Ednolb
Active member
25 jaar samen, 10 jaar getrouwd. 7/10 keer met condoom, terwijl ik meer dan 10 jaar geleden een vasectomie heb laten doen. Zij haat het om achteraf met de “opkuis” te zitten. Louter uit praktische overwegingen dus. Het is mss een stuk subjectief, maar ik vind dat hele “ik voel niks met condoom, het is leuker zonder” ferm overroepen en grote praat. Seks is leuk met en zonder.
Als ik hoor hoe erg de SOA’s stijgen de laatste jaren dan hoop ik van harte dat mijn kinderen (14 en 16) ook een condoom gaan gebruiken. Er zijn er alleszins beschikbaar bij ons thuis zonder dat ze daar om moeten vragen (pot in de badkamer). Er wordt ruimschoots voorgelicht en over gesproken bij ons. Ik merk dat er vooral nog steeds veel onwetendheid is wat SOA’s betreft, dus condoom of niet, ook voorlichting blijft belangrijk.
Als ik hoor hoe erg de SOA’s stijgen de laatste jaren dan hoop ik van harte dat mijn kinderen (14 en 16) ook een condoom gaan gebruiken. Er zijn er alleszins beschikbaar bij ons thuis zonder dat ze daar om moeten vragen (pot in de badkamer). Er wordt ruimschoots voorgelicht en over gesproken bij ons. Ik merk dat er vooral nog steeds veel onwetendheid is wat SOA’s betreft, dus condoom of niet, ook voorlichting blijft belangrijk.
. Daarna met haar altijd met condoom.