DanielSoul70
Active member
ik ookIk geloof wel in Phil Spencer tbh. Die doet toch niks verkeerd? Van de drie grote toch veruit de meest aangename imo.

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ik ookIk geloof wel in Phil Spencer tbh. Die doet toch niks verkeerd? Van de drie grote toch veruit de meest aangename imo.

Ze gaan het in de rechtbank uitvechten. Tis nog niet gedaanHoe kan Disney eigenlijk zo vlot alles kopen?
Ze gaan de boel tegenhouden;
FTC Sues to Block Microsoft's Activision Blizzard Acquisition
![]()
FTC Sues to Block Microsoft's Activision Blizzard Acquisition - IGN
The Federal Trade Commission is suing to block Microsoft from acquiring Activision Blizzard, a move they say will give Microsoft an unfair advantage in the gaming market.ign.com
Het is eigenlijk omdat al die deals zo vlot zijn gegaan, dat FTC nu wat wilt spierbalrollen.Hoe kan Disney eigenlijk zo vlot alles kopen?
Die liegt toch dikwijls hoor. Met de Bethesda aankoop zei hij ook dat hij games niet van andere platformen wilt houden. Maar na verloop van tijd zei hij altijd iets anders. Tot uiteindelijk gewoon alles exclusief voor Xbox/pc werd. Howard excuseerde zich zelfs achteraf omdat de games niet meer naar Playstation komen. Dus ja, Phil Spencer kunt ge moeilijk echt serieus nemen he. En idd Sony maakt ook dikwijls deals om spellen exclusief te maken, zoals ze van plan waren met Starfield bv. Maar zij kopen niet de hele nest op he. Ma swat, Phil Spencer komt idd het aangenaamst over, maar ik persoonlijk neem hem al lang niet meer serieus. Die bs dat hij verkoopt dat Sony zoveel games van andere platformen af houdt. Lol, kijk aub in de spiegel he. Er is een shitload aan games onderweg naar Xbox (incl Elder Scrolls) die exclusief zijn die eigenlijk ook op Playstation ging uitkomen.Ik geloof wel in Phil Spencer tbh. Die doet toch niks verkeerd? Van de drie grote toch veruit de meest aangename imo.
Microsoft didn't make any "commitments" to EU regulators not to release Xbox-exclusive content following its takeover of ZeniMax Media, the European Commission has said.
US enforcers yesterday suggested that the US tech giant had misled the regulator in 2021 and cited that as a reason to challenge its proposed acquisition of Activision Blizzard.
"The commission cleared the Microsoft/ZeniMax transaction unconditionally as it concluded that the transaction would not raise competition concerns," the EU watchdog said in an emailed statement.
Letterlijk heeft hij het niet gezegd idd. Maar ik weet nog heel goed dat hij in interviews rond die vragen danste. Iets in de aard van 'its not our intention to take games away from other platform '. Zo'n zaken zei die constant. En ook 'existing series will remain for that community ' of dergelijke dingen, gewoon bs...(eerste game die ze officieel aankondigde was Hellblade 2, 1ste was time exclusief Playstation, dan wist je eigenlijk al genoeg) Ik weet ook nog dat veel podcasts daarom geloofde dat Starfield en zeker Elder Scrolls gewoon naar Playstation zouden komen. Maar dat is dus niet het geval. Ja, als Sony gamepass op Playstation zou uitbrengen, dan zou dat het geval zijn. Maar als Sony nu gamepass op hun consoles zouden uitbrengen, ja, dat is een doodsteek he, dat weet het kleinste kind. Al zeg ik niet dat het nooit gaat gebeuren. Microsoft heeft zoveel geld, tja, wat gaat er uiteindelijk gebeuren, er gaat ooit een moment komen dat Microsoft op nummer 1 komt te staan, maar zal nog even duren. Maar dat lijkt mij onvermijdelijk eerlijk gezegd...Ik meen me te herrineren dat hij altijd alludeerde op Zenimax games speelbaar zijn op andere platformen via gamepass.
Nooit als een uitgebrachte disk of stand alone platform.
Hij heeft nooit letterlijk gezegd: WE gaan onze games op playstation houden. Alle bestaande contracten zullen gehouden worden: AKA 1 Jaar exclusiviteit deathloop en Tokyo ghostwire. Wat ze ook doen.
Ik kan fout zijn, maar tot nu toe met wat rond zoeken nog geen citaat gevonden die dat expliciet zegt van Phil. In het artikel komt ook niet naar boven dat Phil dit zei, terwijl dat wel relevant ging zijn voor het artikel dat je poste. Hij is daar altijd zeer zorgvuldig ambigu ingeweest tot deal rond was.
Ik zou me ook geen druk maken moesten ze stoppen met vrouwen schoenen maken, aangezien ik dat niet draag...Nintendo, Valve, .. blijkbaar geen problemen bij de overname
Thans twee directe concurrenten van Xbox.Ik zou me ook geen druk maken moesten ze stoppen met vrouwen schoenen maken, aangezien ik dat niet draag...
Als je 70miljard wilt spenderen aan een bedrijf denk ik wel dat je het recht hebt om het te runnen hoe dat jij het wilt en niet hoe de concurrentie het wilt.De dag dat Phil Spencer in een interview liet weten meer budget vrij te maken voor markten waar Xbox minder voet aan wal heeft, werden de budgetten overal teruggeschroefd. (PR/marketing geschrapt in België bvb)
Ze mogen die deal dus zeker tegenhouden en dat geld misschien investeren in eigen studio's om eens wat nieuwe titels uit te brengen. Schandalig bedrijf.
Zie de link niet tussen uw reactie en de mijne + er bestaat iets als een wetgeving. Het is niet omdat je land koopt, dat je met uw land mag doen wat je wil.Als je 70miljard wilt spenderen aan een bedrijf denk ik wel dat je het recht hebt om het te runnen hoe dat jij het wilt en niet hoe de concurrentie het wilt.