Sloan
Banned
Magneto = Xmen film hé.. die komt er nog wel aanHet wordt verdomme tijd dat ze eens een origin story doen van Magneto en hem dan vervolgens verfilmen met al zijn comic krachten ipv enkel metalen objecten kunnen manipuleren
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Magneto = Xmen film hé.. die komt er nog wel aanHet wordt verdomme tijd dat ze eens een origin story doen van Magneto en hem dan vervolgens verfilmen met al zijn comic krachten ipv enkel metalen objecten kunnen manipuleren
We hebben nog maar net een origin gehad van Magneto. All for een full powered Magneto, maar liever als een voortzetting van Fassbender zijn Magneto dan opnieuw een nieuwe Magneto die opnieuw hetzelfde verhaal in een iets ander jasje vertelt.Het wordt verdomme tijd dat ze eens een origin story doen van Magneto en hem dan vervolgens verfilmen met al zijn comic krachten ipv enkel metalen objecten kunnen manipuleren
Het is flink overschat hoe 'slecht' die series het doen hoor. Je kan niet uitgaan van de reviews op het internet want daar zit bv meestal de blanke witte hetero man van 25-35j. Laat dat nu net niet het doelpubliek zijn voor bv She-hulk.
Ik denk niet dat ze met SW meer meisjes willen aanspreken maar het gewoon (voor hun) politiek correct willen maken en een groter publiek trekken. Dat lukt alleen door SW toegankelijker te maken met meer kleuren, geslachten, schattige beesten..
Ge bewijst mijn punt he slimmenAls die series het geweldig goed zouden doen zou Disney(+) net zelf wel cijfers vrijgeven. De stilte op dat vlak is veelzeggend.
Kijk naar externe cijfers over kijkminuten en die spreken voor zich.
Niet eens gechart...
Als het de bedoeling was een nieuw "politiek correct" doelpubliek aan te trekken, dan zijn ze daar in gefaald.
Als een serie het goed doet, komt er ook gewoonlijk een vervolg, tenzij het verhaal verder gaat in een film (Wandavision),
dat is al bevestigd dat dat er voor She-Hulk niet komt.
Maar goed, het zal aan de "blanke witte hetero man liggen"...

Ge bewijst mijn punt he slimmen![]()
Holy... net terug van Deadpool en deze is zo mogelijk nog meer meta dan de 2 voorgaande en hierin werkt dat fantastisch. Net zoals vorige twee is dit gewoon één van de beste comedies van de afgelopen twintig jaar. Weinig films kunnen mij zo doen schaterlachen als deze.
Als je de vorige hebt gezien weet je waar je je aan mag verwachten; geweldig over the top R-rated gore en humor die swingt van extreem grofgebekte volwassen vunzigheid tot wonderlijk simpele kinderachtigheden. Anyway wederom bullseye for me.![]()
Ik bedoelde eerder van karakter dan van naam. Victor is geen "bilionair playboy", geen people person. Is dus een groot verschil met hoe hij Tony heeft neergezet.Tis geconfirmed dat hij Victor speelt en niet Tony.
F4 is sowieso in 1960 en in hun eigen universum, dus niet in the sacred. Soft reboot kan mss nog wel.
Stephen Mcfeely gaat oa schrijven
Blijkbaar zou het een clausule in een contract geweest zijn dat hij hem alleen mag zpelen.
De totale cijfers waren niet goed genoeg voor de kostprijs, maar die zeggen niets over of ze effectief de beoogde nieuwe doelgroepen hebben aangesproken.Dat mag je dan toch eens uitleggen, ik onderbouw hier net hoe een serie zoals She-Hulk het wel degelijk erg slecht gedaan heeft, en allesbehalve het publiek-verrruimende succes waar jij op alludeerde.
De totale cijfers waren niet goed genoeg voor de kostprijs, maar die zeggen niets over of ze effectief de beoogde nieuwe doelgroepen hebben aangesproken.
Feige haat de Inhumans niet. De Inhumans zijn gewoon nooit ECHT belangrijk geweest in Marvel. Dat was altijd een B-team zoals een Alpha Flight en toestanden. Ze hebben die even proberen te pushen omdat de rechten voor X-Men niet kwamen, waardoor ge een bepaalde periode in de comics ineens minder X comics zag maar veel Inhumans gedoe. Maar dat is al teruggedraaid, zelfs rond Kamala.
Een beslissing die weliswaar ook op veel kritiek kan rekenen, maar dat duidt wel op een algemeen gevoel binnen Marvel en niet puur van Feige.
Ik vind de Inhumans heel cool maar met de X-Men én F4 die hun intrede gaan doen, is er ook niet echt nood aan nog een volledig nieuwe groep superhelden en -schurken in de MCU. Er lopen er nu eigenlijk al veel te veel rond.
Ik vind het idee achter series als Echo nog altijd goed eigenlijk. Het idee is om ook andere doelgroepen aan te spreken dan de mainstream MCU-kijkers. She-Hulk richtte zich bijvoorbeeld duidelijk op een Sex and the city publiek, Ms. Marvel was een tienerserie. Alleen onderschatten ze bij Marvel/Disney hoe MCU-fans alles willen consumeren en dat die dan logischerwijze beginnen afhaken omdat niet al die series gemaakt zijn voor hun doelgroep en omdat het op een bepaald moment gewoon té veel werd om allemaal te bekijken, met een oversaturatie van het hoofdpubliek tot gevolg.
Ik ben op een bepaald punt in slaap gevallen na een half uur (echt waar!). vriendin had het door en mij wakker gestampt. het verhaal boeide me geen reet. typische marvel bullshit :/. Ik ben geen marvel fan, wel een deadpool fan en deze stelde me een beetje teleur. All dat crossover gedoe en save the universe hoort niet thuis in een deadpool film imo.ik vond cillian murphy ook wel de geschikte Dr Doom
deadpool 3 gaan zien en omg lang geleden dat ik zo genoten heb van een film, laat staan hem in de cinema heb gezien. Van begin tot einde echt fantastisch met enkele jaw dropping momenten..
Murphy moet ook willen hé.

dat crossover gedoe en save the universe hoort niet thuis in een deadpool film imo.
Was fan van deadpool 1 en 2 omdat dat een buitenbeentje was . maar dit is weer de zoveelste gerecycleerde multiverse rommel. gewoon 2 uur fanservice.

. Ja, het plot is meh, en de multiverse heeft ons een paar mooie momenten gegeven (inclusief deze film) maar moet zo snel mogelijk weer afgevoerd of minstens zwaar ingetoomd worden, maar deze film is zowat de overtreffende trap van de vorige Deadpools. Meermaals luidop gelachen, daarvoor kom ik naar Deadpool kijken.
.