Malaise bij Anderlecht

Ik heb toch echt ook wel vragen bij die vergoedingen waar een sporza joirnalist ook eigenaar van is. Een sporza die betaald is door tax geld zou altijd neutraal moeten zijn. Hoe is dit mogelijk en hoe is dit voor de deontologische commissie ok.
Tot je ziet wie er in die commissie zetelt.

Op Sporza nog niets verschenen trouwens..

Als anderen Verbeke zijn gedrag kunnen bevestigen (bij Gent of bij Club?), dan geloof ik het. Nu geloof ik er maar weinig van tbh. Wat natrappen kan iedereen.
Wat geloof je niet?

Die details zijn ook maar hear-say-zaken wat van 1 kant komt maar ik hoorde van verschillende betrouwbare mensen die op Neerpede dagelijks met die 2 samenwerken of werkten dat het allesbehalve aangename mensen zijn en dat de messen in de rug gretig geplant worden.
Dat ze zich vaak bezig houden met hun persconnecties om communicatie te sturen en dat ze niet gestorven zijn van hun eerste leugentje.

Of die wat en hoe dan precies roepen en welke nicknames ze krijgen, dat zijn imo maar onbelangrijke details.

Als je op een jaar tijd erin slaagt om ons in deze positie te manoeuvreren, moet je toch wel heel hard je best doen. Iedereen met een hart voor de club gaat lopen of wordt buitengeduwd. Dan speel je hoog spel lijkt mij.

Men lacht graag met de wollige taal van de speeches van Kompany maar wat met de holle managementsbullshit van Verbeke? Alles wijst erop dat die gewoon op een niveau terechtgekomen is waarvoor hij niet zwaar genoeg was. Kan gebeuren.

Wanneer is de laatste keer dat we van Sporza nog iets kwalitatiefs kregen? Wie kijkt nog in die richting om iets interessants te lezen? Dat een artikel in Humo beter is dan eender wat ik op Sporza heb gelezen de afgelopen 5 jaar spreekt ook boekdelen.

Oplossing lijkt me simpel.

Sjeik Mansour koopt Anderlecht. Met City is het toch gedaan nu.
Kompany stuurt vanachter de schermen de transformatie aan. Pep wordt onze nieuwe trainer, en KDB neemt zijn plaatske in dat hij Kompany gevraagd had enkele jaren geleden. Lavia komt terug naar huis en Sergio Gomez ook.
Anderlecht doet mee aan de Superleague want die Sjeik wilt dat maar die domme Engelse supporters houden dat tegen.

Voila.

Ik heb toch echt ook wel vragen bij die vergoedingen waar een sporza joirnalist ook eigenaar van is. Een sporza die betaald is door tax geld zou altijd neutraal moeten zijn. Hoe is dit mogelijk en hoe is dit voor de deontologische commissie ok.
Karl “Vive le Vélo” VN heeft geen monopolie op dat soort constructies blijkt maar…

Uit het volledige artikel blijkt toch niet dat Verbeke zo'n tiran, psychopaat of debiel was? Vooral Vandenhaute wordt toch volledig de grond in geboord?

Uit het volledige artikel blijkt toch niet dat Verbeke zo'n tiran, psychopaat of debiel was? Vooral Vandenhaute wordt toch volledig de grond in geboord?
Ja, da's zeker waar. Al is 't wel zo dat bijna niemand nog door 1 deur kon gaan met Verbeke.

Maar de echte strategische psychopaat, da's de Wouter, aldus deze psycholoog van den Aldi. Die heeft uiteindelijk Verbeke daar ook gezet, ver boven zijn niveau, om een handpoppetje te hebben. Maar Verbeke toch ook wel een beetje een lege doos uiteindelijk gebleken. En zich opportunistisch vastklinkend aan de mensen waarvan hij denkt er het snelste mee naar de top te kunnen springen.

Ik wil trouwens Verbeke nog wel het voordeel van de twijfel geven en denken dat hij zich op een bepaald moment erg door WVDH heeft laten beïnvloeden en op zich nog wel had kunnen samenwerken met Kompany. Daarin vind ik dit beeld iets waarbij ik misschien te veel fantasie heb, maar wel wat lijkt te zeggen:

QNU0xvU.gif

Vandenhaute die zo'n blik heeft van "en wat hebt ge nu te zeggen Peter". Was op een moment dat ze achter VK zijn rug bezig waren met spelers te benaderen en toen hij bijna buitenlag eind 2021.

Grote vraag is nu of Fredberg ruggegraat heeft, inhoud heeft en ook niet gewoon een handpop is. Interview van broertje Agyei voorspelt weinig goeds.

Laatst bewerkt:
Speciaal den Humo gaan halen , artikel gelezen , alles wat we dachten word bevestigd .
-Wouter is onbekwaam en een narcist .
-Kompany is nen held
-Coucke zou beter het gewoon verkopen .
500.000 euro ... klootbal .

Verbeke en Vandenhaute samen was dus een kost van +-1.000.000€ per jaar. :crazy:

En El Hadj en Karetsas heeft hij dus ook eigenhandig verkloot

Terug
Bovenaan