Bernie.be
Well-known member
Inderdaad. Ieder bedrijf wil graag het marktaandel dat ze hebben zien halveren door het toedoen van een concurrentAls je dat echt denkt ben je wel heel clueless.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Inderdaad. Ieder bedrijf wil graag het marktaandel dat ze hebben zien halveren door het toedoen van een concurrentAls je dat echt denkt ben je wel heel clueless.
Ooit mss nog tegen u gegamed op de 360?Microsoft onethisch noemen en afschilderen tegen de morele pracht van Sony en Nintendo is toch ook wel de waarheid flink verdraaien. Maar blijkbaar zit de deal nogal hoog
De aanpak van Sony is ook vaak verre van proper geweest, getuige de communicaties die het voorbije jaar zijn geopenbaard in deze discussie. En Nintendo, dat liever franchises uitmelkt en 12-jarigen voor het gerecht sleept, kan je nu ook niet bepaald een koddige Pikachu noemen.
Het zijn allemaal grote, beursgenoteerde ondernemingen. Allemaal doen ze het voor het geld en echt niet voor de creatieve expressie. Het is positief dat je een voorkeur voor het ene tov het andere hebt, maar genuanceerd is het bovenstaande toch allemaal niet.
Btw: zelf begonnen op PS1, daarna elke Xbox en Nintendo gehad. Heb geen voorkeur voor Microsoft, was destijds puur voor Halo en de controller![]()

Sony is veel meer dan PS hoor. Ze zijn ook onder meer een dominante marktleider in grafische sensoren voor camera’s (incl. smartphones). PS is groot, maar Sony blijft ook zonder gewoon bestaan en winst maken.Het probleem van Sony is gewoon dat ze hun leiderspositie niet willen afgeven (hun goed recht).
Iedereen weet dat PS de enige geldkoe is van sony.
Als ze dat kwijtraken kunnen ze de boeken dicht doen
Zou zeker kunnen, als het in Halo of CoD was!Ooit mss nog tegen u gegamed op de 360?![]()
Gears of war?Zou zeker kunnen, als het in Halo of CoD was!
Dat ze vooral dit maar eerst eens proberen te doen. Ze kopen massaal studios op, maar wat is er al uitgekomen? Geen zak. De enige deftige die uitgekomen is is FH 5. Halo Infinite was een grote teleurstelling.Let's be hones, Sony was ook geen heilige.
Het probleem bij Xbox was dat ten tijde van de vorige gen Xbox Phil Spencer niet meer de baas was en de vorige wou van xbox een multimedia center wou maken dat zwaar gefaald heeft.
Toen Phil Spencer terug overnam was het te laat dus kwamen ze met de gamepass en andere shizzle.
Ondertussen deed Sony lustig verder en maar miljoenen betalen aan timed exclusives en bij Call of Duty deden ze andere timed exclusives via maps of modussen.
Hadden ze geen geld daaraan gegeven konden ze misschien zelf wat meer studio's opkopen. Ik zeg niet dat Xbox hetzelfde deed tijdens Xbox-360, maar de laatste jaren is Sony wel heel aggressief bezig met die timed exclusive shit. en wanneer je te hard duwt gaat iemand harder terug duwen.
Er is veel gelekt tijdens de rechtszaak, zo wou Sony Starfield exclusive maken Todd Howard lekt dit bij Phil Spencer waarna de beslissing wordt gemaakt om heel Zenimax te kopen, Sony: Surprised Pikachu face.
Nu is het Activision-Blizzard wat ook nog wel zal doorgaan binnen een paar maanden.
Er is zelfs een mail gelekt waarin de baas van Sony zelf zegt dat hij niet geloofd dat COD, xbox exclusive wordt gedaan tis gwn lawaai maken voor lawaai te maken.
Sony wou niet dat games uitkwamen op xbox door timed exclusvies te doen, nu wilt MS gwn Sony uitkopen. Het is concurrentie op zijn best.
Het probleem is dat MS veel meer geld heeft, Ik denk persoonlijk dat MS na de AB deal nog een grote aankoop gaat doen en zich daarna koest gaat houden en games proberen uit te brengen. maar als de games gelijk redfall worden gaat dit ook floppen, ze hebben meer quality control en overzicht nodig.
In mijn ogen heeft Sony dit zelf voor een deel veroorzaakt poked the bear one time too much.
Inderdaad, ze hebben het gewoon zelf gezocht.Let's be hones, Sony was ook geen heilige.
Het probleem bij Xbox was dat ten tijde van de vorige gen Xbox Phil Spencer niet meer de baas was en de vorige wou van xbox een multimedia center wou maken dat zwaar gefaald heeft.
Toen Phil Spencer terug overnam was het te laat dus kwamen ze met de gamepass en andere shizzle.
Ondertussen deed Sony lustig verder en maar miljoenen betalen aan timed exclusives en bij Call of Duty deden ze andere timed exclusives via maps of modussen.
Hadden ze geen geld daaraan gegeven konden ze misschien zelf wat meer studio's opkopen. Ik zeg niet dat Xbox hetzelfde deed tijdens Xbox-360, maar de laatste jaren is Sony wel heel aggressief bezig met die timed exclusive shit. en wanneer je te hard duwt gaat iemand harder terug duwen.
Er is veel gelekt tijdens de rechtszaak, zo wou Sony Starfield exclusive maken Todd Howard lekt dit bij Phil Spencer waarna de beslissing wordt gemaakt om heel Zenimax te kopen, Sony: Surprised Pikachu face.
Nu is het Activision-Blizzard wat ook nog wel zal doorgaan binnen een paar maanden.
Er is zelfs een mail gelekt waarin de baas van Sony zelf zegt dat hij niet geloofd dat COD, xbox exclusive wordt gedaan tis gwn lawaai maken voor lawaai te maken.
Sony wou niet dat games uitkwamen op xbox door timed exclusvies te doen, nu wilt MS gwn Sony uitkopen. Het is concurrentie op zijn best.
Het probleem is dat MS veel meer geld heeft, Ik denk persoonlijk dat MS na de AB deal nog een grote aankoop gaat doen en zich daarna koest gaat houden en games proberen uit te brengen. maar als de games gelijk redfall worden gaat dit ook floppen, ze hebben meer quality control en overzicht nodig.
In mijn ogen heeft Sony dit zelf voor een deel veroorzaakt poked the bear one time too much.
Ftc gaat in beroep![]()
Microsoft wins FTC fight to buy Activision Blizzard
Microsoft can now go ahead and close its giant deal.www.theverge.com
Niet te begrijpen, maar voor zover ik het kan volgen, zou het beroep hoogst waarschijnlijk verworpen wordenFtc gaat in beroep
Wel, Microsoft heeft de middelen om de markt naar zich toe te trekken. Ze hebben nu een handvol van de meest succesvolle game franchises gekocht.Ik snap heel dat gedoe van het frc niet.
Waarom zo hevig de marktleider willen beschermen?

Zeker waar. Maar in die bedrijven zitten weldegelijk mensen die het toch doen voor de creatieve expressie. Nintendo waar ik nog steeds veel op schijt wegens te dure prijzen en verwaarlozen van franchises, heeft gewoon meer roots en werk gestoken in de geschiedenis van gamen. Met alle lelijke "business tactics" er natuurlijk bij. Ditto Sony.Het zijn allemaal grote, beursgenoteerde ondernemingen. Allemaal doen ze het voor het geld en echt niet voor de creatieve expressie.