Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat we nog altijd ongeveer meedoen aan de top, toont alleen het potentieel aan dat Anderlecht had, maar nooit heeft kunnen benutten door een gebrek aan visie.
Het kon zeker beterMja, Fredberg deed toch ook maar wat toch?
Gewoon wat Denen en opportuniteiten halen. Of wat makelaarstransfers.
Simic kwam er wel door de scouting, 1 van de weinigen.
Waanzin toch welke absolute prutsers wij de laatste 20 jaar als sportief verantwoordelijke hebben gekregen.
Dat we nog altijd ongeveer meedoen aan de top, toont alleen het potentieel aan dat Anderlecht had, maar nooit heeft kunnen benutten door een gebrek aan visie.
Boeit mij ook niet dat het Denen zijn. Zeker als Dolberg daar tussen zit. Maar toont gewoon aan dat die man hier totaal zonder visie aan het werk was. Ordinaire praatjesmaker ook. Heeft hier veel te lang gezeten.Het kon zeker beter
Als het goei Denen zijn stoort het me niet dat het Denen zijn
Maar het onze kern was meer in balans dan nu met Renard
1 "spits", geen flankaanvallers dat woord waardig
De centrale middenvelders kan je wel stapelen
Boeit mij ook niet dat het Denen zijn. Zeker als Dolberg daar tussen zit. Maar toont gewoon aan dat die man hier totaal zonder visie aan het werk was. Ordinaire praatjesmaker ook. Heeft hier veel te lang gezeten.
Zegt vooral iets over de mensen net boven die sportief directeur. Onze voorzitters na Constant blokken nu ook niet direct uit in voetbalkennis.Maar nog net niet zo lang als Verbeke!
Ik begrijp niet dat een club als Anderlecht met gans haar netwerk zoveel problemen heeft om een normale sportief directeur in te lijven. Het liefst nog eentje die de competitie kent.
FC De Kampioenen niveauHet verhaal dat Bornauw (die op dat moment samenzat met Renard) van Verschueren de naam doorkreeg van Sibierski, waarop die hem aan Renard liet zien in het idee dat het om een speler ging met de vraag "ik krijg hier een naam door van Michael, is dat iets?" waarop Renard hem er fijntjes op wees dat het om een technisch directeur ging, klopt dus blijkbaar wel. Gaf Bornauw gisteren enigszins schoorvoetend toe.
![]()
Subtiele manier om Renard duidelijk te maken dat hij zijn kastje al mocht beginnen leegmakenHet verhaal dat Bornauw (die op dat moment samenzat met Renard) van Verschueren de naam doorkreeg van Sibierski, waarop die hem aan Renard liet zien in het idee dat het om een speler ging met de vraag "ik krijg hier een naam door van Michael, is dat iets?" waarop Renard hem er fijntjes op wees dat het om een technisch directeur ging, klopt dus blijkbaar wel. Gaf Bornauw gisteren enigszins schoorvoetend toe.
Gewoon niet beter weten jaSubtiele manier om Renard duidelijk te maken dat hij zijn kastje al mocht beginnen leegmaken
De beste scouts vinden de profielen die andere niet zien hè..Anderlecht toch altijd een garantie om de uitzonderingen in een voetbalcultuur te vinden.
Indertijd vonden wij met Kanu zowat de enige Braziliaan zonder techniek.
Nadien kwam de Argentijn Vazquez, de enige grote Argentijnse spits die niet sterk is en niet kan koppen en geen neus voor goals heeft.
En nu zitten we weer met die Huerta. Mexicanen komen mij op WK's altijd over als snelle snedige en redelijk technische spelers, wij zitten met de enige trage Mexicaan opgescheept.
Met Llansana een Ajax-jeugdproduct die moeite heeft om de bal deftig in te spelen.

Precies of de malaise was voorbij als ze de beker wonnen. Kern blijft wat ze is hoor. LamentabelWe kunnen hier weer verder. Op naar de volgende 10 jaar!
Vooral het gebrek aan visie.Precies of de malaise was voorbij als ze de beker wonnen. Kern blijft wat ze is hoor. Lamentabel

Volgens Coucke is de basis alleszins gelegd.Vooral het gebrek aan visie.
Maar bon, is iets dat je vaak hoort, ook bij journalisten, analisten en Marc Coucke.![]()
Je kan natuurlijk altijd alles ridiculiseren omdat het Coucke is.Volgens Coucke is de basis alleszins gelegd.
Vraag me af aan welke champignons hij zit