Jules 'ezechiel 25:17' Winnfield
Well-known member
Marvel officieel dood dus, zoveel opties met dat personage maar zal gewoon een evil Tony Stark worden. Had dan toch op zen minst iemand nieuw gecast, hopeloosFantastic Four got a subtitle > Fantastic Four: First Steps
Captain America: Brave New World, Fantastic Four, and Thunderbolts* will all appear in the upcoming Avengers movies
Maar het grootste nieuws is dat Marvel nu officieel pivoteert van Kang naar Dr Doom als het volgende grote kwaad. Dat op zich is geen slechte move en begrijpelijk gezien de problemen met Jonathan Myers. Wat daarop volgde komt hier echter minder goed binnen. De Russo's die eerder Infinity War en Endgame schoten keren terug voor de volgende twee Avenger films. En Dr Doom zal gespeeld worden door... Robert Downey Jr. Dit komt over als een vrij wanhopige poging om te beginnen teren op eerdere successen. Alsof management dacht, wat waren de ingredienten van de films die ons het meeste hebben opgebracht? Downey Jr en de Russo's? Let's do that again.
Het helpt ook niet echt dat de Russo's de afgelopen 5 jaar niets deftig en zelfs enkel serieuze stinkers hebben uitgebracht. Nu ja, wait and see I guess. Ik hoop dat ik ernaast zit maar ik krijg hier niet direct een goed gevoel bij.
Avengers: Doomsday, whill release in May 2026

, 2 bepaalde cameos zijn ook wel uitstekend.