Hans Moleman
Well-known member
Proto ook niet. Maakte een zeer belabberde indruk als analist vond ik.Taravel is nu toch ook niet de naam die je al Anderlechtsupporter wil zien als toevoeging tot de staf?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Proto ook niet. Maakte een zeer belabberde indruk als analist vond ik.Taravel is nu toch ook niet de naam die je al Anderlechtsupporter wil zien als toevoeging tot de staf?
Zowaar een kritisch artikel met feiten van de Anderlecht watcher van hln.
Eén bron beschrijft het als volgt: "Duyck heeft niet emotioneel belegd in Anderlecht. Hij wil rendement op zijn investering. Het kan daarom twee kanten uit. Ofwel houdt hij vast aan Vandenhaute - omdat hij in hem gelooft, of om zijn verkoopprijs op te drijven. Ofwel vraagt hij zelf aan Vandenhaute om een stap opzij te zetten." Voorlopig wijst niets erop dat Duyck zijn zakenpartner zal laten vallen.
Pakt een grote doos. Ik eet meeIs dat hier dat ik moet zijn om mijn popcorn abonnement te verlengen?
Wat nu? Hasi buiten? Als nieuwe trainer wil je sowieso wel weten of Dolberg nog aanwezig is of niet. Zullen die nu wel moeten verkopen vermoed ik? Want gingen wellicht wel uit van Europese inkomsten en enkele straffe uitgaande transfers.
Oké dan, HLN leest duidelijk geen BG.Het rampscenario waar niemand rekening mee hield: Anderlecht is Europees uitgeteld na drama in Athene
Ik wist het vorige week al. Zo verrassend vind ik deze 2-0 niet na de uitmatchen die we al gespeeld hebben. Totaal geen verrassing ditOké dan, HLN leest duidelijk geen BG.
Hasi buiten binnen de paar maand stond als vast de dag dat hij verlengde.Is dat hier dat ik moet zijn om mijn popcorn abonnement te verlengen?
Wat nu? Hasi buiten?

Hasi zei toch als ze door gingen dat het een stunt zou zijn? Komaan jongens. Hoe meer calimero kan je zijn het is Real madrid nietOké dan, HLN leest duidelijk geen BG.
Denk dat voorrondes ook meetellen als Europees voetbal hè.Wouter zijn contract werd automatisch verlengd bij 3 jaar Europees voetbal… die verlenging wordt teruggedraaid dan?
maar er was toch zo'n clausule van automatische verlenging hé... ne mens kan maar hopenDenk dat voorrondes ook meetellen als Europees voetbal hè.
Wouter blijft zolang Mauvavie blijft he. De sleutels liggen bij Geert Duyck.
(zelfs als niet-rsca sup ben ik WVDH zijne kop beu gezien)Denk dat voorrondes ook meetellen als Europees voetbal hè.
Wouter blijft zolang Mauvavie blijft he. De sleutels liggen bij Geert Duyck.
Jaja, en die is geactiveerd hè. Maar dat gaat puur over het voorzitterschap. Mauvavie blijft wel zijn blokkeringsminderheid hebben. Heel ongezonde situatie, zeker met een narcist aan het hoofd.maar er was toch zo'n clausule van automatische verlenging hé... ne mens kan maar hopen(zelfs als niet-rsca sup ben ik WVDH zijne kop beu gezien)
Hoe ziet hij de oplossing? "Het belangrijkste is om de ploeg samen te houden. En ik hoop dat ik ongelijk heb over bepaalde posities."
"Anderlecht moet nu all-in gaan." En hij stelt meteen een middel voor: "Ze moeten mijn woorden in de kleedkamer uithangen", lacht de ex-verdediger. "Dat doen coaches wel meer tegenwoordig met een artikel met kritiek om hun ploeg te motiveren."
"Pocognoli heeft dat ook een keer gedaan bij Union. Het is te hopen dat Hasi dat nu ook doet."
Deschacht zet de coach alvast uit de wind. ""Het was juist om met hem door te doen na vorig seizoen. Hij kent het huis en kent de competitie."
Jommeke-vibes maar achterlijker en zonder goed einde vooralsnog.Deschacht met een goede en heldere analyse. Een echte Anderlecht legende.
Verder zou hij een vertrek van Dolberg ook geen verlies vinden, vindt hij De Cat te jong en onervaren en zal alles met een overwinning op Union weer vergeten worden.
![]()
"Ik zag al na 1 minuut dat het niet goed zou komen": Olivier Deschacht maakt "pijnlijke" balans op na debacle Anderlecht | sporza
De vrees is bewaarheid: Anderlecht moet het verder dit seizoen zonder Europees voetbal doen. Na de misstap in Zweden tegen Häcken volgde gisteren in Griekenland de exit in de play-offs van de Conference League tegen AEK. "Anderlecht heeft gewoon geen as, dat is een pijnlijke vaststelling", houdt...sporza.be
Man manDeschacht met een goede en heldere analyse. Een echte Anderlecht legende.
Verder zou hij een vertrek van Dolberg ook geen verlies vinden, vindt hij De Cat te jong en onervaren en zal alles met een overwinning op Union weer vergeten worden.
![]()
"Ik zag al na 1 minuut dat het niet goed zou komen": Olivier Deschacht maakt "pijnlijke" balans op na debacle Anderlecht | sporza
De vrees is bewaarheid: Anderlecht moet het verder dit seizoen zonder Europees voetbal doen. Na de misstap in Zweden tegen Häcken volgde gisteren in Griekenland de exit in de play-offs van de Conference League tegen AEK. "Anderlecht heeft gewoon geen as, dat is een pijnlijke vaststelling", houdt...sporza.be