D
Deleted member 95
Guest
Zijn wij jouw vwiendjes?

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zijn wij jouw vwiendjes?

Stop met spammen in mijn PM's

Was voor @Nahrtent bedoeld.Stop met spammen in mijn PM's![]()
Da’s het summum van het leven brois dat leuk, zuipen int stad?
Shhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh.Dat zeg je nooit tegen mij![]()

Ge schaamt u voor mij of wat?Shhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh.
Dat mogen ze niet weten hier![]()

Sebiet komt nonneke weer zagen héja of wil je dat?Ge schaamt u voor mij of wat?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()

Iets van uw leven maken.hoe meer ik op het internet vertoef, hoe triestiger het wordt
maar wat is het alternatief?
Iets van uw leven maken.
HAHAHAHAHAHAHAHA goei mop he?
Met alle chinezen maar niet den deze!stel je komt een Chinees tegen met een héél laag iq, wat zeg of doe je
Dit gaat erover, hier trek ik de lijn. Een beetje vriendschappelijke bantz met steken moet kunnen maar dit is ver over de grens beste Forumgebruiker.toekomstmuziek
![]()
Home | Graspop Metal Meeting 2026
Vier dagen lang wordt Dessel tijdens Graspop Metal Meeting 2026 opnieuw het epicentrum van de hardrock- en metalwereld. Vijf podia, machtige headliners, razende riffs, opkomend metalgeweld en gigantische moshpits die de aarde doen beven. Van 18 tot en metwww.graspop.be
Aan uwe foto te zien, misschien uw baard afscheren? Dan doe je nog eens iets nuttigs!hoe meer ik op het internet vertoef, hoe triestiger het wordt

KO zijn frigo leegdrinkenhoe meer ik op het internet vertoef, hoe triestiger het wordt
Geniet zoveel ge wilt, ge moogt hem hebben.Sebiet komt nonneke weer zagen héja of wil je dat?
Soms wil ik een beetje alleen van u genieten he![]()
Geen HoegaardenKO zijn frigo leegdrinken