Ik hoop oprecht dat ze zo dom zijn, maar betwijfel het. Er is geen ruimte meer om een traditionele console te pushen. Een dedicated streaming device.. met Apple hun debiele prijzen, is nu al gedoemd. Oh ik hoop echt dat ze zo arrogant zijn.
Gaat nog heel lang duren. Deftig internet om dat aan te kunnen is nog jaren verwijdert in grootste deel van de wereld. Is dit generatie 3 dat ze zeggen console's gaan verdwijnen?
Het gaat niet over de ene een heilig boontje noemen of de andere beschuldigen, alleszins bij mij niet. Het gaat over een correcte weergave van de feiten. Het zijn allemaal bedrijven en het zou naïef zijn om te denken dat de ene inherent ethischer of consument-vriendelijker is dan de andere; het draait allemaal om opportuniteiten. Beide hebben visies waar ik mij in kan vinden en zaken waar ik me minder in kan vinden. Los daarvan, consolidatie van grote publishers is gewoon niet wenselijk.
Consolidatie op lange termijn is inderdaad niet wenselijk, maar werkelijk wat halen ze nu van de markt? COD dat is zowat het enige.
Het is niet dat Activision nog veel andere games ging releasen.
als dit bv EA die veel diverser portfolio heeft, kan ik zeggen oké dit is erg aan het worden.
Nu meh.
Blizzard game komt minder vaak dan een volledige zonsverduistering, dus dat zal ook niet zoveel impact hebben.
We maken het allemaal groter omdat COD gewoon zo een grote naam is.
Dat is het eigenlijk wel hoor. Het eind resultaat is misschien voor beide veel leuke, unieke exclusieve games hebben in hun programma. Maar de intentie is wel anders, Sony heeft voornamelijk al reeds bestaande partnerships verzilverd en inhouse genomen terwijl MS ( nu toch ) gewoon iets heeft van, hmm we hebben wat meer games nodig, kom dat is een slimme investering, we kopen dat! Zijn beide wel degelijk een totaal andere aanpak met een totaal andere ingesteldheid, met beide een soortgelijk doel. Voor Sony is dat de kwaliteit van hun franchises verhogen en garanderen. Bij MS meer het aanbod verhoger om GP nog aantrekkelijker te maken.. en hopelijk sommige games nieuw leven in te blazen op termijn, maar voorlopig kunnen we daar alleen maar op wachten en hopen.
Het resultaat is hetzelfde en de bedoeling is bij beide zelfde. Meer mensen naar u trekken en geld verdienen.
Dat MS een andere strategie kan toepassen dan Sony dankzij hun know how, geld en infrastructuur is niet raar.
Wederom ben je hier al een verdeling aan maken en aan het veroordelen
Sony : Kwaliteit, slimme investering, partnerships
MS : wil gewoon content om GP door u strot te ramen.
Dit is uw perceptie van werkelijkheid. Ook MS zal kwaliteit leveren, met de studio's die het heeft en doet ook slimme investeringen.
Gewoon in andere groot orde dan Sony.
De vraag is denk je werkelijk als Sony veel te veel geld had, ze NEE hadden gezegd tegen activision omdat ze daar niet zo nauw mee samen werkte als bijvoorbeeld insomniac?
Sony doet wat het kan met de midellen die het heeft, net zoals MS.