Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
En we zijn vertrokken!
Op het eerste zicht toch precies veel meer details op de grond.Naar mijn apartement gevlogen en dat ziet er met hun AI en satelietafbeeldingen toch bijna uit zoals in het echt. Zelfs de vuilbak die buiten staat.
Nog mensen die dit (ondertussen) spelen? 2024 of 2020.
Hoe zit met de performance in MSFS 2024? Ik heb een i5-13600K, RTX 4070Ti en 64GB RAM en dat is hier wel stutterfest city... Vooral bij het laadscherm en als de ready to fly er op komt. Ook soms gwn bij het opstijgen... Wel afhankelijk van de luchthaven.Yep, wanneer ik tijd heb. Ik speel beide nog.
Geen problemen hier op SU1 eigenlijk. Ryzen 9800x3D, 64GB ram en 9070xt, ik vlieg meestal de Fenix A320. Settings op high/medium, object detail op 150 of 200 denk ik. Ik vlieg wel niet op de grootste airports.Hoe zit met de performance in MSFS 2024? Ik heb een i5-13600K, RTX 4070Ti en 64GB RAM en dat is hier wel stutterfest city... Vooral bij het laadscherm en als de ready to fly er op komt. Ook soms gwn bij het opstijgen... Wel afhankelijk van de luchthaven.
heeft iemand ervaring met deze op de PS5? vroeger uren aan versleten en zou deze wel meenemen om nu en dan eens casual rond te vliegen....
. Zelf wacht ik op de PSVR2 ondersteuning.
blog.playstation.com
During the FSWeekend keynote, Jörg Neumann confirmed that PSVR2 support will launch alongside Sim Update 5 in April, and that the attendees in Lelystad are, in his words, the very first people outside of the core development team to try it on the show floor.