Man Bijt Hond

Mijn all time classic guilty pleasure.
"De jeugd da zijn de leiders van morgen"
"Bie kenny bossier is da (w/o)ok gelukt".
"is da tan azo?" *beeld schuiftrompet uit*
"4 kinders.... e wens?!"
"Je kent elkaar nie éééh"

Zo gelukkig dat we dit terug mogen aanschouwen. Weinig budget is maar één factor, het gaat hem vooral over het feit dat er niet meer met alles mag/kan gelachen worden (mss hier niet per sé opentrekken) en vooral dat mensen zich niet meer laten doen door een camera.

In een podcast gehoord dat dit bij Man bijt hond echt wel zo was dat mensen helemaal onder de indruk waren wanneer ze die tv ploeg met camera zagen komen, waardoor ze makkelijk meegingen in vragen en rare situaties creeerden.
Over dat vette kunnen we stevig debatteren denk ik. Je moet maar gewoon Iedereen Beroemd erbij halen en die rubriek waar ze zo bij de mensen thuis gingen aanbellen... mijn vrouw en ik hebben dikwijls naar elkaar zitten kijken van "Ge kunt mensen toch bijna écht álles laten doen als er ne camera op staat? :unsure:". Ik denk dus niet dat dat echt het probleem is nu VS vroeger.

Je moet maar gewoon Iedereen Beroemd erbij halen en die rubriek waar ze zo bij de mensen thuis gingen aanbellen... mijn vrouw en ik hebben dikwijls naar elkaar zitten kijken van "Ge kunt mensen toch bijna écht álles laten doen als er ne camera op staat?
Of de Ideale Wereld als ze weer eens in Tienen zijn.

"4 kinders.... e wens?!"

Na wat zoekwerk denk ik die Inez Vandaele gevonden te hebben. Uiteindelijk is het toch goed gekomen voor haar :clap:

Na wat zoekwerk denk ik die Inez Vandaele gevonden te hebben. Uiteindelijk is het toch goed gekomen voor haar :clap:

En als je Jeffrey Devolder opzoekt blijkt die nu 4 kinderen te hebben, kzeg niets hé!

Held!!!!!

Met een beetje instagrammen ontdekte ik ook dat Jeffrey Devolder er ook vier heeft.
Dat kan alleen maar betekenen dat die blind date er niet voor niets is geweest.

De week van is soms doorspoelen, hangt een beetje af van het topic. Dat laatste deel in bed bekijk ik nooit. Voor de rest uiteraard genieten, beetje zoals de Ideale Wereld.

Laatste week, nog even genieten, en dan weer die prutsitems van Iedereen Beroemd.

Die reclame voor Iedereen Beroemd is ook weer direct duidend voor het niveau. Hopelijk komt Man Bijt Hond snel terug.

Sinds Iedereen Beroemd ook die nieuw huisstijl heeft is dat programma (helaas) echt NIKS meer.... Jammer want keek daar wel best graag naar. Ma nu trekt het toch op niks meer, eerlijk gezegd. Mag voor mij verdwijnen en Man Bijt Hond permanent terug voor een volledig tv-seizoen (september tot juni/juli)

Sinds Iedereen Beroemd ook die nieuw huisstijl heeft is dat programma (helaas) echt NIKS meer.... Jammer want keek daar wel best graag naar. Ma nu trekt het toch op niks meer, eerlijk gezegd. Mag voor mij verdwijnen en Man Bijt Hond permanent terug voor een volledig tv-seizoen (september tot juni/juli)
Daar zat idd een periode wel iets in. Had altijd wel zijn vreselijke items, waarin men dacht hilarisch te zijn.
Maar ondertussen idd dieptepunt bereikt.
Ieder item MOET “grappig” zijn, of heel emotioneel.

"4 kinders.... e wens?!"

'

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan