Was ironisch bedoeld. Een speler die net bij de hoofdmacht komt piepen en eigenlijk nog wat boterhammen moet eten maar wel al direct in de voorselectieMechele en Boyata ook. Your point?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Was ironisch bedoeld. Een speler die net bij de hoofdmacht komt piepen en eigenlijk nog wat boterhammen moet eten maar wel al direct in de voorselectieMechele en Boyata ook. Your point?
Die Bellman laat mooie dingen zien bij de Futures .Er is veel vertrokken bij Anderlecht maar behalve El Hadj is dat allemaal de schuld van Riemer/Fredberg niet denk ik. Maar de enige mogelijke concurrent voor Verschaeren zo laten gaan. Ok, mentaliteitsprobleempje. Maar ga dan even met die jongen praten en overtuig hem nog te blijven. Kan wel zijn dat ze met slechte info werken natuurlijk, want die zullen ook steunen op rapporten van derde partijen.
Dat er bijna helemaal niets bijkomt, behalve een aankoop waarvoor alweer jeugd wordt gesaboteerd… Moeilijk. En je zit nu ook in een parket waar je heel bang bent om jeugd te brengen natuurlijk.
Heel benieuwd waar ze gaan staan over een jaar. Er komen nog wel een paar klappen aan over het komende halfjaar denk ik.
vette letters, onderlijnen, jezusHet helpt toch niet dat dit soort brieven altijd lijken geschreven te zijn door kleuters die een woedeaanval krijgen omdat ze hun zin niet krijgen.

De tig uitroeptekens niet vergeten.vette letters, onderlijnen, jezus![]()

Veel supporters zullen nooit (nog) aan 1 zeel trekken met WVDH hoor.Door elke paar dagen een open brief te publiceren zijn de fans al even schuldig als het bestuur. Dat haalt toch allemaal niks uit. Het zal pas beteren als iedereen aan 1 zeel trekt.
Zonder Neerpede ook en da’s blijkbaar niet zo’n probleem voor hen.Slechts passanten met geld vind ik er ook wel wat over. Zonder dat geld was je namelijk al lang falliet![]()
Volg gewoon ons.Volgens de nieuwe CEO heeft de jeugd uit Neerpede dan toch een slechte mentaliteit. Ik kan het niet meer volgen.
ai ai ai, ik onthoud dat er dus acties zullen volgen ... aftellen naar het volgende vuurwerkfestijn in het Astridpark dus
Als de fans het voor het zeggen gaan hebben bij een club is het einde nabij hoor. Velen vergeten hier dat zonder Coucke Anderlecht gewoon failliet was. Je mag echt niet onderschatten wat die al heeft betekend voor de club. Jammer dat de meeste dat niet zien. De grootste zever is begonnen met bandieten zoals Van Holsbeek, of waarom denk je dat de club ineens moest verkocht worden? Waarom is er nu een onderzoek naar de verkoop in het voordeel van Coucke? Die oorsprong is het grootste probleem dat de club en het bestuur nu moeten meedragen. Coucke heeft zeker fouten gemaakt in het verleden, maar wat hij nu financieel al heeft betekent voor Anderlecht zal ik niet snel iemand zien doen.Veel supporters zullen nooit (nog) aan 1 zeel trekken met WVDH hoor.
Op de Fanboard heeft hij weer zitten liegen en wat onzin zitten uitkramen.
Bovendien is hij sinds hij ‘niet-uitvoerend’ is na elke match in de kleedkamer geweest. Tja. Was puur voor de show uiteindelijk.
Dat de brief esthetisch beter kan vind ik ook wel, maar goed dat ze druk blijven houden. Die man moet weg.
Ik zie dat anders.Als de fans het voor het zeggen gaan hebben bij een club is het einde nabij hoor. Velen vergeten hier dat zonder Coucke Anderlecht gewoon failliet was. Je mag echt niet onderschatten wat die al heeft betekend voor de club. Jammer dat de meeste dat niet zien. De grootste zever is begonnen met bandieten zoals Van Holsbeek, of waarom denk je dat de club ineens moest verkocht worden. Waarom is er nu een onderzoek naar de verkoop in het voordeel van Coucke? Die oorsprong is het grootste probleem dat de club en het bestuur moet meedragen.
Ik snap vooral niet waarom WVDH al jarenlang supporter is van Anderlecht aangezien hij een nieuwe cultuur wilt installeren die haaks staat op het DNA van Anderlecht.
Ik loop ook regelmatig op de busparking in Brugge rond, maar die meningen daar draaien toch ook met wind.Ik zie dat anders.
Ik vind de schuld van WVDH in waarin we op een jaar beland zijn immens groot. Vanaf hij bij de club begonnen is, is hij langzaam zijn eigen totaal foute stempel beginnen drukken. Die is de visie/eigenheid van de club aan ‘t veranderen, en niet ten goede.
Supporters moeten het niet voor het zeggen hebben maar zulke die-hards (dit gaat over de mensen die er elke match zijn, in elk overleg zijn, de supporterclubs leiden) herkennen vaak wel als een absolute broddelaar aan het roer zit. En ze kunnen zulke figuren weg krijgen, zie Duchatelet bij Standard.
Je kan natuurlijk ook rustig achterover leunen verder het ravijn in.