[MCU] The Marvel Cinematic Universe

Eerste aflevering van Moon Knight, ik weet niet goed wat ik er van moet denken. Pakt mij nog niet meteen beet.

Eerste aflevering van Moon Knight, ik weet niet goed wat ik er van moet denken. Pakt mij nog niet meteen beet.
Gisteren ook gezien, weet het ook niet goed. Ik vind dat Isaac het heel goed speelt en het lijkt me wel een interessante villain dus ga zeker nog blijven kijken.
Grootste punt van kritiek was voor mij de CGI, dat moet al van het slechtste zijn dat ik al van Marvel gezien heb.

Ja, Isaac is geweldig om naar te kijken, maar dat is het voorlopig ook een beetje. De CGI is inderdaad niet goed. Ik vind zelfs het kostuum van MK niet overtuigend.

Ook na de tweede aflevering weet ik nog niet goed wat ik er van moet denken. Ik zie Oscar Isaac graag bezig, maar de reeks en het personage pakken mij niet.

laten we hopen dat die 2 aflevering vooral character introductie waren, want voorlopig lijkt het mij allemaal nogal warrig.

en dat ze niet effectief op het eind die Layla de "Moon Knight" maken

Hie past moon knight eigenlijk in het mcu, al die al powerfull beings maar we leren ze maar kennen verder en verder in het verhaal van het universe en ze kennen elkaar niet.
Mischien is het een ander universum of dimensie dat kan.

Ook de onlogische vertrouw in de slechterik zonder de aantijgingen van de goeierik te onderzoeken stoirt mij.

En hoe irritant is steven eigenlijk altijd zijn lichaam willen opeisen zonder dat hij weet wat er aan de hand is of hoe gevaarlijk de situatie is.
"Hey ik wil mijn lichaam nu al heb ik geen endgame en word de situatie dodelijk voir iedereen dan maar ik wil mijn lichaam nu!"

Aflevering drie gezien, dit is het toch niet. Minste van de series tot nu toe, by far. Niet gedacht dat dat nog kon na de teleurstelling die Falcon en de Winter Soldier was.

Daar zaten tenminste nog een paar goeie afleveringen bij, en kon ik me ook (beter) inleven in de personages. Ik weet het niet, is het de Egyptische setting die me niet ligt? Ik vind het aanvoelen als een b-productie en ja ... ver gezocht? Voor zover dat kan in een Marvel reeks.

Ik ben fan van Moon Knight, maar ik ben ook een sucker voor Egyptische mythologie.
Alleen zie ik dat het slechts 6 afleveringen zijn?
Dan gaan ze wel uit hun pijp mogen komen :D

Ik ben fan van Moon Knight, maar ik ben ook een sucker voor Egyptische mythologie.
Alleen zie ik dat het slechts 6 afleveringen zijn?
Dan gaan ze wel uit hun pijp mogen komen :D
Kang? (aka Rama-Tut) Er is in de laatste aflevering al een verwijzing geweest daarnaar

Terug
Bovenaan