Malaise bij Anderlecht

Algemeen werd aangenomen dat hij vervangen werd door Riemer, daarmee niet kon leven en een aanvaring erover had met de trainer. Bij MSV Foot zeggen ze van meer te weten. Zijn vertrek zou te maken hebben met hoe Sebastiano Esposito behandeld werd.

Volgens het medium zou de Portugees bij Riemer aangedrongen hebben om Esposito samen met hem op te stellen en wilde de Deen dat niet.

Persoonlijk zou ik ook eens met 2 spitsen proberen.
Het is misschien niet aan de spelers om dit te vragen/eisen, maar veel erger kan het toch nie worden

Algemeen werd aangenomen dat hij vervangen werd door Riemer, daarmee niet kon leven en een aanvaring erover had met de trainer. Bij MSV Foot zeggen ze van meer te weten. Zijn vertrek zou te maken hebben met hoe Sebastiano Esposito behandeld werd.

Volgens het medium zou de Portugees bij Riemer aangedrongen hebben om Esposito samen met hem op te stellen en wilde de Deen dat niet.

Persoonlijk zou ik ook eens met 2 spitsen proberen.
Het is misschien niet aan de spelers om dit te vragen/eisen, maar veel erger kan het toch nie worden
Er is veel bagger en shit geschreven de laaste tijd imo , Riemer zegt het zelf in de perconferentie :)
In crisistijden word er zowizo teveel gespeculeerd :)

- Er is wel heel karig gecommuniceerd over de virale infectie
- Waarom stellen ze een nieuwe CEO sports aan als het maar tijdelijk zou zijn?
- Strikt genomen is zijn managementvennootschap Who Dares Wins benoemd als CEO Sports

Einde verhaal voor Peter Verbeke bij #RSCA. Jesper Fredberg heeft Verbeke laten weten dat hij geen functie meer krijgt. Zie
@nieuwsbladsport

"ik ben de eerste supporter."
"ook mijn supportershart bloedt."
"we staan niet op de plaats die we verdienen."
"er zijn een aantal verkeerde zaken in de pers verschenen."
"mijn ontslag is niet aan de orde."
"de raad van bestuur heeft alle vertrouwen in mijn positie."

Ik zie Peter Verbeke nog wel kind van de rekening worden eigenlijk. Ze gooien hem voor de bus, Kindermans mag blijven mits aangepast loon en zo blijven ook de nieuwe Denen op post.
Even mezelf quoten. Zo doorzichtig Wouter

Champagne in alle paars-witte huiskamers?
Goh, het is dubbel

Kent de club, kent de competitie, toch ook nie alle transfers waren slecht.
Uiteraard fouten gemaakt hè, maar ja wie niet?

De samenwerking met Kompany leek me in eerste instantie ook wel goed te verlopen, Vince kreeg toch de spelers, types waar hij om vroeg.
De naam "Toverbeke" kwam er ook wel denk ik toen hij nog alleen mocht werken zonder dat Wouter zich geen bemoeien met alles.

Ze hebben opeens wel heel veel macht aan onze Deense vriend gegeven die eigenlijk nog helemaal van niets weet.
De toekomst zal het zeggen, maar veel tijd heeft hij ook niet om dit recht te trekken

Verbeke is een kameleon. Past zich aan naar de situatie die hem het beste uitkomt. Kan daardoor mensen een mes in de rug steken als hij voelt dat hij beter van kamp wisselt voor eigen gewin. Lult zich zo overal naar boven tot op het niveau dat ver boven zijn kunnen was. Met de implosie van de zomer tot nu als gevolg.

Sfeer op de club/Neerpede daardoor helemaal verziekt, niemand vertrouwt niemand nog.

Goed dat die wordt buitengeduwd. Al is WVDH nog steeds een issue natuurlijk.

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan