Hans Moleman Well-known member 10 maart 2026 #21 zwarten zei: toch aangeschaft. Dit weekend eens proberen te gamen. Klik om te vergroten... Ik zag deze op YouTube passeren. De moeite om aan te schaffen in 2026?
zwarten zei: toch aangeschaft. Dit weekend eens proberen te gamen. Klik om te vergroten... Ik zag deze op YouTube passeren. De moeite om aan te schaffen in 2026?
zwarten Well-known member 11 maart 2026 #23 Ik moet zeggen dat ik al een tijdje niet meer gespeeld heb. Gisteren toevallig nog eens gechecked en die kerel blijft wel bouwen aan zijn game.
Ik moet zeggen dat ik al een tijdje niet meer gespeeld heb. Gisteren toevallig nog eens gechecked en die kerel blijft wel bouwen aan zijn game.
Sir.Killalot Well-known member Crowdfunder FE 11 maart 2026 #24 Is al lang geen solo-project meer hoor.
Kenpachi Well-known member Crowdfunder FE 11 maart 2026 #25 Ik las dat de early access toch nog een aantal gebreken heeft. Staat wel zeker op mijn lijstje als de 1.0 uitkomt.
Ik las dat de early access toch nog een aantal gebreken heeft. Staat wel zeker op mijn lijstje als de 1.0 uitkomt.