Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
don't get me wrong, ik vind het ook jammer dat alles weer uitgesteld wordt.
mààr: er wordt meer en meer geld in films gestoken, maar de writer's guild moet weer eens op tafel kloppen om ook hun deel te krijgen. da's ook jammer.

(en geen scène na de zwart-witte credits, dus je hoeft niet alle namen van iedereen die aan de film heeft meegewerkt te bekijken)In de lijn van Quantumania, helaas.
Meh, zoals @Sir.Killalot zegt: alles wat Ant-man 1&2 goed maakte zat niet in Quantumania. Veel te veel sci-fi, veel te weinig 'normale' aardse decors zoals we meestal gewend zijn uit MCU phase1-3. Dat is precies zo wat de hele teleurstelling in phase4-5, dat ze volledig los zijn gegaan op special effects, maar dan vooral qua decors en omgeving. Er is geen enkel 'aards' raakvlak meer zoals in bijna alle films uit phase1-3.Helaas? Het is te hopen ja! ;p
Snap echt die "haat" voor quantumania niet goed. Imo samen met GOTG3 de beste marvel film van afgelopen 2 jaar. (pakken beter dan Strange, Love and Thunder, Wakanda Forever) Maar zelfs als je nog verder terug gaat; beter dan Eternals, Captain Marvel, Black Widow, ... Tis zelfs de beste van de 3 ant-mans imo.

Ik vond de eerste 2 ant-mans maar flauwtjes en ben wel fan van dat kosmische dat we sinds GOTG1 meer en meer zijn beginnen zien. Die out of this world vreemde sci-fi in quantumania tilde het voor mij net naar dat hogere niveau. Al vast bedankt voor de filmtip want je knipoog doet me denken dat deze ook die richting uitgaat. Ik was het eigenlijk niet van plan maar misschien deze toch ook maar in de cinema gaan zien dan.
't is een goed uur en 40 minuten film. En bij Kinepolis staken ze er een pauze in na 35' 

Ik hoor deze kritiek vaker maar is toch totaal niet waar? (kan mis zijn uiteraard)Zaten heel leuke stukken in en zeker visueel ook best de moeite but they really screwed over Wanda and her entire arc, zeker na WandaVision.