Malaise bij Anderlecht

Er is veel vertrokken bij Anderlecht maar behalve El Hadj is dat allemaal de schuld van Riemer/Fredberg niet denk ik. Maar de enige mogelijke concurrent voor Verschaeren zo laten gaan. Ok, mentaliteitsprobleempje. Maar ga dan even met die jongen praten en overtuig hem nog te blijven. Kan wel zijn dat ze met slechte info werken natuurlijk, want die zullen ook steunen op rapporten van derde partijen.

Dat er bijna helemaal niets bijkomt, behalve een aankoop waarvoor alweer jeugd wordt gesaboteerd… Moeilijk. En je zit nu ook in een parket waar je heel bang bent om jeugd te brengen natuurlijk.

Heel benieuwd waar ze gaan staan over een jaar. Er komen nog wel een paar klappen aan over het komende halfjaar denk ik.

Er is veel vertrokken bij Anderlecht maar behalve El Hadj is dat allemaal de schuld van Riemer/Fredberg niet denk ik. Maar de enige mogelijke concurrent voor Verschaeren zo laten gaan. Ok, mentaliteitsprobleempje. Maar ga dan even met die jongen praten en overtuig hem nog te blijven. Kan wel zijn dat ze met slechte info werken natuurlijk, want die zullen ook steunen op rapporten van derde partijen.

Dat er bijna helemaal niets bijkomt, behalve een aankoop waarvoor alweer jeugd wordt gesaboteerd… Moeilijk. En je zit nu ook in een parket waar je heel bang bent om jeugd te brengen natuurlijk.

Heel benieuwd waar ze gaan staan over een jaar. Er komen nog wel een paar klappen aan over het komende halfjaar denk ik.
Die Bellman laat mooie dingen zien bij de Futures .
Volledig mee eens over je commentaar over El Hadj , Yari speelt nog steeds hetzelfde als 5 jaar geleden , zero progression , geef me dan maar ne pleintjesvoetballer die iets onverwachts doet .
Ben benieuwd voor de zomertransfers , moet er boenk opzitten

Door elke paar dagen een open brief te publiceren zijn de fans al even schuldig als het bestuur. Dat haalt toch allemaal niks uit. Het zal pas beteren als iedereen aan 1 zeel trekt.

Het helpt toch niet dat dit soort brieven altijd lijken geschreven te zijn door kleuters die een woedeaanval krijgen omdat ze hun zin niet krijgen.

Door elke paar dagen een open brief te publiceren zijn de fans al even schuldig als het bestuur. Dat haalt toch allemaal niks uit. Het zal pas beteren als iedereen aan 1 zeel trekt.
Veel supporters zullen nooit (nog) aan 1 zeel trekken met WVDH hoor.
Op de Fanboard heeft hij weer zitten liegen en wat onzin zitten uitkramen.

Bovendien is hij sinds hij ‘niet-uitvoerend’ is na elke match in de kleedkamer geweest. Tja. Was puur voor de show uiteindelijk.

Dat de brief esthetisch beter kan vind ik ook wel, maar goed dat ze druk blijven houden. Die man moet weg.

Veel supporters zullen nooit (nog) aan 1 zeel trekken met WVDH hoor.
Op de Fanboard heeft hij weer zitten liegen en wat onzin zitten uitkramen.

Bovendien is hij sinds hij ‘niet-uitvoerend’ is na elke match in de kleedkamer geweest. Tja. Was puur voor de show uiteindelijk.

Dat de brief esthetisch beter kan vind ik ook wel, maar goed dat ze druk blijven houden. Die man moet weg.
Als de fans het voor het zeggen gaan hebben bij een club is het einde nabij hoor. Velen vergeten hier dat zonder Coucke Anderlecht gewoon failliet was. Je mag echt niet onderschatten wat die al heeft betekend voor de club. Jammer dat de meeste dat niet zien. De grootste zever is begonnen met bandieten zoals Van Holsbeek, of waarom denk je dat de club ineens moest verkocht worden? Waarom is er nu een onderzoek naar de verkoop in het voordeel van Coucke? Die oorsprong is het grootste probleem dat de club en het bestuur nu moeten meedragen. Coucke heeft zeker fouten gemaakt in het verleden, maar wat hij nu financieel al heeft betekent voor Anderlecht zal ik niet snel iemand zien doen.

Als de fans het voor het zeggen gaan hebben bij een club is het einde nabij hoor. Velen vergeten hier dat zonder Coucke Anderlecht gewoon failliet was. Je mag echt niet onderschatten wat die al heeft betekend voor de club. Jammer dat de meeste dat niet zien. De grootste zever is begonnen met bandieten zoals Van Holsbeek, of waarom denk je dat de club ineens moest verkocht worden. Waarom is er nu een onderzoek naar de verkoop in het voordeel van Coucke? Die oorsprong is het grootste probleem dat de club en het bestuur moet meedragen.
Ik zie dat anders.
Ik vind de schuld van WVDH in waarin we op een jaar beland zijn immens groot. Vanaf hij bij de club begonnen is, is hij langzaam zijn eigen totaal foute stempel beginnen drukken. Die is de visie/eigenheid van de club aan ‘t veranderen, en niet ten goede.

Supporters moeten het niet voor het zeggen hebben maar zulke die-hards (dit gaat over de mensen die er elke match zijn, in elk overleg zijn, de supporterclubs leiden) herkennen vaak wel als een absolute broddelaar aan het roer zit. En ze kunnen zulke figuren weg krijgen, zie Duchatelet bij Standard.

Je kan natuurlijk ook rustig achterover leunen verder het ravijn in.

Ik snap vooral niet waarom WVDH al jarenlang supporter is van Anderlecht aangezien hij een nieuwe cultuur wilt installeren die haaks staat op het DNA van Anderlecht.

Tenenkrommend, die open brieven
Dan was onze SOS Ons Gantoise brief een pak eleganter en efficienter
Niet dat het uiteindelijk zo veel heeft opgeleverd, maar dat zal hiermee nog minder het geval zijn

Ik snap vooral niet waarom WVDH al jarenlang supporter is van Anderlecht aangezien hij een nieuwe cultuur wilt installeren die haaks staat op het DNA van Anderlecht.

Snapt ook echt niets van voetbal he.
Volgens Olivier Deschacht wel natuurlijk, want hij was vroeger voetbalanalist.
Mazzu moest komen, want die won 4 keer tegen ons en eindigde 2de.
Neerpede moet hervormt worden, want Bounida wou niet bijtekenen.

Met zulke kortzichtige visies, en die drang om hervormerke te spelen, gaan we er niet raken. Zeker als mensen met meer voetbalkennis allemaal plaats moeten ruimen.

Ik merk aan de reacties rond die open brief, dat er toch een pak supporters zijn die zich weer volledig hebben laten inpakken door die niet-uitvoerend voorzitter move van onze Wouter. Sterke zet, moet ik toegeven. Al zal hij natuurlijk wel moeten zorgen dat we dan PO2 niet missen natuurlijk. Of de druk zal weer hoger worden, en ik weet niet of Fredberg offeren genoeg zal zijn.

Ik zie dat anders.
Ik vind de schuld van WVDH in waarin we op een jaar beland zijn immens groot. Vanaf hij bij de club begonnen is, is hij langzaam zijn eigen totaal foute stempel beginnen drukken. Die is de visie/eigenheid van de club aan ‘t veranderen, en niet ten goede.

Supporters moeten het niet voor het zeggen hebben maar zulke die-hards (dit gaat over de mensen die er elke match zijn, in elk overleg zijn, de supporterclubs leiden) herkennen vaak wel als een absolute broddelaar aan het roer zit. En ze kunnen zulke figuren weg krijgen, zie Duchatelet bij Standard.

Je kan natuurlijk ook rustig achterover leunen verder het ravijn in.
Ik loop ook regelmatig op de busparking in Brugge rond, maar die meningen daar draaien toch ook met wind.

"Lammens zou beter spelen in plaats van Mignolet "
"Vanaken is overrated en zou beter banken"
"Ze moeten versterkingen halen, maar als er een vaste speler eens op de bank zit moet de trainer buiten omdat hij de competitie niet serieus neemt"

Ik geloof zelf niet dat er ook maar supporter een beter beeld heeft van de financiën en interne werking dan bijvoorbeeld WVDH laat staan een beter beleid uitstippelen.

Was dat spandoek voor Peter Verbeke ook niet ondertekend door dezelfde groepering als degene die nu kloeg over Verbeke en VDH?

Terug
Bovenaan