Als je moeilijkheden hebt met 150cc moet eens proberen zonder/minder driften
Nu zelfs als je normaal speelt, imo is het een probleem dat driften nauwelijks een speed boost geeft. Ik begrijp dat ze muur rijden willen promoten maar het is toch vaak onpraktisch tijdens races. En die charge jump laad wel zeer traag op vooraleer je kan zijwaarts springen en ook, je snelheid verlaagt enorm als je dat doet en gewoon rechtdoor rijdt. Dan denk je bij characters met lage acceleration, als je geraakt bent door iets en stil staat, wil je een charge boost doen om weer snel op te trekken maar lukt dat niet omdat je snelheid te laag is...
Ik vond MK op Wii een pak meer skill based met die brommers toen. Open world vind ik echt heel weinig aan, dat zou nochtans ideaal zijn om alle mechanics wat te leren maar daarvoor moet het toch beter uitgewerkt zijn. Die P-coins zouden ideaal zijn maar je hebt geen overzicht van hoeveel er zijn of welke je al gedaan hebt.
Circuit races, 1 ronde op het parkour zelf is toch wel pover, laat die banen tussen circuits gewoon weg en hou dat voor die knockout.
Zelfde met time trial, op het eerste pakour heb ik die ghost van Nintendo verslagen, je moet echt gaan kijken bij ghosts voordat je ziet dat ik die al gedaan heb. Je kan ghost view ook niet vooruit of achteruit spoelen? Time trials waren toch een pak leuker in CTR met die tijdskisten. Imo is CTR gewoon een leuker spel, MKW is wel meer een party game voor breeder publiek. Het is alleszinds geen spel dat me lang gaat boeien.
Ik vind dat Nintendo het spel beter kan afwerken dan dit.