[MCU] The Marvel Cinematic Universe

Die rode draad is voor mij minder en minder belangrijk aan het worden.

Nu met shang-chi is perfect te volgen zonder rode draad.

Dat is vooral omdat ze nu weer bezig zijn aan een volledig nieuwe opbouw. Ik denk dat we tegen pakweg 2024 weer echt bezig zijn met de nieuwe rode draad.

Van X-Men zullen we wsl nog een tijdje mogen wachten tot er iets nieuws komt.
Sinds de overname zijn er nog geen nieuwe uitgekomen dacht ik.
Dus in hoeverre dien je ook rekening te houden met de X-Men films die er tot nu toe zijn(?)
Als er nieuwe content komt zal dat wsl met geheel nieuwe karakters of versies daarvan zijn.

Met het multiverse kunnen ze er wel een draai aan geven, maar nieuwe X-Men films zullen wsl met beter uitgewerkte Wolverines en consoorten zijn

Die X-men films hebben vooral als probleem dat veel personages daar inzitten omwille van hun krachten en het personage op de tweede plaats komt. Logan toonde voor mij wel dat het anders kon. Tom Hardy zie ik wel een goeie Wolverine spelen eerlijk gezegd

Ik ben in elk geval heel benieuwd naar wat ze met die IP en die van de Fantastic Four gaan aanvangen in de MCU. Vooral met de x-men.

Ik ben in elk geval heel benieuwd naar wat ze met die IP en die van de Fantastic Four gaan aanvangen in de MCU. Vooral met de x-men.
Gerucht gaat dat dr doom ergens zijn opwachting gaat doen
En dan Kang the Conqueror de grote slechterik

wolverine zouden ze kunnen introduceren door bvb een hulk vs wolverine te maken. Die strip is razend populair en een goede introductie naar het personage toe.

Magneto (mijn favo 😀) zou toch ook een zeer goed origin verhaal kunnen brengen.
Een can de meer complexe personages van marvel.

Gerucht gaat dat dr doom ergens zijn opwachting gaat doen
En dan Kang the Conqueror de grote slechterik

wolverine zouden ze kunnen introduceren door bvb een hulk vs wolverine te maken. Die strip is razend populair en een goede introductie naar het personage toe.

Magneto (mijn favo 😀) zou toch ook een zeer goed origin verhaal kunnen brengen.
Een can de meer complexe personages van marvel.

Hoewel ik ook enorm grote fan ben van Magneto, hoop ik ergens wel dat ze een echt frisse kijk brengen op de mutants en de x-men. Ik ben niet echt wachtende om opnieuw de origin van Xavier en Magneto te zien, uiteindelijk hebben we die nog maar vrij recent gehad en die eerste twee First Class films waren best goed. Alleen jammer dat de laatste twee films van die reeks zo'n draken waren, anders zouden ze Multiversegewijs nog die acteurs hebben kunnen oppikken.

Van Wolverine ben ik nooit een grote fan geweest, dus die mogen ze zeker even parkeren imo. Ze zijn er bij Marvel nu al een paar keer in geslaagd om van een aantal van hun minder bekende personages kaskrakers te maken, en ik hoop ergens dat ze dat ook met de x-men doen. Eigenlijk zouden ze het perfect kunnen aanpakken zoals bij de Avengers. Telkens films met 1 of een beperkt aantal mutants als centrale personages, en dan x-men films waarin ze samenkomen.

Hoewel ik ook enorm grote fan ben van Magneto, hoop ik ergens wel dat ze een echt frisse kijk brengen op de mutants en de x-men. Ik ben niet echt wachtende om opnieuw de origin van Xavier en Magneto te zien, uiteindelijk hebben we die nog maar vrij recent gehad en die eerste twee First Class films waren best goed. Alleen jammer dat de laatste twee films van die reeks zo'n draken waren, anders zouden ze Multiversegewijs nog die acteurs hebben kunnen oppikken.

Van Wolverine ben ik nooit een grote fan geweest, dus die mogen ze zeker even parkeren imo. Ze zijn er bij Marvel nu al een paar keer in geslaagd om van een aantal van hun minder bekende personages kaskrakers te maken, en ik hoop ergens dat ze dat ook met de x-men doen. Eigenlijk zouden ze het perfect kunnen aanpakken zoals bij de Avengers. Telkens films met 1 of een beperkt aantal mutants als centrale personages, en dan x-men films waarin ze samenkomen.
Van magneto alleen is toch nooit een origin film geweest? Wel eerder fragmenten van de concentratiekampen
Het zou toch wel knap zijn mocht het echt een WO2 film zijn, waarin Eric dan stilaan zijn krachten leert kennen in zo’n kamp.
Men kan dan bvb nog hem laten invriezen zoals cap am, om zo dan een wat jongere versie van hem laten te ontwaken in het heden.

Over uw minder bekende mutanten: graag een film met Gambit en Rogue. En de relatie tussen hun twee

om dan het x-men verhaal te laten ontploffen in X-men vs avengers.
Ik zie dat nog de box office verbreken van endgame

Wolverine komt er denk ik sowieso. Was de gangmaker van alle eerdere X-Men films buiten First Class en er komt ook een game aan van hem.

Dus wees maar zeker dat Marvel de geldkoe geroken heeft. En maar goed ook, want ik kan niet wachten wat Kevin Feige daarmee uit zijn mouwen zal schudden. Logan die op kindertjes Deadpool en Spidey past? I'm game 😍

Ik ging net hetzelfde zeggen, dat ze Wolverine maar in een Deadpool film introduceren, en dan wat hard R films maken. Eventueel ne Punisher erbij zwieren zodat ze erna een fatsoenlijke Punisher-Max-Ennis-Serie maken :drool:.

Meh, zou ik echt niet doen. Hardy gewoon Venom laten zijn en ook in die film met The Punisher steken. R-rated for life baby!

Wie dan wel Wolverine zou moeten vertolken, liever iemand onbekender eigenlijk. Hardy kan ik door Venom echt niet als Wolverine zien. Jackman was ook een grote verrassing, die dan wel uitmuntend heeft uitgepakt.

Ik ging net hetzelfde zeggen, dat ze Wolverine maar in een Deadpool film introduceren, en dan wat hard R films maken.
dit dus.
bloed en gore aub. Een wolverine die volledig los gaat met die klauwen. En dat ze dan wat avengers eropaf sturen, niet wetende wat hun te wachten staat.
😀

Dan een film waardat de avengers magneto willen berechten, dit tegen de zin van de rest vd xmen (is een strip van) . En ge hebt een mooie battle.

Terug
Bovenaan