeld door zijn bonussysteem door op elke transfer ook nog te cashen. Voorts is het ook zo dat de laatste jaren ook heel veel jeugd is vertrokken toen hij nog aan het hoofd stond. El Kanous is zo het beste voorbeeld. Die heeft hij zelf afgeschreven. Iedereen is vervangbaar, ook hij.
Janine van het kraam op Place De Linde heeft ooit is zwette pensen verkocht op de rommelmarkt in Brugge .Mariman zat 12 jaar geleden bij de opstart van ons project nog bij club.
Dat DNA is al vertrokken met het vorige bestuur. Laatste seizoen onder Weiler vergeten.Mjah, als je zoiets moet lezen dan houdt de discussie op he.
15/08/2023 is de dag dat bekend werd dat het DNA uit Anderlecht gaat verdwijnen. De teloorgang is ingezet met het vertrek van Kompany, de lichten werden uitgedaan met de entree van wOUTer en vandaag sterft het DNA.
En eerlijk? Het boeit me allemaal zelfs niet meer.
Voila, exact mijn punt. Als je in dat artikel ook leest dat ze data vragen van de fysieke parameters en hij daar niks van heeft is dat toch ook bizar. Dat wil zeggen dat die nog werkt zoals vroeger. De wereld veranderd drastisch en je moet daarin mee gaan.Als je het artikel leest in het Nieuwsblad is het toch zo onlogisch niet allemaal?
Een rechtlijnige bonusstructuur uittekenen, zorgen dat het geen one man show meer is, en toch nog bij de best betaalde jeugddirecteurs in Europa zijn.
Ik kan wel begrijpen dat Kindermans het goed heeft gedaan en dat je daar als Anderlecht fan wild van loopt, maar de dag van vandaag kan je toch niet meer verwachten dat iemand het helemaal alleen voor het zeggen heeft? Alles in voetbal is tegenwoordig zo groot dat je wel met meerdere de lijnen moet uittekenen. Zeker bij iemand die 60 wordt lijkt het me logisch dat je daar iemand naast gaat zetten.
Wat er in de media over Kindermans verschijnt, zou ik eerlijk gezegd met twee korreltjes zout nemen want net zoals bij het vertrek van Kompany krijg je daar een eenzijdig verhaal te lezen.Als je het artikel leest in het Nieuwsblad is het toch zo onlogisch niet allemaal?
Een rechtlijnige bonusstructuur uittekenen, zorgen dat het geen one man show meer is, en toch nog bij de best betaalde jeugddirecteurs in Europa zijn.
Ik kan wel begrijpen dat Kindermans het goed heeft gedaan en dat je daar als Anderlecht fan wild van loopt, maar de dag van vandaag kan je toch niet meer verwachten dat iemand het helemaal alleen voor het zeggen heeft? Alles in voetbal is tegenwoordig zo groot dat je wel met meerdere de lijnen moet uittekenen. Zeker bij iemand die 60 wordt lijkt het me logisch dat je daar iemand naast gaat zetten.