Microsoft's Activision Buyout Could Be Prohibited, Expert Warns
Making a $68 billion dollar investment isn't actually that straightforward, it turns out.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik kan ergens begrijpen dat xbox bezitters en fans dit geweldig nieuws vinden momenteel.
Maar dit soort aankopen waardoor een bedrijf een stapje dichter richting monopolie gaat is nooit goed. Er is geen enkel voorbeeld waar de monopolie van een bedrijf ooit goed geweest is voor de consument.
Ik las hier ook ergens dat dit goed was omdat bv een COD dan naar een release schedule van 4-5 jaar kan gaan. Geloof je het zelf? MS koopt Activision-Blizzard om geld te verdienen, niet omdat ze vanuit het goed in hun hart COD willen transformer naar een topgame.
Nee sorry, ik kan gewoon niet warm worden als ik een nieuwsbericht lees waarin staat dat een van de techgiganten (Microsoft, Amazon, Google of Facebook) weer het zoveelste bedrijf heeft opgekocht. Zoals ik zei, dit eindigt NOOIT goed voor de consument. Ik denk (en hoop) dat bevoegde instanties hier toch nog wat stokken in de wielen gaan steken.
Dat dieje smerige tencent maar overal tussen uit blijft!
Ik las hier ook ergens dat dit goed was omdat bv een COD dan naar een release schedule van 4-5 jaar kan gaan. Geloof je het zelf? MS koopt Activision-Blizzard om geld te verdienen, niet omdat ze vanuit het goed in hun hart COD willen transformer naar een topgame.
The fantastic franchises across Activision Blizzard will also accelerate our plans for Cloud Gaming, allowing more people in more places around the world to participate in the Xbox community using phones, tablets, laptops and other devices you already own.
Zie ik nu wel nooit gebeuren tbh. Kem da nu al paar keer tegengekomen en elke keer denk ik wie verzint zo iets zelfGamepass op Playstation lijkt me wel zowat the best of both worlds eigenlijk...

Waarom denk je dat Microsoft dit niet zou willen? De race om de "Netflix" te worden van het gamen is begonnen hoor.Zie ik nu wel nooit gebeuren tbh. Kem da nu al paar keer tegengekomen en elke keer denk ik wie verzint zo iets zelf![]()
Ah ik spreek niet in MS hun naam ofc, maar die van Sony.Waarom denk je dat Microsoft dit niet zou willen? De race om de "Netflix" te worden van het gamen is begonnen hoor.
Tis dan ook geen voorspelling, gewoon mijn mening dat ik dat wel zou zien zittenZie ik nu wel nooit gebeuren tbh. Kem da nu al paar keer tegengekomen en elke keer denk ik wie verzint zo iets zelf![]()
Ik kan ergens begrijpen dat xbox bezitters en fans dit geweldig nieuws vinden momenteel.
Maar dit soort aankopen waardoor een bedrijf een stapje dichter richting monopolie gaat is nooit goed. Er is geen enkel voorbeeld waar de monopolie van een bedrijf ooit goed geweest is voor de consument.
Nee sorry, ik kan gewoon niet warm worden als ik een nieuwsbericht lees waarin staat dat een van de techgiganten (Microsoft, Amazon, Google of Facebook) weer het zoveelste bedrijf heeft opgekocht. Zoals ik zei, dit eindigt NOOIT goed voor de consument. Ik denk (en hoop) dat bevoegde instanties hier toch nog wat stokken in de wielen gaan steken.
Microsoft zal ongetwijfeld staan springen om Game Pass op Sony consoles uit te brengen, dat vergroot hun afzetmarkt plots met een enorm aantal. Voor Sony is zoiets echter min of meer zelfmoord. Zowat alle revenue van Sony Interactive Entertainment komt uit software en een significant deel ervan is afkomstig van third party software. Het houdt geen steek om al die hardware, waar ze amper winst of zelfs verlies op maken, te blijven verkopen om dan gewoon alle non-first party revenue naar je rivaal te zien gaan.Waarom denk je dat Microsoft dit niet zou willen? De race om de "Netflix" te worden van het gamen is begonnen hoor.
zit hier echt iemand op te wachten?Sony gaat gewoon hun eigen gamepass uitbrengen, vermoedelijk met games van PS1 tot PS5.
zit hier echt iemand op te wachten?
ik persoonlijk totaal niet .. mij interesseert het niet of ik plots alle ps3 games kan spelen op de ps5 ...
Als dat het antwoord is van sony dan denk ik dat we geen opvolger van de ps5 meer gaan krijgen. Niemand koopt een console voor 2 games per jaar te spelen of oude rotzooi van 10 jaar geleden nog te kunnen spelen.
Ik blijf er ook bij : wishfull thinking dat er nog 1 activision game op de ps5 zal komen eens de deal rond is.. dus al die cod boys die de ps console niet meer gaan kopen zal ook wel pijn doen
Zoals iemand hier al gezegd heeft : sony zou beter gewoon een publisher worden die games uitbrengt op pc en volgende xdoos (als die er nog zou komen ook)
Als het op hetzelfde principe is als bij xbox, waarom niet? Direct de nieuwste AAA games uitbrengen op release op de game pass, waarom zou je het niet doen dan.zit hier echt iemand op te wachten?
ik persoonlijk totaal niet .. mij interesseert het niet of ik plots alle ps3 games kan spelen op de ps5 ...
Als dat het antwoord is van sony dan denk ik dat we geen opvolger van de ps5 meer gaan krijgen. Niemand koopt een console voor 2 games per jaar te spelen of oude rotzooi van 10 jaar geleden nog te kunnen spelen.
Ik blijf er ook bij : wishfull thinking dat er nog 1 activision game op de ps5 zal komen eens de deal rond is.. dus al die cod boys die de ps console niet meer gaan kopen zal ook wel pijn doen
Zoals iemand hier al gezegd heeft : sony zou beter gewoon een publisher worden die games uitbrengt op pc en volgende xdoos (als die er nog zou komen ook)
Nintendo doet het wel op een compleet andere manier, namelijk door in de eerste plaats winstgevend te zijn met de hardware op zich. Dat heeft een keerzijde, namelijk dat de hardware relatief low-spec is. Als Sony met een console als de PS5 winstgevend wil zijn, gaat de kostprijs een pak hoger moeten liggen, en dan verlies je een serieus segment van de markt.Nintendo doet het toch ook al zonder die games.
Grote verlies zal het wel zijn maar sony kan toch perfect zoals nintendo zijn ik zit liever te wachten op een naughtydog of santa monica game dan een cod.

Dat is ook waar maar er zijn zeker andere mogelijkheden.Nintendo doet het wel op een compleet andere manier, namelijk door in de eerste plaats winstgevend te zijn met de hardware op zich. Dat heeft een keerzijde, namelijk dat de hardware relatief low-spec is. Als Sony met een console als de PS5 winstgevend wil zijn, gaat de kostprijs een pak hoger moeten liggen, en dan verlies je een serieus segment van de markt.