Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik denk dat velen ook te veel vanuit het geek-perspectief (dat velen hier delen) praten. De massa gaat nog altijd regelmatig naar de cinema, hoor.
Ik zie dat dubbel, ja heel perspectief als het aankomt op toerentent en paar keer naar dezelfde film gaan. Dat is eerder zeldzaam. Maar de massa gaat de laatste jaren wel alsmaar minder naar de cinema want de cinema komt steeds vaker aan huis.
Was dan ook een schijtfilmToen ik naar de new mutants ging kijken met mijn vriendin zaten wij helemaal alleen in de zaal. Was een vrijdag avond film van 20.00 uur.
Immens verschil met black widow, daar zat de zaal tot op de eerste rij vol

Ik heb die gezien de laatste dag voordat de cinema's sloten, in de grootste zaal van de Kinepolis hier in Brugge. Helemaal alleenMijn laatste cinema film was Tenet. Dit is voor mij zo'n film die beter tot recht komt in de cinema + ik wou niet wachten tot die uit was online.

Ik denk ook dat cinema zo meer zal evolueren.Is een mogelijkheid, het is natuurlijk moeilijk vergelijken gezien deze COVID-tijden.
Maak er 4 weken van, en ik denk niet dat ik hun dat idee nog moet geven.
Maar als ik gewoon kijk naar mijn eigen ervaringen dan is mn top-3 bioscoop ervaringen (1) Avengers Endgame (2) Avengers Infinity War en (3) CA: Civil War (AKA Avengers 2.5). En dit doordat ik telkens op de openingsavond geweest ben in een zaal stampvol fans die volledig los gingen op enkele comic-book-referentie. Als ik die filmen nu thuis kijk dan wordt ik bij sommige scenes nog altijd teruggekatapulteerd naar toen (Portal Scene in Endgame bvb). Dan zijn zaken waar heel het fandom op boert en wat je met een thuis-bioscoop amper zal meemaken. Daarnaast staan beelden van uitverkochte cinemazalen beter in de media dan een hoog cijfertje in een persbericht.
Laten we er 'een muziekfestival' van maken.
Hoe dan ook, de verandering is op komst (zelfs al bezig) en COVID heeft dat alleen maar versneld.
Geeft mij al iets meer vertrouwen dan de vorige trailer
vond het een betere what if dan vorige keer. thanos was hilarisch en tchalla als star lord zou nog echt wel passen. Ergens hoop ik nu dat Thanos een speelbaar personage wordt in een komende Marvel game.What If...
het is toch maar een raar geval hoor.
Het feit dat Star-Lord T'Challa gewoon met Thanos kan praten, en hem zo heel het genocide-snap-plan uit zijn hoofd kan halen, en hem zelfs kan inlijven bij de ravagers, maakt van Black Panther T'Challa kind of a dick dat hij dat niet eens probeert, imo. en dat daardoor de halve bevolking van de melkweg weg gesnapt wordt.
het zou allemaal canon moeten zijn, maar je krijgt toch het gevoel dat er hele rare kronkels nodig zijn voor MCU's multiverse.