We gaan verwend worden de komende maanden, amai!
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
.Ik vind de setup precies wat stom, Strange lijkt mij iets te slim om gewoon zo een gevaarlijke spell te doen. Maar de trailer aan sich ziet er wel lekker uit.
Yeah I know, maar hij zou toch wat gegroeid moeten zijn + hier heeft hijzelf niks aan. Nu bon, tis ne trailer, weinig nut (en zin) om die dood te discussiëren.Ik snap wat je bedoelt, maar Strange is tegelijk het summum van arrogantie. Dat conflicteert wel eens met het verstand.
Ge gaat u dan heel strikt moeten afzonderen. Want in mijn post staat niks dat niet wijd bekend is :Ik blijf zo ver mogelijk weg van deze thread en alle trailers. Ik denk dat ik mijn internet de komende maanden ga afzetten. Want in die post van Lint heb ik eigenlijk al meer gelezen dan dat ik wou weten.
Dat heet dan een Official Teaser Trailer, maar dat duurt verdorie 3 minuten en de ganse film wordt verklapt.Zwaar hyped!

Dat heet dan een Official Teaser Trailer, maar dat duurt verdorie 3 minuten en de ganse film wordt verklapt.![]()

't scheelt toch niet veel, er zit begot bijna een volledige scène in
Ben totaal geen Marvel fan (eerder het tegenovergestelde), maar zelf ik stoorde mij eraan![]()
Niet de ganse film, maar toch immens veel voor een teaser. Nu goed, als je daar gevoelig voor bent moet je die gewoon niet openklikken en geduldig wachten tot de film uitkomt.Daar twijfel ik echt ZEER hard aan![]()
Ah OK, nog meer akkoord met u dan.Ik struikelde vooral over het woord teaser. Dat trailers tegenwoordig te veel verklappen is geen geheim.
DamnZwaar hyped!