Malaise bij Anderlecht

Jean Kindermans die terug zou komen toch een belangrijke om Neerpede terug op de rails te krijgen. Want ondanks een paar knappe resultaten op o.a. de future cup en de kdb cup, heeft Neerpede toch een paar serieuze klappen gekregen de laatste jaren. Met figuren als Verbeke en Borguet aan het hoofd, en een voorzitter die de hele boel wou gaan hervormen.
Het was wat een stuurloos schip geworden ook. Met entourages die al te vaak in het ongewisse werden gelaten.
Dus dat de kapitein van het schip terugkomt, heel belangrijk. Al was het maar om weer een duidelijke leider aan het roer te hebben.
Kunt ge concretere voorbeelden geven? Ik ken het huis niet maar ben wel nieuwsgierig
 
Kunt ge concretere voorbeelden geven? Ik ken het huis niet maar ben wel nieuwsgierig
Spelers die contracten tekenden onder onrealistische beloftes, talenten en entourages waar gewoon niet mee gepraat werd over het sportieve plan. Het aanstellen van zwakke trainers waardoor er onvrede kwam over het niveau van de trainingen. Hoofd onderbouw aangesteld die er niets van snapt.

Was wel al beter sinds de terugkeer van Salievski, en blijkbaar was Sibierski ook al met de entourages en spelers aan het praten de laatste maand.
 
Jean Kindermans die terug zou komen toch een belangrijke om Neerpede terug op de rails te krijgen. Want ondanks een paar knappe resultaten op o.a. de future cup en de kdb cup, heeft Neerpede toch een paar serieuze klappen gekregen de laatste jaren. Met figuren als Verbeke en Borguet aan het hoofd, en een voorzitter die de hele boel wou gaan hervormen.
Het was wat een stuurloos schip geworden ook. Met entourages die al te vaak in het ongewisse werden gelaten.
Dus dat de kapitein van het schip terugkomt, heel belangrijk. Al was het maar om weer een duidelijke leider aan het roer te hebben.
Lijkt zeker te zijn: https://sporza.be/nl/2026/06/22/jea...kaku-generatie-komt-weer-thuis~1782144310780/
 
Terug
Bovenaan