[MCU] The Marvel Cinematic Universe

Dag nadien moet ik zeggen dat het al van het beste is wat ik gezien heb van Marvel series, afl 5. Wat. een. acteur.

Twee eps al gezien. Ik ben wel geboeid. Fanboy van Egyptische mythologie, dus dat is al een gigantisch pluspunt voor mij. En de weirdness erin staat me ook wel aan :)

Ik vind het eigenlijk niet goed.
Als ik naar marvel wil zien verwacht ik luchtige ontspannende actie.
Geen diepe drama,depresieve soul searching.
Het is marvel(aleja mcu) en geen shakespear he.
Wanda en hawkeye vond ik de leukste series.

Moon knight
het eindgevecht in een ofscreen black Out doen
😅🤣🤣🤣🤣
Nee die serie is niet voor mij.

Ja slechte afsluiter. Ik dacht na hoogtepunt ep5 dat 6 de climax ging zijn, maar het was een anticlimax.

Ik ga straks naar Doctor Strange zien, maar heb geen tijd meer om de laatste afl van Moon Knight te zien. Aan de reacties te lezen moet ik niet per se de laatste zien? :)

Dr strange 2 is een rare film.
Kou hem nog eens moeten bekijken voor een oordeel te vellen.

Voor mijn gevoel tied dat in met de end credit scene.
Mja ik begrijp dat het
jake
is en dat die geweldadiger is en een geheim tot die scene is maar om het in de eindaflevering op zo een moment een black out te vertonen is toch een beetje een easy way out.

Vond het top. Top 3 marvel series. Die black out vond ik net passen. Alle CGI weer in de laatste aflevering. Audio weer top. Die rumble en boom op het einde was cinemawaardig.

Gisteren ook naar Dr. Strange geweest. VOor de pauze was het leuk, erna barste het los. Fijn horror sfeertje, leuk verhaal en een aantal schitterende cameo's.

JOHN KRASINSKI ALS REED RICHARDS. Ik werd echt half wild in de zaal :D

Terug
Bovenaan